خرید دمپایی هتلی بصورت عمده

دمپایی هتلی یک نوع پاپوش است که بعضا در هتل ها برای مهمانان در نظر گرفته میشود .

جنس این دمپایی ها عموما از پارچه اسپان باند است پارچه اسپان باند نوعی پارچه تهیه شده از مواد با کیفیت است که چند ویژگی مهم دارد همچون:

  • قابلیت جذب و نگهداری مایعات و جلوگیری از انتشار آنها
  • مقاومت بالا در برابر پاره شدن
  • قابل شستشو و استریل شدن

که این مورد آخر نمایانگر اهمیت دادن به موارد بهداشتی و رعایت آن در هتل است. دمپایی هتلی تهیه شده از پارچه اسپان باند ،نرم و لطیف بوده و در دو نوع تک لایه و سه لایه تولید می شود

دمپایی تک لایه معمولاً بعنوان دمپایی هتلی یکبار مصرف شناخته میشوند ولی دمپایی هتلی سه لایه چون توانایی جذب آب بیشتری دارد برای چندین بار استفاده مناسب است قابلیت خشک شدن سریع هم برای این دمپایی ها یک مزیت حائز اهمیت بشمار می آید.

کفی دمپایی هتلی معمولا از مواد ضد لغزش و ضد آب ساخته میشود تا از لغزش و سر خوردن جلوگیری کرده و احساس راحتی و ایمنی در مقابل صدمات احتمالی برای مهمانان فراهم شود.

دمپایی هتلی با کف عاج دار

برخی از دمپایی های هتلی دارای کفی چرمی یا فوم هستند و برخی از کفی ها هم جهت ایمنی بیشتر در برابر لیز خوردن ،دارای عاج می باشند که به کفی عاج دار معروفند. دمپایی هتلی علاوه بر اینکه به مهمانان احساس راحتی و لطافت می دهد ،به حفظ بهداشت پاها نیز کمک میکند و از انتقال باکتری ها و ویروس ها جلوگیری به عمل می آورد.

دمپایی هتلی حوله ای

دمپایی هتلی حوله ای هم نوعی دمپایی است که در طرح ها و رنگهای مختلف از پارچه های نرم و جاذب رطوبت تهیه می شود.

این نوع دمپایی ها بدلیل راحتی و زیبایی ،طرفداران خاص خودش را دارد و مورد استقبال مهمانان هتل قرار میگیرد. با توجه به اینکه استفاده از دمپایی هتلی قسمتی از تجربه اقامت مهمانان در هتل است،انتخاب رویه و کفی استاندارد و مناسب برای آن ، اقدامی اساسی و مهم می باشد.

پیشنهاد میشود هتل ها از دمپایی هایی با رویه نرم ، جذاب و قابل شستشو و همچنین کفی ضد لغزش استفاده کنند تا به مهمانان خود تجربه خوب و دلچسبی هدیه دهند. برای تهیه دمپایی هتلی با کیفیت، میتوانید به سایت ما مراجعه کنید تا در کوتاهترین زمان ممکن ،آنرا فراهم و به دستتان برسانیم .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

4.7/5 - (8 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *