پخش کفش ایمنی سایز 48 با کیفیت عالی

پخش کفش ایمنی سایز 48 در پاکراه به‌راحتی صورت می‌گیرد. تمامی خریداران می‌توانند محصول را با قیمتی مناسب، بدون ازدست‌رفتن زمان و با کیفیتی بالا از این‌سایت تهیه نمایند. انواع کفش‌های ایمنی در سایزهای مختلف برای عرضه به خریداران، باتوجه‌به نیاز مشتری ارسال می‌شود. مرکز پخش انواع کفش‌های ایمنی این کفش‌ها را باتوجه‌به نیاز مشتری، کفش‌های ایمنی استوک، با ساق و بدون ساق و کاملاً طبی به فروش می‌رساند.

پخش کفش ایمنی سایز 48 با کیفیت عالی

دانستنی هایی درباره وزن کفش ایمنی

دانستنی هایی درباره وزن کفش ایمنی کفش‌های ایمنی به‌طورکلی به چهار دسته ساق بلند و کوتاه، با سرپنجه (دارای قسمت محافظت‌کننده از انگشتان پا) و بدون سرپنجه می‌توان تقسیم کرد. کفش ایمنی بدون سرپنجه به دلیل اینکه قسمت محافظتی جلوی پا را ندارد به‌مراتب سبک‌تر از دیگر مدل‌ها است.

کفش ایمنی سایز 48 با بهره‌گیری از تکنولوژی و به‌روزترین ماشین‌آلات صنعتی تولید می‌شود. زیره کفش و همچنین جنس رویه آن کاملاً مرغوب و عالی است و برای استفاده در محیط کاری به دلیل وزن سبک و کفه طبی که دارد می‌تواند استفاده شود، زیرا پا را خسته نمی‌کند. برخی از پرسنل ممکن است در شرایط آب‌وهوایی نامساعد کار کنند، یا وضعیت زمین و حرکت آنها به صورتی باشد که به تردد زیاد نیاز داشته باشد.

کفش سنگین به‌مراتب می‌تواند خیلی سریع‌تر پا را خسته کند، یکی از ویژگی‌های مهم در تهیه کفش ایمنی سبک بودن آن و وزن کم محصول است. همچنین جمع‌شدن خون در پا به دلیل فعالیت زیاد، تغییر سایز و اندازه کفش بر اساس شغل فرد باید در نظر گرفته شود که در این صورت باید کفش ایمنی را تحت شرایط کنترل شده و از پیش تعیین شده انتخاب کرد. مهم‌ترین خصوصیات کفش‌های ایمنی که می‌تواند برای تهیه یک محصول خوب مدنظر قرار گیرد، شامل این موارد است:

  • کفش‌های ایمنی با نشان استاندارد و دارای تأییدیه از وزارت کار کشور ایران هستند.
  • زیره کفش از مواد PU یا پلی‌اورتان که آن را منعطف می‌کند، دو تزریقه بوده و رویه آن هم از چرم طبیعی یا pvc است.
  • زیره باکیفیت، ضد لغزندگی، ساییدگی، اسید و روغن باشد.
  • طبق استاندارد HSE کفش کارکنانی که کارشان با برق است باید فاقد هرگونه میخ باشد.
  • آستر داخلی کفش ایمنی مناسب آنتی‌باکتریال و ضد بو باشد.
  • یکی از خصوصیات مهم آن، محافظت از پاشنه، پنجه و طرفین پا می‌تواند باشد.
  • ضمانت و سلامت فیزیکی کالا از موارد بسیار مهمی است که در خرید کفش‌های ایمنی باید مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی مسائل بهداشتی در کفش های ایمنی

بررسی مسائل بهداشتی در کفش های ایمنی حتما بسیار این جمله را شنیده اید که پای انسان قلب دوم اوست. بسیاری از گذشتگان بر این عقیده بودند که درد در هر نقطه ای از پا می تواند نشانگر عدم سلامت قسمت های مختلف بدن باشد. کفش ایمنی نوعی کفش است که برای استفاده در محیط‌های کار طراحی و ساخته می‌شود.

پرکاربردترین این نوع کفش ها، مجهز به زرهی فولادی در جلو کفش است. این ویژگی از آسیب دیدگی و قطع احتمالی انگشتان پا در موقع افتادن اجسام سنگین جلوگیری می‌کند. کفش کار یکی از اولین ضروریات برای رعایت ایمنی کار است. به همین جهت بررسی مسائل بهداشتی در تهیه یک کفش مناسب و تضمین سلامت فرد حائز اهمیت است. همانند لباس کار، کفش ایمنی یا کفش کار نیز باید استانداردهایی داشته باشد تا قابل استفاده در محیط کار باشد که به شرح زیر است:

  • تولید کفش های ایمنی و کار، باید به نوعی باشد که هیچ جسم نوک تیزی نتواند به داخل و کف آن فرو رود.
  • یک کفش کار ایمنی باید ضد الکتریسیته ساکن باشد و هنگامی که محیط مرطوب یا خشک باشد، مقاومت الکتریکی آن باید متناسب با محیط باشد.
  • یک کفش استاندارد باید، ضربه هایی در حد 20 ژول را دفع کند و هر چه قدر این عدد بالاتر باشد، ایمنی بهتری دارد.

آشنایی با برندهای معروف کفش های ایمنی

آشنایی با برندهای معروف کفش های ایمنی کفش های ایمنی در مدل هایی مختلف تولید می گردند و برندهایی مختلف در بازار موجود است. اگر در بازار یا اینترنت گشتی بزنید، متوجه خواهید شد که هم برندهای ایرانی و هم برندهای خارجی با بهترین کیفیت موجودند. در واقع کفش‌ ایمنی خارجی در برندهای مختلفی وارد بازار کشور ما می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیفتی جاگر، رذوینگ، یونیور، التن، اسکچرز و گلکسی اشاره کرد. همچنین از مطرح ترین برندهای ایرانی که کیفیت فوق العاده ای دارد، می توان برند ایمن پیما را نام برد.
سلیقه شخصی فرد نقش تاثیرگذاری برای خرید نمونه های خارجی یا ایرانی کفش های ایمنی دارد. کیفیت بالای مواد اولیه برای تولید کفش با برند خارجی و مرغوب بودن کالای خارجی می تواند از دلایل افزایش تقاضا برای خرید نمونه های خارجی در بازار باشد. توجه کنید زمانی که هر کدام از این برندها را خریداری می‌کنید باید مراقب باشید که نمونه‌های فیک را به شما قالب نکنند.

برای خرید یک کفش ایمنی با برند خارجی، ممکن است نمونه فیک آن را که از نظر ظاهر با نمونه اصلی یکی است ولی از نظر ساختار بسیار متفاوت است به شما بفروشند، گاهی حتی بعد از خرید کالا هم متوجه فیک بودن محصول نمی شوید. توصیه می‌کنیم به جعبه کفش توجه کنید لذا روی جعبه یک کفش ایمنی اصل مواردی درج شده که می تواند برای تشخصی فیک بودن راهنمای مناسبی باشد، از جمله:

  • مشخصات شرکت تولید کننده و همچنین لوگوی آن طراحی شده است.
  • معمولا برچسب مشخصات کفش‌های اصلی دارای مشخصاتی همچون: رنگ، سایز، تصویر کفش، شماره اختصاصی رنگ و مدل آن است.
  • حتما اطلاعات روی برچسب مشخصات روی جعبه کفش با برچسب داخلی کفش مقیسه کنید، باید یکسان باشند.
  • کفش‌های ایمنی خارجی از کیفیت دوخت بالایی بهره می‌برد.
  • حتما به قسمت زیره کفش توجه کنید، لذا اکثر کمپانی‌های معتبر لوگوی خود را روی زیره کفش درج می‌کنند.

خرید کفش ایمنی سایز 48 به قیمت عمده

خرید کفش ایمنی سایز 48 به قیمت عمده کفش ایمنی سایز 48 به قیمت عمده در مراکز خرید این محصول عرضه می گردد. کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول آن را به محصولی متمایز بدل کرده است. با خیال راحت می توانید این نمونه از کفش را سفارش دهید، این محصول از درب کارخانه برای شما ارسال می گردد و قیمت عمده آن به مراتب مقرون به صرفه تر است. از طرفی عرضه این نمونه کفش ها به صورت مستقیم سبب افزایش سرعت ارسال محصول شده و مزیتی است که نباید نادیده گرفته شود.

مجموعه پاکراه انواع کفش های ایمنی طبی را از سایز 38 تا 48 و عموما در سایزهای بزرگ عرضه می کند. این محصول با قیمت عمده، مناسب و کیفیتی عالی می تواند از این مجموعه تهیه گردد. کارشناسان مربوطه برای تهیه کفش ها تمامی موارد مربوط برای سلامت پا را ارزیابی کرده و درصدد حذف فشارهای بیش از حد به ستون فقرات همواره در تلاشند تا محصولی با کیفیت را تولید کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

3 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    برای انتخاب سایز باید سایز کتونی که میپوشم رو سفارش بدم یا کوچکتر؟ چون مارک دیگه گرفتم بزرگ بود کاش امکان خرید حضوری هم بود تا بهتر میشدانتخاب کرد. اگر سایز نبود میشد برگشت بزنم یا خیر؟تا چند روز امکان برگشت دادن کالا از سایت شما هست؟

  2. سلام خسته نباشید میخواستم چند سوال ازتون بپرسم ممنون میشم جواب بدین برای اینکه تعداد بالا از محصولاتتون رو تهیه کنیم شرایط پرداخت چکی هم دارید؟ و این که مدت زمانی که طول می کشه محصول به دستمون برسه چند روزه؟ خیلی ممنونم ازتون به خاطر کیفیت بالای سایتتون و خدمات خوبتون

  3. سلام وقتتون بخیر برای برقراری ارتباط مستقیم با تامین کنندگان این محصول با کیفیت جهت شروع صادرات به حوزه خاورمیانه به خصوص کشور عراق از چه طریقی باید اقدام کرد ؟ و این که برای شروع همکاری چه شرایطی دارید ممنون میشم پاسخ بدهید ممنون از سایت خوبتون موفق و موید باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *