پخش عمده پوتین عایق برق

پوتین عایق برق کفشی مقاوم در برابر جریان الکتریسیته است که مقاومت بسیار خوبی در برابر گرما و حرارت از خود نشان می دهند. قادرند در مجاورت حرارت بالا بدون هیچ گونه ترک خوردگی از پای شما محافظت کنند. پخش عمده این محصولات در مراکز بزرگ توزیع در داخل کشور به صورت گسترده ای در حال انجام است.

پخش عمده پوتین عایق برق

شناخت انواع لایی زیرین پوتین ایمنی

شناخت انواع لایی زیرین پوتین ایمنی یکی از مهم ترین راههای شناخت پوتین ایمنی، بررسی استاندارد لایی زیرین این کفش ها به شمار می‌رود. ویژگی ها و مشخصات محافظتی، مقاومتی، ظاهری، اطلاعات کلی، تاریخ تولید و از همه مهم تر قیمت تمام شده این محصول با تخفیفات و جزئیات کامل بایستی بررسی شود و به طور الزام باید موارد ذکر شده رعایت شود.

در صورتی که استاندارد پوتین ایمنی طبق HSE انجام شده باشد لایه زیرین کفش دارای استاندارد لازم خواهد بود. حتما مواد اولیه تولید پوتین ها را مد نظر داشته باشید که از پلی اورتان باشد در این حالت ایمنی کفش صورت گرفته است. همچنین ضربه گیر پاشنه کفش ایمنی هم نباید از 20 ژول کمتر باشد.

اما ملاک ایمن بودن پوتین ایمنی درجه یک، عایق بودن این کفش در برابر جریان الکتریسیته است که با استفاده از جنس pvc در تولید پوتین ها حاصل می شود. در این صورت کفش عایق شیمیایی خواهد بود. بدین ترتیب مشخص می گردد که کفش از لحاظ ایمنی در جایگاه مناسبی قرار دارد. البته این را در نظر داشته باشید که سطح زیرین کفش ایمنی باید قابلیت تحمل 22 درجه سلسیوس گرما را باید داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده دقت داشته باشید که نباید سطوح زیر کفش شکستگی داشته باشد در این صورت از لحاظ کیفیتی در سطح پایینی قرار خواهد گرفت. یا میزان تحمل پذیری کفش در برابر سرما حدود 10 درجه سلسیوس باشد، و در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم باشد در واقع با قرار گرفتن در آب تا 15 دقیقه امکان ورود آب به درون کفش صورت نگیرد.

صادرات انواع پوتین عایق برق عمده

صادرات انواع پوتین عایق برق عمده چگونگی و نحوه صادرات محصولات پوتین ایمنی ضدآب به صورت عمده طبق مراحل قانونی خاصی امکان پذیر خواهد بود. در این صورت صادر کننده ملزم به رعایت آن قانون خواهد بود. در ابتدا بهتر است صادر کننده قوانین ذکر شده را شناسایی کند سپس درصدد انجام آن باشد.

به منظور افزايش میزان خرید و فروش و همینطور صادرات محصولات پوتین های ایمنی به دیگر کشورها الزامی در رعایت تولید استاندارد کفش گزینه های لازم برای تامین ایمن بودن کفش صورت بگیرد مثل رویه چرم طبیعی، زیره PU تزریق مستقیم، سرپنجه کامپوزیت 200 ژول، کفی طبی چرمی و آستری منسوج که همگی باید به درستی انجام بگیرد تا تایید اولیه برای صادرات پوتین ها صورت بگیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *