پخش انواع کفش ایمنی نگهبان

یکی از مهمترین و مرسوم ترین کفش های ایمنی که نگهبانان به پا کرده و با استفاده از آن امنیت و سلامت پاهایشان را تضمین می سازند، کفش ایمنی نگهبان است که شرایط آسان و امنی را برای هر یک از نگهبانان به وجود آورده و در انجام درست وظایفشان، نقشی مهم خواهد داشت. حال با توجه به ضرورت بالای این کفش و فواید خوب آن، اقداماتی گسترده در جهت پخش انواع کفش ایمنی نگهبان صورت گرفته و به موجب آن می توانید خیلی راحت کفش ایمنی استاندارد را تهیه نمایید.

پخش انواع کفش ایمنی نگهبان

انواع مختلف کفش ایمنی نگهبان

انواع مختلف کفش ایمنی نگهبان نگهبانی امر خطیری بوده و نگهبانان نیز با خطرات و اتفاقات غیر منتظره ای در کار خود روبرو می شوند که ممکن است گاهی صدمات و عواقب سنگینی را برای آنها در پی داشته باشد، چه بسا که این خطرها منجر به تهدید قسمت های مهم بدن مانند پا نیز شده و در آن آسیب ها و اختلالاتی جدی را به وجود بیاورند.

لذا برای جلوگیری از همه اینها لازم است که همه نگهبانان، چه آنها که پست خطرناکی دارند و چه نگهبانان ساده هم باید کفش ایمنی نگهبان بپوشند، در واقع این کفش با ساختار غیر قابل نفوذ و عالی خود به مراقبت کامل از پا پرداخته و در حفظ سلامت و امنیت آن، نقش موثری را ایفا خواهد کرد، در ادامه می خواهیم تا شما را با انواع مختلف کفش ایمنی نگهبان، بیشتر آشنا نماییم که عبارتند از:

  1. کفش ساق کوتاه نگهبان مدل پاور: این کفش برای نگهبانانی که در انبار حضور دارند، مناسب بوده و نسبت به هر نوع ماده از قبیل روغن، بنزین و یا آب غیر قابل نفوذ و مقاوم خواهد بود، ضمناً کفش مورد نظر غالباً از زیره تی پی یو و سرپنجه فولادی تشکیل یافته و از خاصیت آنتی استاتیکی نیز برخوردار می باشد.
  2. کفش ساق دار یا پوتین نگهبان مدل آرش: زیره آن از نوع پی یو بوده و سرپنجه آن هم فلزی است، نسبت به هر نوع مواد اسیدی و روغن، مقاومت بالایی نشان داده و سایزبندی های مختلف تا 45 را هم در برمی گیرد.

قیمت خرید کفش ایمنی نگهبان

قیمت خرید کفش ایمنی نگهبان اگر به دنبال تهیه کفش ایمنی هستید، یکی از بهترین آیتم هایی که جهت انتخاب پیش رویتان قرار گرفته و با توجه به اهمیت بالای خود، آمار فروش قابل توجهی را نیز از آن خود کرده، کفش ایمنی نگهبان می باشد که با مدل های متنوع و ویژگی های مثبت خود، دلایلتان برای خرید را دوچندان خواهد کرد.

اما اگر یکی از دغدغه های اصلی تان پیش از تهیه این محصول، اطلاع از قیمت خرید کفش ایمنی نگهبان می باشد، باید خدمتتان عرض کنیم که با توجه به تغییرات لحظه ای قیمت، بهتر است که نرخ آن را درست پیش از سفارش جویا شوید، چرا که قیمت روز کفش ایمنی برایتان محسابه خواهد شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *