مرکز پخش کفش ایمنی چرم

مرکز پخش کفش ایمنی چرم، ایمن ترین، شیک و جدیدترین کفش های ایمنی مناسب انواع مشاغل سنگین و پر خطر را با استاندارهای ایمنی بالا و با قیمت های خوب و ارزان به شکل عمده و جزئی به فروش می رساند. انواع مدل این کفش ها با قیمت های مناسب به صنایع، شرکت ها و سازمان هایی که دارای نیروی کار زیادی هستند و در نقاط گسترده ی کشور فعالیت دارند، عرضه می شود تا با بالاتر سطح امنیت به کار و تولید خود ادامه دهند و خطرات شغلی را کاهش دهند.

مرکز پخش کفش ایمنی چرم

انواع مختلف کفش ایمنی چرم

انواع مختلف کفش ایمنی چرم کفش های ایمنی ساق بلند و ساق کوتاه چرم و همچنین کفش های ایمنی طبی و اسپرت از مدل کفش های همیشگی موجود در بازار اند که البته برای مشاغل مختلف جوشکاری، برق کاری، بنایی و دیگر شغل هایی که نیاز به امنیت بالا دارند عایق ها و مدل های مختلفی دارند.

از انواع کفش ایمنی چرم، مدل کفش ایمنی ملی است که در سایز و کیفیت خوب و همچنین دارای اعتبار زیادی است و به خصوص در کشور سال های زیادی تولید و عرضه شده است.

مدل کفش کواترو و کفش ایمنی خفاشی دارای عایق خوب، وزن مناسب و مقاوم در برابر انواع ضربه و اجسام تیز است و کارگران در هنگام کار با این مدل کفش چرمی احساس راحتی زیادی دارند.

کفش های پنچه فولادی نیز دارای ساق بلند، سبک و شیک و همچنین رویه ی ایمن است که عایق آن انگشتان را هم از خطر حفظ کرده و از انواع پر فروش کفش های ایمنی در بازار کفش و فروشگاه ها می باشد.

فروشگاه انواع کفش ایمنی چرم

فروشگاه انواع کفش ایمنی چرم فروش کفش ایمنی چرم سبک، راحت، دارای سایز بندی مختلف، طبی و مرغوب در تمام فروشگاه های کفش و لوازم ایمنی کار در تمام شهرها با قیمت های ویژه انجام می شود.

فروشگاه ها همچنین انواع کفش ایمنی را به صورت حضوری و اینترنتی و با تخفیف های عالی به شرکت ها، سازمان ها، پالایشگاه ها و معادن که دارای نیروی کار زیادی هستند و به تجهیزات ایمنی نیازمندند به فروش می رسانند.

فروشگاه ها این محصول را در قیمت های متنوع صد هزار تومان تا قیمت های بالا تر به خریداران خود می فروشند. انواع کفش ایمنی در بازار کفش ایران برای نیروی کار زحمت کش طراحی و تولید و در فروشگاه های برندهای معتبر عرضه می گردد.

همچنین برخی از فروشگاه های مشهور همه ساله بیش از صد مدل کفش ایمنی مردانه و حتی زنانه را با قیمت های مختلف و در طرح و سایز گوناگون به نمایش می گذارد تا خرید بهترین گزینه ها برای کارگران نیز فراهم شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *