مرکز پخش کفش ایمنی مقاوم

کفش سالامون تاناکورا مقاوم نوعی از کفش است که برای استفاده در محل کار بسیار مناسب می باشد. مرکز پخش کفش ایمنی مقاوم با ارائه انواع کفش های ایمنی با طرح ها و رنگ های مختلف سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

عمده فروشان و مغازه های فروش وسایل کار می توانند با مراجعه به فروشگاه ما انواع کفش ها در اندازه های مختلف را خریداری کنند.

مرکز پخش کفش ایمنی مقاوم

کفش ایمنی مقاوم چه ویژگی هایی دارد؟

کفش ایمنی مقاوم چه ویژگی هایی دارد؟

سلامتی نعمت بزرگی برای کارگرانی است که در کارگاه ها و کارخانه های مختلف مشغول به کار هستند. استفاده از کفش ایمنی در عسلویه مدل مقاوم این محصول می تواند آن ها را در برابر خطرات مختلفی که ممکن است برایشان پیش آید محافظت کند.

کفش ایمنی مقاوم ویژگی های مختلفی دارد که عبارت است از:

  1. طول عمر: کفش های ایمنی باید طول عمر بالایی داشته باشد و فرد استفاده کننده مجبور نباشد هر چند ماه یک بار کفش خود را عوض کند. استفاده از چرم گاو اصل در این کفش می تواند منجر به افزایش کیفیت و طول عمر این محصول شود.
  2. رویه محکم: یکی از مهم ترین قسمت های کفش و خصوصا کفش کار جنس قسمت رویه ی کفش است. چرا که در هنگام کار ممکن است وسیله ای بر روی پای افراد بیفتد و اگر کفش مناسبی نپوشیده باشند موجب صدمه دیدن پای فرد می شود.
  3. محافظت پا در برابر حرارت و شعله:‌ از جمله خطراتی که ممکن است کارگران را در کارخانه های مختلف تهدید کند خطر آتش سوزی و افتادن جسم داغ بر روی پای افراد است. یک کفش با کیفیت باید از مواد غیر قابل اشتعال تهیه شده باشد و برای کارگران ریخته گری، کارخانه های فولاد و آتش نشان ها گزینه مناسبی باشد.
  4. بهداشت: یکی از موارد مهم در هنگام طراحی کفش ایمنی سلامتی مشتری است. پای فرد باید در این کفش راحت باشد و هوا بتواند به خوبی بین کفش و پای فرد رد و بدل شود. استفاده از کفش های با کیفیت باعث می شود پای فرد درون کفش عرق نکند و موجب جلوگیری از رشد قارچ ها و میکروب ها در داخل کفش می شود.

عرضه مستقیم کفش ایمنی مقاوم

عرضه مستقیم کفش ایمنی مقاوم

کفش ایمنی مقاوم از بهترین و طبیعی ترین مواد تهیه شده و قیمت بالایی ندارد و کارفرمایان و یا حتی خود کارگران می توانند به راحتی آن را تهیه کنند. به علاوه شرکت ما با عرضه مستقیم کفش ایمنی مقاوم سعی کرده است تا این محصول را با کمترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برساند.

ما برای عرضه کفش ایمنی مقاوم به صورت مستقیم این کفش را از کارگاه ها و کارخانه های تولیدی کفش تهیه می کنیم و قبل از خرید از همه مراحل تولید این محصول بازدید می کنیم و بهترین نوع جنس را انتخاب می کنیم و سپس آن را به صورت رسمی برای عمده فروشان می فرستیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *