مرکز پخش کفش ایمنی ساقدار

کفش ایمنی ساقدار در مدل های استوک، طبی، ساق کوتاه در این مرکز با قیمت مناسب موجود و به صورت عمده پخش می گردد، جنس این کفش ها به صورت خاص بوده و از استحکام بالایی برخوردار است، همین طور پوتین های ایمنی با رنگ های سفید، خاکستری، مشکی در سایزهای midume و small، مناسب کارهای ساختمانی و تراشکاری به صورت عمده با تخفیف ویژه عرضه می گردد.

مرکز پخش کفش ایمنی ساقدار

مدل های جدید کفش ایمنی ساقدار

مدل های جدید کفش ایمنی ساقدار از تجهیزات بسیار مهمی که هر فردی را در برابر کارهای سنگین، بیمه می کند کفش ایمنی می باشد که برای حفاظت و ایمنی او نقش زیادی را دارد، حال این سوال پیش می آید که کفش های ایمنی دارای چه ویژگی هایی هستند؟ این نوع کفش ها از لحاظ شکل ظاهری با کفش های معمولی تفاوت چندانی ندارند اما مهمترین تفاوت آن وزن این نوع کفش هاست، وزن بیشتر کفش ایمنی ساقدار در مقایسه با کفش معمولی سبب شده تا این کفش از استحکام بالایی برخوردار باشد.

از طرفی دوام آنها نیز از کفش های عادی بیشتر است، مقاوم بودن این کفش ها باعث شده تا افرادی که در محیط های پرخطر کار می کنند پای آنها در برابر هر گونه خطر محافظت شود، مدل های زیادی از کفش ایمنی موجود می باشد که با توجه به نوع استفاده آنها، متفاوت هستند، البته قیمت کفش ایمنی در مقایسه با سایر کفش ها به دلیل خاص بودنشان گران تر می باشد.

جدیدترین مدل این نوع کفش ها، کفش ایمنی بنددار است، از خصوصیات مهم این نوع کفش ها این است که سبب می شود تا سایز پا تنظیم گردد.

فروش انواع کفش ایمنی ساقدار

فروش انواع کفش ایمنی ساقدار آیا می دانید کفش ایمنی دارای چه استاندارهایی است؟ کفش ایمنی از چرم ساخته شده، زیرا یکی از مزیت چرم این است که فساد ناپذیر بوده و از مقاومت بالایی هم برخوردار است، این ویژگی سبب شده تا این کفش ها دارای ایمنی بیشتری باشند، انواع مختلفی از کفش ایمنی ساقدار با توجه به مورد استفاده آنها وجود دارد، بعضی از این کفش ها در محیط خاص استفاده می شوند.

در محیط هایی مانند ساختمان سازی یا تراشکاری، قطعات تیزی وجود دارند که در اثر افتادن بر روی پا، صدمه زیادی به افراد وارد می کنند بنابراین در چنین محیط هایی از کفش هایی که دارای پنجه فولادی هستند استفاده می شود. همین طور از کفش های ایمنی سفید در کارخانجات مواد غذایی به دلیل رعایت موارد بهداشتی استفاده می گردد.

نوع دیگری از کفش های ایمنی ساقدار، مخصوص افرادی است که با جریان الکتریسته یا برق سروکار دارند، جنس این کفش ها باید به گونه ای باشد که فاقد هر نوع قطعات فلزی بوده تا سبب برق گرفتگی نشود. فروش انواع کفش ایمنی در مدل های مختلف به شرح زیر می باشد:

  • کفش ایمنی بنددار
  • کفش ایمنی ساق کوتاه
  • کفش ایمنی طبی خارجی
  • کفش ایمنی سبک

تمامی این مدل کفش ها به صورت عمده و با تخفیف ویژه ای عرضه می گردد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *