مرکز فروش کفش ایمنی ضد حریق به قیمت عمده

مجموعه پارک راه، مرکز فروش کفش ایمنی ضد حریق از برترین برندهای ایران برند کفش ایمنی armstrong،کفش ایمنی لونا و کفش ایمنی دکتر مارتین می باشد. تمامی متقاضیان عزیز می توانند کفش های ایمنی ذکر شده را به قیمت عمده به صورت آنلاین و خیلی راحت تهیه نمایند.مرکز فروش کفش ایمنی ضد حریق به قیمت عمده

آشنایی با رویه ضد حریق کفش ایمنی

آشنایی با رویه ضد حریق کفش ایمنی کفش های آتش نشانی دو لایه زیره دارند و از چرم خاصی ساخته شده اند که حرارت را به داخل منتقل نمی کنند. کفش های نسوز در برابر حلال های نفتی و روغنی بسیار مقاوم بوده و عایق حرارتی هستند .

چکمه های نسوز از چه چیزی ساخته شده اند؟ رویه چکمه های آتش نشانی از چرم ساخته شده است : مخفی سخت برای یک کار سخت. در حالی که چکمه های کششی اکثر بخش های شهری معمولاً یک ترکیب لاستیکی مقاوم در برابر ذوب با عایق هستند. چکمه های آتشین چیست؟ چکمه های آتش نشانی باید بتوانند برای انجام کارهای سخت در محیط های گرم پوشیده شوند، بنابراین نمی توان دوخت آن را باز کرد یا به هیچ وجه در اثر نزدیکی به آتش ضعیف شد. به همین دلیل است که چکمه آتش نشانی باید با دوخت مقاوم در برابر آتش ساخته شود.

چکمه های آتشین برای چه مدت مفید هستند؟ چکمه‌ های آتش‌ نشانی بیش از 10 سال از تاریخ تولید دوام بیاورد. چرا آتش نشان چکمه های ضخیم می پوشد؟ نتیجه تصویری چکمه های آتش نشانی ضد آب، چکمه های لاستیکی ضخیم و طبیعی با زیره های لاستیکی هستند که روی سطوح مرطوب به خوبی عمل می کنند. بیشتر چکمه های آتش نشانی با فولاد یا آلیاژ فلزی سخت دیگر در انگشتان و کف پا تقویت شده اند تا از آتش نشانان در برابر آوار های تیز محافظت کنند که ممکن است به طور تصادفی به آنها لگد بزنند یا پا بر روی آن بگذارند.

چگونه چکمه آتش نشانی را انتخاب کنم؟ کفش ها باید دارای یک زیره پاشنه دار، رویه با آستر، یک کفی با دستگاه مقاوم در برابر سوراخ شدن (صفحه فلزی یا لایه کامپوزیت که در بالای کفی بیرونی قرار دارد) و یک کلاهک پنجه مقاوم در برابر ضربه و فشار به طور دائمی داشته باشند، که ممکن است فلز یا کامپوزیت. وزن چکمه های آتش نشانی چقدر است؟ اولین قسمت لوازم آتش نشانی چکمه و شلوار ( 7 کیلوگرم ) و ژاکت (3.5 کیلوگرم) است. چکمه ها و ژاکت هر کدام دارای سه لایه مواد برای محافظت از آتش نشانان هستند.

لیست قیمت کفش های ایمنی موجود در بازار

لیست قیمت کفش های ایمنی موجود در بازار اطمینان از داشتن کفش مناسب ضروری است. اول از همه، آنها باید به راحتی جا بیفتند تا اطمینان حاصل شود که می توانید آنها را در تمام طول روز بپوشید. و ثانیا، آنها باید برای هدف مناسب باشند. در محل کار، ابتدا باید یک ارزیابی ریسک مناسب انجام شود تا به شناسایی تمام خطرات احتمالی کمک کند تا کفشی مناسب برای محافظت صحیح داشته باشید.

مجموعه پاک راه، مرجع بهترین و با کیفیت ترین کفش های ایمنی از برترین برند های ایران به صورت عمده با پایین ترین قیمت موجود در بازار می باشد. شما متقاضیان محترم می توانند لیست کلیه قیمت کفش های ایمنی را از وب سایت ما به راحتی استعلام گرفته و از یک خرید عالی و به صرفه لذت ببرید.

راهنمای خرید بهترین کفش ضد حریق

راهنمای خرید بهترین کفش ضد حریق محققان دریافتند که چکمه‌ های مورد استفاده برای مچ پا مناسب نیستند. این بدان معناست که آن چکمه‌ ها به درستی از مچ پا پشتیبانی نمی‌کردند که منجر به آسیب‌ های خاص لگن، کمر و زانو در حین کار در شرایط خطرناک شد. اساساً، اگر چکمه شما به درستی از مچ پا پشتیبانی نمی کند، امواج ضربه ای که در اثر ضربه های زیاد پا ایجاد می شود، اغلب به قسمت بالایی بدن منتقل می شود.

هنگامی که دائماً در مأموریت‌ های نجات آتش‌ سوزی خطرناک کار می‌کنید، این امواج ضربه‌ای روی باسن، زان و پشت شما تأثیر بدی می‌گذارد. برای جلوگیری از این آسیب های کمر، مچ پا، لگن و زانو، چکمه آتش نشانی شما باید از مچ پای راست پشتیبانی کند. نیم بوت ثابت یا نیم بوت انعطاف پذیر انتخاب خوبی برای تمام آتش نشانان سازه خواهد بود. چکمه ای که می پوشید باید بسیار بادوام، راحت باشد و بهترین محافظت ضد حریق را برای پاهای شما فراهم کند. ما نگاهی دقیق تر به ویژگی های اصلی خواهیم داشت که هنگام خرید این نوع کفش ها برای پاهای خود باید به آنها توجه کنید.

1. حفاظت نسوز: این اولین معیاری است که چکمه شما باید واقعاً در آن خوب باشد. این نه تنها باید پاهای شما را خشک نگه دارد، بلکه باید بهترین نوع محافظت در برابر آتش، آب و مواد شیمیایی خطرناک را برای پاهای شما ارائه دهد.

2. جنس چرم: بیشتر چکمه های لاستیکی آتش نشانی از نظر وزن سنگین تر هستند. برخی گزارش‌ های تحقیقاتی این واقعیت را تأیید می‌کنند که وقتی این متخصصان چکمه‌ های لاستیکی سنگین می‌پوشند، احتمال لغزش تصادفی، زمین خوردن و تلاش بیشتر وجود دارد. از طرف دیگر، چکمه های ساخته شده از مواد چرمی معمولاً بسیار سبک وزن هستند و استفاده از آنها بسیار راحت است. این چکمه های چرمی آتش نشانی در مقایسه با چکمه های لاستیکی احتمال آسیب دیدگی و تلاش را تا حد زیادی کاهش می دهند. کفش‌ های لاستیکی مواد شیمیایی بیشتری را جذب می‌کنند، در حالی که چکمه‌ های چرمی وقتی از میان آن‌ ها عبور می‌کنید، مواد شیمیایی را جمع نمی‌کنند. بنابراین، من به شدت توصیه می کنم فقط کفشی را انتخاب کنید که از جنس چرم ساخته شده باشد.

3. سبک وزن: همانطور که قبلاً در بالا ذکر کردم، سبکی عامل مهم دیگری است. اگر چکمه های شما سنگین است، می توانید خیلی زود خسته شوید و اکسیژن بیشتری مصرف کنید. این منجر به تلاش بیش از حد در شغل شما می شود که اغلب منجر به کاهش انرژی و احتمال آسیب بیشتر می شود. بنابراین از پوشیدن چکمه های لاستیکی سنگین تر خودداری کنید. در عوض، کفش های چرمی سبک وزن را انتخاب کنید.

4. زیره انعطاف پذیر: زیره چکمه شما نباید سفت یا غیر قابل انعطاف باشد. از آنجا که مطالعات این واقعیت را تایید کرده اند که هرچه کفی چکمه انعطاف کمتری داشته باشد، اکسیژن بیشتری در ماموریت های امداد و نجات آتش سوزی مصرف می کنید. اگر کف چکمه شما به اندازه کافی انعطاف پذیر نیست، میزان متابولیسم شما افزایش می یابد. این منجر به مصرف بیشتر اکسیژن می شود و عملکرد کاری شما به شدت تحت تاثیر آن قرار می گیرد. بنابراین سعی کنید چکمه ای را انتخاب کنید که از چرم باشد و زیره آن سیمانی یا دوخته شده باشد. کف های سیمانی نسبت به دوخت ها ارجح تر است.

5. استفاده راحت: گزارش تحقیقی که در بالا ذکر شد نیز بر این واقعیت تأکید دارد که چکمه های آتش نشانی چرمی در مقایسه با چکمه های لاستیکی راحت تر و پایدار تر هستند. به علاوه، آنها بهترین حمایت از مچ پا را ارائه می دهند و احتمال آسیب دیدگی مچ پا، لگن، زانو و کمر را کاهش می دهند. در تمام ماموریت های آتش نشانی، واقعاً نمی خواهید از آسیب های دردناک یا پا درد یا حتی ناراحتی رنج ببرید. در عوض، تمرکز شما باید روی از بین بردن آتش و نجات قربانیان آتش باشد. اینجاست که یک چکمه چرمی راحت نقش محوری دارد.

خرید کفش ایمنی ضد حریق باکیفیت عالی

خرید کفش ایمنی ضد حریق باکیفیت عالی هنگام خرید یک جفت کفش یا چکمه ایمنی ضد حریق با کیفیت عالی و ساختاری مناسب به دنبال چه ویژگی هایی باشیم؟ انتخاب یک جفت چکمه مناسب برای آتش نشانان سازه ای که ناهموار و نامناسب نیستند، واقعاً حیاتی و از اهمیت بالایی برخوردار است. برای خرید باکیفیت ترین کفش ایمنی ضد حریق می توانید با مراجعه به سایت پاک راه، به صورت عمده ارزان ترین سفارش را تهیه کرده و مناسب ترین خرید را داشته باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    کفش ایمنی ضد حریق از با کیفیت ترین کفش های ایمنی است من برای کارگران بخش تولید کارخانه ام سفارش دادم

  2. من۱/۵سایزبزرگتر گرفتم برام بزرگ بود یه کفی طبی اضافه کردم خیلی راحتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *