مرکز فروش کفش ایمنی صنعتی

کفش ایمنی صنعتی یکی از مرغوب ترین و با کیفیت انواع کفش ایمنی می باشد که بسیار مستحکم و مقاوم است و از برترین مواد خام توسط استادان تهیه می شود. مرکز فروش کفش ایمنی صنعتی بهترین و درجه یک ترین محصولات را به طور عمده و خرده مطابق با نیاز مشتری مستقیما توسط شخص تولید کننده با حذف واسطه ها و رابط های بازاری با ارائه ضمانت و گارانتی با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه در اختیار خریداران سراسر کشور قرار می دهد.

مرکز فروش کفش ایمنی صنعتی

مشخصات کامل کفش ایمنی صنعتی

مشخصات کامل کفش ایمنی صنعتی کفش ایمنی، یکی از وسایل ضروری در انجام بعضی از کار ها می باشد و این محصول شامل انواع و اقسام متعددی است که بهترین انواع این محصول کفش ایمنی صنعتی وظیفه این را دارد که از پا به خوبی محافظت می کند.

کفش های ایمنی صنعتی ساق های بلندی دارند به طوری که مچ پا را می پوشاند و از پا در مقابل تمامی خطرات احتمالی مراقبت می کنند و در صورت وقوع حادثه نمیگذارد آسیبی به پا برسد.

جنس رویه این کفش ها از مایکروفر می باشد و دارای استحکام و دوام بالایی می باشد و دچار پارگی، سایش و خوردگی نمی شود و کفی این کفش ها طبی می باشند زیرا از بیماری های مفصلی و فقراتی جلوگیری می کند و وقتی فرد زیاد این کفش ها را می پوشد با وجود این کفی طبی احساس خستگی و ناراحتی در ناحیه پا نمی کند.

زیره کفش ایمنی سبک از جنس پی یو می باشد، این زیره کفش خاصیت ضد روغن، ضد اسیدی و ضد سایش دارد و جنس موادی که در داخل این کفش استفاده شده است از مواد آنتی باکتریال ساخته شده؛ که از بو گرفتن پا و رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

پشت کفش های ایمنی یک ضربه گیر قرار دارد که از پا در مقابل ضربه های ناگهانی محافظت می کند، روی این ضربه گیر نوار شبرنگی قرار دارد که در شب قابل دیدن است.

فروشنده بهترین کفش ایمنی صنعتی

فروشنده بهترین کفش ایمنی صنعتی کفش ایمنی صنعتی ایرانی، یکی از محصولات پر رونق کشور می باشد، که توسط بسیاری از کارخانه های کشور با برند های مختلف تولید می شود. قیمت کفش ایمنی با توجه به کارایی، مقاومت و قابلیت هایی که دارد مناسب و استثنایی است و دارای مزایا و نکات مثبت بسیار زیادی می باشد.

فروشنده بهترین و برترین کفش ایمنی صنعتی پس از سال ها سابقه و تجربه کاری و کادری حرفه ای و کاردان در این عرصه به موفقیت ها و دستاورد های زیادی دست یافته است و نظر و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است.

فروشنده محصولات درجه یک و مرغوب را از طریق وب سایت اینترنتی معتبر با قیمت های باورنکردنی و شگفت انگیز به صورت مستقیم با حذف واسطه ها توسط شخص تولید کننده با ارائه ضمانت و گارانتی در سراسر کشور عرضه می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *