مرکز فروش پوتین عایق برق باکیفیت

مرکز فروش کفش ایمنی در عسلویه مدل عایق برق باکیفیت با کمترین قیمت این نوع کفش ایمنی را در اختیار مشتریان می گذارد به همین دلیل توانسته رضایت بیش از 90 درصد خریداران را به خوبی جذب کند.

پوتین عایق برق نوعی کفش ایمنی می باشد که در محیط های کاری استفاده می شود که جریان الکتریسیته برق وجود دارد و می تواند به خوبی از پا ها در مقابل جریان برق محافظت کند.

مرکز فروش پوتین عایق برق باکیفیت

معرفی انواع پوتین عایق برق

معرفی انواع پوتین عایق برق انواع پوتین عایق برق شامل گزینه های زیر می شوند:

  • پوتین عایق برق زیپ دار
  • پوتین عایق برق بند دار
  • پوتین عایق برق با ساقه کوتاه
  • پوتین عایق برق با ساقه بلند

کفش عایق برق همانند کفش آدیداس اصل سه خط به وسیله چرم گاو ساخته شده است و عایق برق PEZZOL می باشد و آنتی باکتریال بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند پوتین عایق برق مقاومت حرارتی بالایی دارد به طوری که دمای 150 درجه سانتی گراد را می تواند به خوبی تحمل تحمل کند علاوه بر این ها در برابر ضربه، مواد روغنی، مواد نفتی و حلال ها مقاومت بالایی دارد.

دارای آستر سه لایه می باشد که این باعث شده با گذشت زمان کفش حالت خود را از دست ندهد در قسمت پنجه پوتین عایق برق قطعه ای از جنس کامپوزیت وجود دارد که در محیط های صنعتی باعث می شود هنگام برخورد اجسام سنگین پا و انگشتان پا آسیب نبینند مقاومت بالای آن در برابر سایش باعث شده شما بتوانید به مدت طولانی از کفش ایمنی عایق برق استفاده کنید بدون این که حالت اولیه خود را از دست بدهد.

لایه پلی یورتان که در کف آن وجود داشته موجب گردیده در محیط های صنعتی که روغن وجود دارد کفش لیز نخورد و شما بتوانید به راحتی آن را بپوشید محافظ پنجه پوتین عایق برق از جنس کامپوزیت می باشد و عدم استفاده از فلز در ساخت کفش باعث گردیده کاملا عایق برق باشد.

در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که پوتین عایق برق مدل بندی دارای بندی های ابریشمی می باشد که این باعث شده بند ها پوسیده نشوند و شما بتوانید تا مدت های طولانی از کفش استفاده کنید.

توزیع مستقیم پوتین عایق برق

توزیع مستقیم پوتین عایق برق توزیع مستقیم پوتین عایق برق باعث شده میزان فروش آن تا 100 درصد افزایش یابد چون مشتریان می توانند به صورت غیر مستقیم و بدون واسطه این نوع پاپوش را خرید کنند علاوه بر این مزیت های فراوان این نوع کفش ایمنی باعث شده توزیع پوتین عایق برق افزایش یابد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • بسیار بادوام و مقاوم می باشد.
  • کاملا از پا محافظت می کند.
  • از بهترین مواد اولیه تولید شده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *