مرکز عرضه کفش ایمنی شیک و ارزان

کفش‌های ایمنی و کار، تجهیزاتی هستند که در مشاغل و صنایع، به منظور حفاظت از جان نیروی کار، بسیار ضروری هستند. این ملزومات در تنوع بالا و کیفیت ممتاز توسط برندهای مطرح داخلی مانند برند بهشتیان تولید و طراحی می‌شوند. در مرکز عرضه مستقیم کفش ایمنی شیک و ارزان، خریداران عمده و صنعتگران می‌توانند محصولاتی با سطح کیفی منحصر به فرد و قیمت ارزان را تهیه کنند.

مرکز عرضه کفش ایمنی شیک و ارزان

عوامل موثر بر کیفیت کفش ایمنی

عوامل موثر بر کیفیت کفش ایمنی

کیفیت انواع کفش ایمنی یکی از فاکتورهای مهمی است که در انتخاب و خرید این محصول، مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. سطح کیفی انواع کفش‌های حفاظتی و ایمنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه این مطلب، برخی از مهمترین المان های تعیین کننده کیفیت این محصول را یادآور می‌شویم.

پارامترهای موثر بر کیفیت کفش ایمنی:

  • اولین و موثرترین عامل در کیفیت انواع کفش کار و ایمنی نوع متریال مورد استفاده در تولید کفش است. در طراحی انواع کفش‌های ایمنی از مواد اولیه مختلف مانند انواع چرم صنعتی و ارگانیک، پارچه‌ها و منسوجات نسوز، فلزات و مواد پلاستیکی و پلیمری استفاده می‌شود. کیفیت نهایی کفش کار، به صورت مستقیم با نوع و کیفیت این متریال اولیه در ارتباط است. بنابراین برای خرید و انتخاب انواع کفش صنعتی ایمنی در وهله نخست لازم است جنس محصول بررسی گردد.
  • شیوه ساخت و طراحی کفش نیز در کیفیت آن نقش مهمی دارد. برای اینکه کفش ایمنی از کیفیت مطلوب و کارایی عالی برخوردار باشد، لازم است علاوه بر استفاده از متریال درجه یک، کفش با استفاده از ابزارها و ماشین آلات پیشرفته و مدرن مانند انواع دستگاه برش، قالب گیری و دوخت، طراحی شود تا حائز بالاترین سطح کیفی گردد.
  • توجه به استانداردهای بین‌المللی یکی دیگر از مواردی است که کیفیت مدل‌های مختلف کفش حفاظتی و ایمنی را تعیین می‌نماید. این استانداردها شامل مواردی مانند ابعاد و سایز مناسب، ضخامت کافی رویه کفش و استفاده از یراق آلات ممتاز و درجه یک در ساخت کفش است.
  • علاوه بر این موارد، بسته بندی اصولی و تخصصی کفش و حمل و نقل استاندارد محصول از درب کارخانه به محل توزیع نیز نقش موثری در حفظ کیفیت کفش دارد. به همین علت لازم است برای خرید کفش ایمنی ارزان، خرید خود را از طریق مراکزی که به شیوه پخش بدون واسطه فعال هستند، انجام دهید، چرا که محصول بدون ماندن در انبار و با رعایت تمامی استانداردهای ترابری از درب تولیدی، وارد بازار می‌شود.

ضخامت رویه کفش های ایمنی

ضخامت رویه کفش های ایمنی

ضخامت رویه کفش های ایمنی، پارامتری است که در زمان تولید و ساخت محصول، بیش از هر فاکتور دیگری به آن توجه می‌شود. رویه خارجی کفش کار و حفاظتی، در واقع اولین قسمتی است که با عوامل آسیب زننده مانند جریان برق، حرارت و آتش و وسایل نیز و برنده در ارتباط است و به همین دلیل باید دارای ضخامت مناسب و استاندارد باشد تا احتمال آسیب به نیروی کار را به حداقل ممکن برساند.

ضخامت این کفش‌ها دارای یک استاندارد جهانی است که تمامی شرکت‌های تولید کننده کفش‌های حفاظتی، ملزم به رعایت این استاندارد هستند تا محصول تولید شده، کارایی و عملکرد حداکثری و بهینه را داشته باشد. این اندازه در مورد انواع رویه‌ها متفاوت است. در رویه‌های چرم طبیعی و صنعتی، بسته به نوع چرم، رویه حداقل باید 2 تا 3 میلیمتر ضخامت داشته باشد تا عملکرد مطلوبی را در برابر عوامل مخرب از خود نشان دهد.

در رویه‌های لاستیکی، با توجه به ویژگی‌های خاص انواع لاستیک مانند مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضخامت رویه باید بین 1/5 تا 2 میلیمتر در نظر گرفته شود. در کفش‌های ایمنی که با استفاده از مواد پلیمری و پارچه‌ای طراحی می‌شود نیز، بسته به نوع منسوجات، ضخامت 1/5 تا 2 میلیمتری برای رویه کفش، باید در ساخت کفش رعایت شود.

توجه به استفاده از رویه باکیفیت در اندازه و ضخامت متناسب، نقش بسیار مهمی در افزایش ماندگاری و عمر مفید کفش ایفا می‌کند و از بروز مشکلات جانی و خطرات احتمالی برای نیروی انسانی، پیشگیری می‌نماید.

مشخصات کفش ایمنی با آستر سه لایه

مشخصات کفش ایمنی با آستر سه لایه

یکی از بهترین انواع کفش‌ها ایمنی که به دلیل مقاومت بالا، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، انواع کفش آستر سه لایه است. این نوع کفش همانطور که از نامش مشخص است دارای رویه سه لایه از انواع چرم طبیعی مانند چرم بزی یا گاوی و مواد پلیمری می‌باشد و به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد در صنایع مختلفی کاربرد دارد.

مشخصات کفش ایمنی با آستر سه لایه:

  • در طراحی کفش‌های ایمنی با آستر سه لایه، از بهترین مواد اولیه استفاده می‌شود. این امر علاوه بر بالا بردن سطح کیفی کار از حیث زیبایی ظاهری، دوام و استحکام کفش را افزایش می‌دهد.
  • این نوع از کفش ایمنی، به دلیل شکل خاص طراحی، دارای مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ آب، سیالات و انواع مواد شیمیایی است. تعدد آستر در این نوع کفش، موجب می‌شود که ورود مایعات اسیدی و روغن به داخل بافت کفش به حداقل ممکن برسد.
  • انواع کفش‌های آستر سه لایه استحکام بالایی در برابر تغییرات دمایی و سرما و گرما نیز دارند. وجود آسترهای درجه یک و با کیفیت موجب می‌گردد هوا به خوبی در داخل کفش به جریان بیفتد و علاوه بر اینکه از تعریق و ایجاد رطوبت در پا در فصول گرم سال جلوگیری می‌کند، در زمستان گرما را به خوبی حفظ نموده و از یخ زدگی پا پیشگیری می‌نماید.
  • یکی دیگر از مشخصه‌های مهم کفش‌های ایمنی آستر سه لایه این است که می‌توانند به خوبی از پا در برابر وسایل برنده و تیز نیز محافظت کنند. این کفش در عین داشتن وزن سبک، در برابر تمامی عواملی که سلامت نیروی کار را به مخاطره می‌اندازد، مقاوم است.

کفش ایمنی شیک و قیمت مناسب

کفش ایمنی شیک و قیمت مناسب

بهترین روش برای خرید کفش ایمنی شیک و قیمت مناسب، ثبت سفارش خرید از طریق بازار فروش مستقیم انواع کفش کار حفاظتی است. در این بازار، خریداران می‌توانند مدل‌های متنوع کفش چسبی و بند دار ایمنی را به صورت بی‌واسطه از درب تولیدی خریداری نمایند و مدرن‌ترین محصولات را با نرخ ارزان و اقتصادی تهیه نمایند. در روش خرید آنلاین نیاز به مراجعه حضوری برای بررسی محصول وجود ندارد و تمامی مراحل خرید به شیوه الکترونیک ثبت می‌گردد.

مجموعه فروش مستقیم انواع کفش حفاظتی، علاوه بر توزیع محصولاتی استاندارد و درجه یک در بازار داخلی، در حوزه توزیع و صادرات انواع کفش مرغوب ایمنی به کشورهای مختلف جهان نیز فعال است و محصولات تولید شده توسط برندهای مطرح کشور را در قالب محموله‌های تجاری عمده، از طریق مراکز قانونی گمرک، به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌نماید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

یک پاسخ

  1. کاملا مناسبه و ازش راضیم. فقط بهتره یه سایز بزرگتر سفارش بدین تا پا داخل کفش راحتر باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *