مرکز تولید کفش ایمنی اداری

کفش ایمنی اداری نوعی کفش است که جهت محافظت از پاها و جلوگیری از برخورد ضربات محکم به پاها در برخی از مشاغل مانند کارکنان کارخانه ها و کارگران ساختمانی و همچنین معدن چی ها استفاده می شود.
لایه ی خارجی کفش های ایمنی اداری معمولا از چرم حیوانی تهیه می شود زیرا چرم های حیوانی مقاومت زیادی دارند و جهت خرید این نوع کفش ها به وب سایت مرکز تولید کفش ایمنی اداری مراجعه نمایید. این کفش ها در گروه لباس کار مردانه قرار می گیرند.

مرکز تولید کفش ایمنی اداری

مشخصات کفش ایمنی اداری

مشخصات کفش ایمنی اداری از مهمترین مشخصات کفش های ایمنی اداری می توان به دارا بودن زیره ی مناسب این کفش ها اشاره کرد و همچنین کفش های ایمنی بسیار سبک هستند و به راحتی می توان ب آنها حرکت کرد و زیره ی شیار مانند این کفش ها از هر گونه لغزش جلوگیری می کند. لباس کار معدن نیز همانند کفش ایمنی برای کار بسیار ضروری می باشد.

رویه ی کفش های ایمنی دولایه است و به همین دلیل این کفش ها از پاها در برابر ضربات محکم و مواد خورنده مانند انواع اسیدهای قوی محافظت می کنند و همچنین جنس این کفش ها دارای نقطه ی ذوب بسیار بالایی است و از پاها در برابر مواد احتراقی نیز حفاظت می کنند.

کفش های ایمنی علاوه بر رویه ی پا از ساق پا و پاشنه ی پا و همچنین از پنجه ی پاها در برابر آسیب های مختلف مانند برق گرفتگی، آتش سوزی، ایجاد ضربه و شکستگی، برخورد مواد شیمیایی جلوگیری می کنند.

جنس زیره ی کفش های ادرای ایمنی از ماده ای به نام پی یو می باشد و این ماده نوعی پلیمر است که از اتصال مونومرهای شیمیایی نایلونی ساخته می شود و این ماده نوعی عایق بسیار قوی در برابر جریان برق است و به همین علت کفش های ایمنی در هنگام ایجاد جریان الکتریسیته قوی از خطر برق گرفتگی جلوگیری می کنند.

کفش های ایمنی معمولا به حالت نیم بوت تولید می شوند و دارای بندهای محکم هستند و بندهای کفش ایمنی مقاومت زیادی در برابر کشش و پارگی دارند و کفی این کفش ها کاملا طبی می باشد و کفش های ایمنی اداری معمولا به رنگ های قهوه ای و مشکی در بازار موجود هستند.

فروش مستقیم کفش ایمنی اداری

فروش مستقیم کفش ایمنی اداری بخش داخلی کفش های ایمنی از الیاف طبیعی ساخته شده است و به همین علت پاها در کفش ایمنی در هنگام کار و فعالیت کاملا راحت هستند و همچنین بخش داخلی این کفش ها دارای عرق گیر می باشد و از تعریق پاها جلوگیری می کند.
جنس کفش های ایمنی نارسانا می باشد و قیمت این کفش ها به کیفیت چرم به کار رفته در آنها بستگی دارد و کفش های ایمنی دارای سایز بندی 42 الی 47 هستند و جهت اطلاع از قیمت کفش ایمنی و سفارش این کفش های با کیفیت به وب سایت فروش کفش ایمنی اداری مراجعه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *