مرکز توزیع پوتین ایمنی پنجه فولادی

ایجاد ایمنی مناسب در محل کار برای برخی از مشاغل مانند مشاغل سخت، می تواند از بروز مشکلاتی مانند ایجاد آسیب در بدن کارگران و صنعت کاران جلوگیری نماید.
پوتین ایمنی پنجه فولادی از جمله محصولاتی از گروه لباس کار سیناورک است که می‌ تواند، از بروز حوادث ناخواسته هنگام انجام فعالیت های شغلی به بهترین شکل ممکن جلوگیری نماید؛ مرکز توزیع پوتین ایمنی پنجه فولادی این محصول را در درجه بندی کیفی گوناگون و سایز بندی های مختلف ارائه می کند تا امکان دسترسی آسانتر استفاده کنندگان فراهم شده باشد.

مرکز توزیع پوتین ایمنی پنجه فولادی

مشخصات پوتین ایمنی پنجه فولادی

مشخصات پوتین ایمنی پنجه فولادی

استفاده از پوتین ایمنی پنجه فولادی یکی از راهکارهای مقابله با خطرات موجود در محیط های صنعتی محسوب می گردد؛ این محصول به دلیل ایجاد ایمنی فردی برای تکنسین ها و سایر استفاده کنندگان آن می تواند آرامش خاطر مناسبی را در فرد استفاده کننده هنگام انجام فعالیت های مختلف صنعتی به وجود بیاورد؛ لباس کار خدماتی گروهی از لباس ها هستند که باعث ایجاد امنیت در حین کار می شوند که می توان گفت کفش ایمنی نیز از این گروه می باشد. از این رو مشخصات پوتین ایمنی پنجه فولادی را می‌ توان تحت موارد زیر مورد بررسی قرار داد.

  • نوع زیره: زیره به کار رفته در ایمنی پنج فولادی غالباً از جنس pu می باشد؛ این نوع از زیره به دلیل دوام مناسب ارتجاع قابل توجه هنگام بکارگیری، امکان فعالیت های صنعتی و شغلی را به راحت ترین شکل ممکن فراهم می آورد
  • نوع پنجه: استفاده از پنجه فولادی در پوتین ایمنی، مقاومت مناسبی را در قسمت قرارگیری انگشتان ایجاد می کند، به همین واسطه نیز خطری به واسطه برخورد اجسام سخت خارجی فرد استفاده کننده را تهدید نمی کند.
  • سایز بندی: پوتین ایمنی پنجه فولادی در سایز بندی های مختلفی ارائه می گردد از جمله آن که سایز بندی مردانه آن را می توان در محدوده های سایز 39 تا 45 تهیه و مورد استفاده قرار داد.
  • سایر مشخصات: پوتین ایمنی را از لحاظ رنگ بندی، طول ساق، ارتفاع پاشنه، نوع رویه، جنس آستر داخلی و موارد دیگری از این دست نیز می توان مورد بررسی قرار داد.

سفارش پوتین ایمنی پنجه فولادی

سفارش پوتین ایمنی پنجه فولادی بسیاری از صاحبان کارگاه های کوچک صنعتی، کارخانه ها و مراکز آموزش علوم صنعتی در طول سال نیازمند تامین مواد قابل توجهی از پوتین ایمنی پنجه فولادی جهت اطمینان از حفظ سلامت جامعه کارکنان خود می باشند.به همین واسطه نیز مرکز توزیع و صادرات پوتین ایمنی پنجه فولادی امکان سفارش این محصول را به صورت مستقیم فراهم کرده تا استفاده ‌کنندگان بتوانند با قیمت کمتری، بهترین نوع پوتین ایمنی مورد نیاز خود را تهیه کنند. به منظور سفارش پوتین ایمنی می توانید با کارشناسان بخش فروش همین مجموعه در ارتباط باشید تا زمان دریافت پاسخ سوالات خود، کالای مورد نظر را در اندازه های متفاوت با قیمت به صرفه تهیه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *