مراکز عرضه کفش ایمنی خارجی

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز وارداتی و عرضه کفش ایمنی خارجی هم اکنون در خدمت شماست تا کیفیتی ایده آل را در رنگ های جذاب و استاندارد و هماهنگ با شرایط کاری در اختیارتان قرار دهد. این نوع از کفش ها از رویه و زیره و کفی بسیار مقاومی تهیه گردیده اند و محافظت بسیار بالایی دارند و برندی پرآوازه و با کیفیت می باشند و به نسبت کارایی بالا و جنس بی نیر و محافظت خوبی که دارند از قیمت خوبی هم برخوردارند. لباس کار خادم نیز همانند کفش های ایمنی برای کار ضروری بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

مراکز عرضه کفش ایمنی خارجی

رنگبندی کفش ایمنی خارجی

رنگبندی کفش ایمنی خارجی کفش های ایمنی طیف وسیعی از رنگ ها و طرح ها و ویژگی های فنی نوآورانه را ارائه می دهند تا هر کس که آن را استفاده می نماید احساس بهترین حالت را داشته باشد. بیشتر افراد و همکاران فروش ما در کفش ایمنی به طور مکرر می پرسند این است که ” آیا آنها رنگ های دیگری دارند؟ و یا آیا لباس کار تاسیساتی ارزش خرید دارد؟” که یک سوال سخت برای پاسخ دادن به آن است. بیشتر سبک های کفش ایمنی فقط در یک رنگ موجود است، اما شما می توانید با مشاهده سبک های مختلف کفش های ایمنی را در رنگ های مختلف پیدا کنید.

رنگ کفش به خودی خود ربطی به درجه بندی ایمنی کفش یا بوت ندارد، آنها می توانند نارنجی نئون باشند و هنوز دارای درجه ایمنی یا برنزه باشند. رنگی که در کفش ایمنی مهم است روی برچسب مقرراتی ایمنی است، این نمادها هستند که به شما می گویند کفش شما تأیید شده است. اگر می خواهید در مورد نمادهای ایمنی موجود در کفش بدانید، راهنمای ما را در ادامه خواهید دید.

وقتی صحبت از کفش ایمنی برای آقایان می شود، رنگ های استاندارد مشکی، برنز و قهوه ای است. چکمه ها از این 3 رنگ متفاوت نیستند، اما برخی کفش های ایمنی متفاوت هستند. کفش های ایمنی سبک کفش در حال اجرا وارد بازار می شوند، سبک های رنگارنگ، در حالی که هنوز شوک الکتریکی، سوراخ شدن کف و محافظت از انگشتان را به عنوان محافظ فولادی فراهم می کند. کفش های ایمنی دیگر به سبک کفش های در حال اجرا نیز وجود دارند که دارای یک قسمت رویه مشکی یا خاکستری اما کفی رنگی بدون مارک هستند. مطمئناً اگر به دنبال کفش ایمنی با دید بالا هستید ، چکمه های نارنجی روشن به خوبی متناسب با شرایط هستند.

قیمت کفش ایمنی خارجی

قیمت کفش ایمنی خارجی

قیمت کفش ایمنی خارجی توسط اتحادیه کل فروش کفش های وارداتی با دز نظر گرفتن نرخ روزانه دلار،کیفیت عالی کفش، درجه سختی و مقاومت کفش، اندازه و سایز کفش، رنگ کفش و نیز نحوه خرید و تعداد خرید تعیین گردیده و نرخ بسیار منصفانه ای به مشتریان عزیزمان معرفی می گردد.

این کفش ها از کشورهای خارجی وارد مرزهای کشورمان می شوند و ذارای استاندارد بسیار بالایی می باشند و از دوام بسیار بالایی برخوردارند. این محصولات از طریق پخش مستقیم از طریق این نمایندگی به سراسر کشور عرضه می شوند.

چنانچه شما مشتریان عزیز خریدار این محصول حتی به اندازه یک جفت هستید هم اکنون می توانید با کارشناسان مجموعه فروش ما تماس حاصل نمایید و پس از دیدن مدل ها از کاتالوگ و دریافت اطلاعات بیشتر، گر مد نظرتان قرار داده شد می توانید در لحظه ثبت سفارش کرده و آن را ظرف مدت کوتاهی تحویل بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *