مراکز خرید کفش کار ایمنی برق

کفش کار ایمنی برق از تجهیزات ضروری و بسیار کاربردی برای جلوگیری از حوادث حین انجام کار در صنایع مختلف است. مهندسین و نیروی کار برای حفاظت هر چه بیشتر از خود باید از کفش های مناسب استفاده کنند. این مدل کفش ها ویژگی های منحصر به فردی از نظر جنس، کیفیت و اجزای تشکیل دهنده دارند. برای آشنایی بیشتر با این محصولات و امکان خرید جدیدترین مدل ها از مراکز تخصصی فروش با ما همراه شوید.

مراکز خرید کفش کار ایمنی برق

آشنایی با اجزای تشکیل دهنده کفش کار ایمنی برق

آشنایی با اجزای تشکیل دهنده کفش کار ایمنی برق حتماً بارها دیده اید که تکنسین های برق و مهندسین برای تعویض یا تعمیر کابل ها از کفش های مخصول و لباس های ایمنی استفاده می کنند. این نوع کفش ها از انتقال جریان برق به بدن و زمین در صورت بروز حادثه جلوگیری می کنند. علت این امر نیز استفاده از مواد اولیه حرفه ای در تولید و ساخت کفش های ایمنی برق است.

یکی از مهمترین و در عین حال باکیفیت اجزای تشکیل دهنه کفش کار ایمنی برق، رویه یا همان لایه تشکیل دهنده سطح بیرونی کفش است. لایه کفش های ایمنی عمدتاً از چرم های طبیعی بوفالو و گاومیش کاه ضخامت بالایی دارند تهیه می شوند.

پنجه کفش کار ایمین عمدتاً از جنس کامپوزیت است که قابلیت دفع انرژی ناشی از سقوط اجسام را دارند. این لایه از پنجه های پا به خوبی مراقبت کرده و کاملاً ضد حساسیت هستند. کفی کفش نیز باید از جنس باکیفیت و در عین حال ضد لغزش باشد. برای این منظور از کفی های پلی پروپیلن یا پی یو که معمولاً مقاومت الکتریکی بالایی نیز دارند.

کفی داخلی کفش ایمنی برق نیز اغلب از یک لایه نازک چرم ساخته می شود که ضمن تامین یک لایه حفاظتی از بو گرفتن پا و ایجاد هر گونه حساسیت و تاول به علت پوشیدن کفش برای ساعت های طولانی جلوگیری می کند.

ویژگی های بارز کفش کار ایمنی برق مناسب

ویژگی های بارز کفش کار ایمنی برق مناسب کفش های مناسب برای صنایع برق باید بر حسب استاندارهای تعیین شده تولید شوند. چرا که کوچکترین اشتباه در فرآیند تولید می تواند موجب ایجاد خطر و حتی از بین رفتن جان مهندسین و فعالین در این صنعت شود. در یک دسته بندی کلی انواع کفش کار ایمنی بر حسب فشار و میزان ولتاژ برق ها در دو گروه دسته بندی می شوند:

  1. کفش ایمنی برق فشار ضعیف: این نوع کفش ها در برابر خطرات احتمالی تا 380 ولت از عبور جریان الکتریسته به بدن مقاومت می کنند. این نوع کفش ها عمدتاً در داخل و توسط تولید کنندگان ایرانی نیز تولید و به بازار عرضه می شوند.
  2. کفش ایمنی برق فشار قوی: کفش های ایمنی فشار قوی قابلیت مقاومت در برابر جریان الکتریسیته تا 18000 وات را دارا هستند. برندهای خارجی به ویژه اروپایی از این ویژگی برخوردار می باشند.

کفش کار باکیفیت ضمن داشتن تمام فاکتورهای کیفی و حفاظتی باید در برابر آب و عوامل محیطی نیز مقاومت مناسبی داشته باشد. چرا که قیمت این محصولات گران بوده و باید به صورت مداوم و روزانه مورد استفاده قرار گیرند.

توزیع کنندگان کفش کار ایمنی برق

توزیع کنندگان کفش کار ایمنی برق در بازار کشور عرضه کفش کار ایمنی برق با برندهای ایرانی و خارجی صورت می گیرد که هر کدام مزیت های نسبی خود را دارند. تولید کنندگان داخلی توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیه بسیار باکیفیت مانند چرم های طبیعی، کامپوزیت ها و کفی های استاندارد، کفش هایی مرغوب و در عین حال مستحکم تولید و عرضه کنند.

عده زیادی از فروشندگان و خریداران عمده کفش کار در بازارهای شهرستان ها با مشکل تامین کننده و عدم ارتباط با مراکز پخش مستقیم روبرو هستند. این امر سبب شده تا در برخی مناطق کفش های ایمنی با قیمت های بسیار گزاف عرضه و به فروش برسند.

امروزه برای سفارش کفش کار ایمنی برق و دیگر نمونه های پرمصرف در صنایع تولیدی و زیربنایی، استفاده از شیوه های نوین خرید می تواند منجر به کاهش هزینه ها و انتخاب نمونه های جدید با قیمت مقرون به صرفه شود. نمایندگان این مرکز به صورت آنلاین برای تامین بهترین نوع کفش کار برق آماده همکاری با خریداران عمده در نقاط مختلف کشور هستند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *