قیمت مناسب کفش ایمنی مقاوم

کفش ایمنی مقاوم در انواع مختلف ساقدار، بدون ساق، بندار، مخصوص محیط های ساختمانی، صنعتی، شیمیایی با قیمت مناسب و به صورت عمده عرضه می گردد. کیفیت کفش به نوع جنس به کار رفته در آن دارد، در مدل های جدید، جنس این کفش ها از موادی ساخته شده اند که در مقابل هر گونه ضربه و حرارت مقاوم بوده و پای افراد در مقابل هر گونه خطر حفظ می گردد.

قیمت مناسب کفش ایمنی مقاوم

ویژگی مهم کفش ایمنی مقاوم

ویژگی مهم کفش ایمنی مقاوم در کارخانجات صنعتی افراد زیادی از جمله کارگران زحمتکش مشغول به کار هستند و وسایل بسیار سنگینی را جابجا می کنند حتی ممکن است کار بسیاری از آنها پرخطر باشد، به همین دلیل کارفرمایان و صاحبان این مشاغل برای امنیت و سلامتی آنها اقدام به خرید کفش ایمنی مقاوم نموده اند، محیط کاری افراد متفاوت بوده از جمله تعداد زیادی از آنها در شرکت هایی کار می کنند که با مواد شیمیایی مانند اسیدها سروکار دارند.

بنابراین لازم است از کفش های ایمنی که دارای مقاومت زیادی هستند استفاده شوند تا پای این افراد در هنگام سقوط وسایل سنگین و تیز از هر گونه خطر حفظ شود، کفش ها با توجه شرایط کار دارای مقاومت های متفاوتی هستند، در بعضی از محیطها که سطح زمین، آغشته به روغن می باشد، کفش ایمنی باید در مقابل هر گونه سرخوردگی و لغزش مقاوم باشد، بنابراین هر چقدر کفش مقاوم تر باشد ایمنی افراد در هنگام کار نیز بیشتر است.

یکی از ویژگی کفش ایمنی مقاوم راحت و سبک بودن آن است، مقاوم بودن کفش ها به این معنی نیست که سنگین بوده و وزن زیادی داشته باشند، بلکه به جنس به کار رفته در آن بستگی دارد، چنانچه اگر رویه کفش از چرم ساخته شود کفش ها سبک بوده و پاها احساس خستگی نمی کنند.

فروش انواع کفش ایمنی مقاوم

فروش انواع کفش ایمنی مقاوم کفش های ایمنی انواع مختلفی دارد زیرا هر کدام برای محیط های متفاوتی طراحی شده اند، محیط هایی که حالت سرخوردگی و لغزندگی وجود دارد، جنس این کفش ها از لاستیک ساخته می شود، زیرا یکی از ویژگی لاستیک این است که مانع هر گونه لغزش می شود، همین طور این مدل کفش ها به گونه ای تولید می شوند که زیره آنها دارای عاج باشند، تا مقاومت بیشتری در مقابل لغزش ایجاد نمایند.

نوع دیگری از کفش های ایمنی، کامپوزیتی گفته می شود، این کفش ها مخصوص محیط های الکتریکی است، بنابراین کفش ایمنی با توجه به نحوه کاربرد آنها و همچنین نوع استفاده آنها از مدل های مختلفی تولید شده است، بعضی از آنها در برابر حرارت مقاوم هستند، یا نوع دیگری از کفش ها ضد شوک می باشند، این نوع کفش ها برای افرادی مناسب هستند که با برق فشار قوی کار می کنند،

بنابراین مدل های زیادی از کفش ایمنی ساق کوتاه، بنددار، ساقه بلند در رنگ های مختلف مشکی، خاکستری در سایزهای کوچک و بزرگ با شرایط ویژه و استثنایی به فروش می رسند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *