قیمت عمده کفش کار ایمنی اصل

فعالیت در مشاغل پرخطر نیازمند استفاده از تجهیزات حرفه ای مانند لباس کار شرکتی با هدف حفظ هر چه بیشتر ایمنی است. افراد برای این منظور از لوازم و پوشش های مختلفی متناسب با شغل خود استفاده می کنند که یکی از مهمترین آنها انواع کفش کار ایمنی اصل و مرغوب است. با توجه به تنوع این محصولات از نظر قیمت و کیفیت به معرفی چند نمونه از پرکاربردترین آنها می پردازیم.

قیمت عمده کفش کار ایمنی اصل

چه نوع کفش کار ایمنی بخریم؟

چه نوع کفش کار ایمنی بخریم؟ برای خرید کفش کار ایمنی خوب قبل از هر موردی باید مشخص کنید که خطرات محیط کاری در چه زمینه هایی است. به عنوان مثال افرادی که در صنایع برق کار می کنند باید اقدام به تهیه کفش هایی که عایق برق هستند و همچنین لباس کار معدن کنند.

فعالین در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز باید همواره کفش های ایمنی ضد رطوبت و مقاوم در برابر لغزش و اصطکاک را خریداری کنند. بنابراین در نظر گرفتن شرایط محیط کاری و خطرات احتمالی آن اهمیت زیاد در انتخاب نوع کفش خواهد داشت.

نکته دوم برای انتخاب و خرید کفش کار درجه یک بررسی فاکتورهای کیفی این محصولات می باشد. همانطور که می دانید در تولید انواع کفش کار، از مواد اولیه متفاوتی مانند چرم های طبیعی، پلی اورتان ها، زیره های پی یو و … استفاده می کنند.

جنس اغلب کفش های کار اصل و مارک ساخته شده از چرم طبیعی بوفالو یا گاوی است که مقاومت فوق العاده ای در برابر سایش، ضربه و حتی شستشو دارند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در تولید انواع کفش کار ایمنی از علامت اختصاری استفاده می شود که نشان دهنده نوع کارآیی آنها است.

به عنوان مثال علامت RR نشان می دهد که کفش های کار در برابر ضربه و سوراخ شدن مقاوم هستند. همچنین علامت CP تضمین کننده مقاومت کفش ایمنی در برابر جریان الکتریسیته و برق است.

با کیفیت ترین کفش کار ایمنی کدام است؟

با کیفیت ترین کفش کار ایمنی کدام است؟ برای اینکه بتوانید تشخیص بدهید یک جفت کفش کار ایمنی از نظر کیفی چه رتبه ای دارد باید با اجزای تشکیل دهنده آن آشنایی کامل داشته باشید. به طور کلی کفش کار درجه یک و مرغوب بر حسب قسمت های مختلف تولیدی، ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • زیره استاندارد: زیره این نوع کفش ها از جنس پلی یورتان است که به صورت تزریقی تولید می شود. این نوع زیره معمولاً در برابر مواد نفتی، انواع روغن و حتی رطوبت و جریان برق مقاومت بی نظیری دارد.
  • رویه کفش: کفش کار مرغوب و حرفه ای از جنس چرم طبیعی بوفالو تولید می شود. به صورت استاندارد ضخامت رویه این کفش ها باید حدود 2 سانتی متر باشد.
  • سر پنجه کفش کار: اگر به دنبال یک کفش حرفه ای و اصل برای محیط کاری خود می باشید، به سراغ مدل هایی بروید که سر پنجه آنها از جنس فولاد آبکاری شده یا فایبر گلاس ساخته شده باشد.

در هنگام خرید این محصولات در نظر گرفتن این فاکتور و توجه به برند شرکت تولیدی نقش مهم و موثری در تضمین کیفیت کفش و عمر مفید آنها خواهد داشت که هیچ گاه نباید فراموش شوند. البته باید مشخص کنید که در چه محیطی مشغول به فعالیت هستید و بر این اساس کفش مناسب را تهیه کنید.

خرید مستقیم کفش کار ایمنی اصل

خرید مستقیم کفش کار ایمنی اصل خرید کفش کار متناسب با نوع نیاز سفارش دهندگان با تفاوت هایی همراه است. مصرف کنندگان و خریداران نهایی با مراجعه به فروشگاه های معتبر محلی یا سایت های آنلاین می توانند بهترین نوع کفش ها را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنند.

فعالین بازار و شرکت های صادرات کفش کار برای تهیه این محصولات گاهاً با چالش هایی همراه هستند. عدم شناخت نمایندگان فروش یا کاهش عرضه عمده در برخی مناطق می تواند منجر به افزایش هزینه های خریداران عمده شود.

مشاوران فروش و نمایندگان پخش کفش کار آنلاین این مرکز برای رفع محدودیت های موجود در بازار و تامین جدیدترین تولیدات با قیمت کارخانه تولیدی آماده همکاری با خریداران عمده و شرکت های صادراتی در سراسر کشور هستند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *