قیمت تولید کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت

برای خرید کفش ایمنی ایرانی،افراد باید اطلاعاتی راجع به مواد اولیه ایی که برای ساخت این کفش بکار گرفته شده نوع استفاده و کیفیت و جنس آن داشته باشند و با توجه به کار و شغل خود و همچنین شرایط محیطی شغل خود کفش را خریداری کرده و از آن استفاده کنند.ما دو نوع کفش ایمنی داریم: کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت و کفش ایمنی سرپنجه فولادی.

قیمت تولید کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت

خصوصیات کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت مرغوب

خصوصیات کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت مرغوب تفاوت هایی بین کفش های ایمنی با سرپنجه ی کامپوزیت و کفش ایمنی با سرپنجه فولادی وجود دارد که آنها را مرور می کنیم:

  1. کفشای ایمنی کامپوزیت سبکتر از کفش های ایمنی فولادی هستند زیرا در کفش های فولادی در قسمت انگشتان پا از یک قطعه فلزی استفاده شده که وزن آن را نسبت به کفش های دیگر و کامپوزیت سن گین تر میکند.
  2. کفش های ایمنی کامپوزیت را میتوان در مکان هایی که گیت محافظتی دارند استفاده کرد اما با پوشیدن کفش های فولادی آژیر گیت فعال شده و شغل شما را دچار اختلال می کند.مانند کارگران فرودگاه.
  3. کفش های کامپوزیت برای افرادی که با برق سروکار دارند نیز مفید و الزامی است زیرا قطعه فلزی در آن کار نگرفته شده و افراد را دچار برق گرفتگی نمی کند.
  4. کفش های ایمنی کامپوزیت را می توان بخاطر وجود عایق حرارتی که در ساختن این کفش به کار گرفته شده است را در محل هایی که حرارت وجود دارد نیز استفاده کنید که این ویژگی حرارت را به داخل کفش انتقال نمی دهد در حالی که کفش های ایمنی فلزا حرارت و گرما را به خود جذب میکنند و باعث گرم شدن و اذیت شدن پای شما می شوند.

البته با توجه به جنس رویه و اجزا به کار رفته در ساخت این کفش که از مواد پلیمر هستند قیمت آن را به نسبت دیگر کفش ها بیشتر کرده است و ما می دانیم مقداری قیمت بالاتر می تواند طول عمر محصول و سلامتی ما را تضمین کند.

کاربرد کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت در صنعت

کاربرد کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت در صنعت با توجه به خطر های موجود در محیط کار احتمال آسیب های ناگهانی که بر اثر حادثه و نا خواسته اتفاق می افتند و امکان آسیب دیدگی وجود دارد بدین ترتیب استفاده از کفش کتر صنعتی مناسب با شغل خود و محیط کار ضروری و الزامی است.

با توجه به اینکه پای انسان قلب دوم ما است و بیشترین میزان سلول ها و سیستم عصبی در پا وجود دارد پس مراقبت از آن واجب و اهمیت بالایی دارد.با پوشیدن کفش مناسب از آسیب دیدن و همچنین جمع شدن قارچ و باکتری جلوگیری کنید.

مطمئنا هزینه ی هر کفش بستگی به نوع کفش و جنس و کیفیت آن دارد و قیمت آنها نیز متفاوت است افرادی مانند؛کارگران ساختما،نجاران،جوشکاران،و… باید کفش های مناسب با محیط کار خود بپوشند و ایمنی خود را کامل کنند.

با پوشیدن کفش های ایمنی سرپنجه کامپوزیت هم ایمنی کامل را دارید و هم از لحاظ راحتی پاهایتان خسته نمی شوند و شما میتوانید ساعت ها ایستاده یا به هر صورت دیگر به کارتان ادامه دهید.

افراد جوان بسیاری هستند که با پوشیدن کفش های نا مناسب به خودشان آسیب زدند و همچنین افراد میان سال و سالمند نیز با پوشیدن کفش های نا مرغوب و بی کیفیت اذیت شده اند و به پا ها کمر و ستون فقرات خود آسیب زده اند و دچار بیماری هایی از نظیر کمر درد،دیسک کمر،درد زانو،و… شده اند پس برای سلامتی خود مراقب خرید خود باشید.

صادر کننده کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت

صادر کننده کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت تولیدی ها و کارخانه های کفش ایمنی سرپنجه کامپوزیت با عرضه کفش ایمنی به عموم مردم به آنها خدمت می کنند و همچنین با صادر کردن این محصول به خارج کشور و کشورهای همسایه و نیازمند به اقتصاد کشورمان کمک کرده و ارز به ایران وارد میکنند و همچنین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های کفش معتبر سراسر کشور کفش مورد نیاز خود و مناسب خود را خریداری کنید و همانطور که میدانید با خرید عمده از تخفیف های ویژه ایی برخوردار خواهید شد و نیاز خود را برطرف خواهید کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *