فروش کلی کفش کار ایمنی سبک

فروش کلی کفش کار ایمنی سبک را عرضه کننده ای انجام می دهد که بهترین های تولید شده را توزیع می نماید، این نوع از محصولات از کیفیت عالی برخوردار بوده و در همین حال استاندارد می باشند، اما پخش کفش شاهین مردانه را نیز در دستور کار خود قرار داده که به قیمت عالی ارائه می نماید، به هر حال اگر قصد دارید به صورت عمده خرید کفش ایمنی را تهیه کنید می توانید که از طریق اینترنتی و راحت کالا را به دست آورید.

فروش کلی کفش کار ایمنی سبک

علائم تخصصی کفش های ایمنی چیست؟

علائم تخصصی کفش های ایمنی چیست؟کفش ایمنی کارگری یکی از مهمترین پوشاک در عرصه های متفاوت به شمار می روند، اصولاً افرادی که در کارخانه جات بزرگ فعالیت می نمایند، در حوزه برق رسانی، ساختمان سازی و همینطور مشاغل پر خطر فعال هستند از این نوع کالاها کار می ‌گیرند، ولی جهت تهیه باید به علائم تخصصی دقت کرد که در زیر به آنان اشاره می شود:

  • اگر به دنبال کفشی هستید که سرپنجه آن از فلز باشد به نشان SB توجه نمایید، این محصولات در برابر وزن 200 ژول مقاوم اند.
  • محصولی که خاصیت آنتی استاتیک را دارد و به گونه از انرژی را جذب می کند با نشان S1 عرضه می گردد.
  • نمونه هایی که نشان S2 را دارند رویه ای مقاوم داشته که به قابل نفوذ نمی باشند.
  • S3 نشان دهنده مقاوم بودن محصول در برابر اجسام تیز و برنده است.
  • S4 به کفشی گفته می شود که ضد آب می باشد.
  • S5 نیز زیره ای مقاوم در برابر اشیاء تیز دارد.

اما تنها این علائم نیستند بلکه در زمینه این که کفش ها نغلزند‌ نوع خاصی از استاندارد وجود داشته که می شود به SRA اشاره کرد، روی همرفته از این محصولات می توانید در مکان هایی کار بگیرید که خیس، شستشو داده با مواد شوینده اند و همینطور یخ زده می باشند، به همین علت است که تاکید می کنند حتماً مطابق با وضعیت کاری که دارید از این نوع کالاها استفاده به عمل آورید.

سایز بندی انواع کفش ایمنی چگونه است؟

سایز بندی انواع کفش ایمنی چگونه است؟ از جمله مسائلی مهمی که باید در هنگام انتخاب کفش ایمنی در نظر گرفت سایزبندی‌ است، این نوع کالاها نیز به مانند سایر محصولات مشابه از اندازه های گوناگونی تشکیل شده که می توان به نوع مردانه و زنانه دسته بندی کرد، اصولاً کفش هایی را که خانم ها استفاده می نمایند سایزشان‌ از 34 الی 39 می باشد.

اما کفش های مردانه از 39 الی 45 است که در برخی مواقع نمونه های بزرگتر‌ نیز به گونه سفارش ساخته می شوند، اما اندازه های مناسب را می بایست تهیه کرد تا در زمان کار هیچ مشکلی پیش نیاید، همانطور که می دانید‌ پاپوش های بزرگ می توانند باعث در آمدن‌ شده و زمان خطر نتوان که به راحتی خود را نجات داد.

نمونه‌ هایی که سایز کوچک دارند هم سبب اذیت شدن و حتی زخمی نمودن پا می گردند، پس باید درست و به صورت استاندارد کالایی را انتخاب کنید که مطابق با اندازه پای شما می باشد، این مسئله را باید جدی گرفت تا بر روند کاری تان‌ تاثیر منفی نگذارد، خلاصه اینکه تفاوت هایی زیادی در این حوزه قابل رویت است.

مرکز توزیع کفش کار ایمنی سبک

مرکز توزیع کفش کار ایمنی سبک کفش ایمنی سبک را می توانید از مرکز توزیع معتبر در رنگ های گوناگون مثل قهوه ای، مشکی و یا هم سایر الوان دیگر به دست آورید، آن ها‌ در مدل های مانند نیم ساق، چکمه ای و یا هم به صورت معمولی که اغلب بنددار‌ هستند ارائه می گردند، اما توزیع کننده برتر محصولات درجه یک را به فروش می رساند.

این کار به گونه عمده و از طریق آنلاین انجام می پذیرد که خود می تواند از جهات گوناگون به سود مشتریان باشد، به هر حال چنانچه شما در حوزه تجارت کار می کنید می توانید با تماس گرفتن به واحد فروش همین مجموعه بهترین ها را سفارش داده و سریع نیز در دسترس تان قرار خواهد گرفت.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *