فروش کلی کفش کار ایمنی ساق کوتاه

کفش کار ایمنی ساق کوتاه کفشی است که دارای خصوصیتهای ایمنی می باشد این نوع کفش نیز در صنعت کار توانسته فرد را از جراحتهای آسیب دیده در حین کار دور نگه دارد. فروش کلی کفش کار ایمنی ساق کوتاه در مراکز فروش با بهترین قیمت و کیفیت تضمین شده همراه بوده و همین موضوع باعث شده واردات کفش کار نیز در بازار داخلی فروش بسیار والایی داشته باشد.

فروش کلی کفش کار ایمنی ساق کوتاه

روش تولید کفش کار ایمنی ساق کوتاه

روش تولید کفش کار ایمنی ساق کوتاه

کفش کار به دلیل طراحی بسیار استاندارد خود یکی از کفشهای ایمنی ضد جراحت بوده که می خواهیم در ادامه متن شما را با روش تولید کفش کار ایمنی آشنا سازیم با ما همراه باشید.
مواد اولیه: چنگال مقام و ایستاده در برابر انرژی و فشردگی، قالبی از کفش پلی اتیلن، چرم گاوی سبک، چرم آستری، مواد مخصوص تنقیه زیره، پاشنه کف ماشین آلات
دستگاه ساخت: ماشین تنقیه پلی اورتان، دستگاه لویس، دورگیر، گرم خانه، کیلو وات، چیلر، میکسر، چرخ دوخت، کمپرسور هوا، دستگاه پرس و دستگاه برش
مراحل تولید: ابتدا چرم گاوی را توسط شابلونهای مخصوص با دستگاه برش شکاف می دهیم و با کمک دستگاه اشبالت یکنواختی های موجود در آن را حذف می گردانیم تا در نقاط مختلف متفاوت باشند.
در مرحله بعدی لویس کاری، دوخت و منگنه گذاری و تکمیل رویه اجرا می گردد به عنوان مثال؛ در لویس کاری نواحی که با عمل دوخت انجام گرفته توسط لویس نازک تر می شود.
عمل کارکشی نیز بایستی رویه چرمی را با تنشهای کششی بر روی قالب پیاده کرد و با استفاده از چسب و میخ به هم متصل نمود.
باتوجه انجام این امور باعث شکل و ظاهر مقاوم ماهیچه کفش شده است؛ مرحله آخر نیز مرحله پنجه کشی که توسط ماشین پنجه کشی صورت می گردد.
تنقیه زیره رویه و کفی هستند که به هم متصل می شوند و در یک طرح در قالب زیره قرار می گیرد و در آخر اتمام واپسین و بسته بندی چون پاشنه گذاری و بسته بندی کفش بوده که به انجام می گراید.

موارد مصرف کفش کار ایمنی ساق کوتاه

موارد مصرف کفش کار ایمنی ساق کوتاه

کفش کار ایمنی یک پاپوش ایمن با جنس محکم و وزن زیاد بوده است که در صنایع مختلفی مصارف گوناگونی دارد و موارد مصرفی این کفش به شرح زیر می باشد.
فایده کفش کار در معماری و انبوه سازی سبب گردیده تا فرد در امنیت و آسایش بسیار والایی قرار گیرد و همینطور در کارخانجات صنعتی، تراشکاری، کابینت سازی و…. از افتادن اجسام و کالبدهای سنگین و ثقیلی چون اشیاء تیز و برنده بر روی پا جلوگیری می کند.

بنابراین استفاده از کفش ایمنی که سرپنجه فولادی دارد در محیطهای کاری بسیار با اهمیت می باشد به عنوان مثال: در کارگاه های ساختمانی می بایست از رنگ خاکی آن استفاده نمود زیرا فرد بتواند در حین کار آلودگیهای روی کفش را تشخیص دهد تا بتواند سریع از این آلودگیهای محیطی کناره گیری کند.

علاوه براین در کارخانجات مواد غذایی، کفش ایمنی بایست به رنگ سفید باشد تا بهداشت به نحو احسنت و تندرستی حفظ و رعایت گردد.
به طور کلی؛ پاها قلب دوم انسان است و امنیت و نجات آن بر ذمه خود فرد در مکانهای آلوده یا دارای اجسام ثقیل می باشد.

عرضه مستقیم کفش کار ایمنی ساق کوتاه

عرضه مستقیم کفش کار ایمنی ساق کوتاه

کفش کار یکی از پا پوشهای ایمن و بسیار عالی برای محافظت پاها می باشد و با استفاده از ویژگیهای طراحی که برای تولید آن انجام می گیرد پاها را از جراحتهای آسیب دیده و صدمات زیاد مراقبت می کند.
عرض مستقیم کفش کار ایمنی ساق کوتاه سبب حذف وسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است و همین موضوع باعث شده تا این محصول بازار فروش خوبی در ایران و کشورهای خارجی داشته باشد.
بنابراین خرید کفش کار با ارزانترین قیمت ممکن و عمده در وب سایت ما صورت می گیرد و شما می توانید جهت سفارش کفش کار با ما تماس حاصل فرمایید.
در ضمن قیمت این محصول به عواملی چون کیفیت، وزن و بسته بندی، حجم، برندهای مختلف، مواد اولیه، محل تولید و غیره مرتبط می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *