فروش کفش ایمنی صنعتی درجه۱

کفش ایمنی صنعتی و کارگاهی جزء کفش هایی هستند که در ساختمان سازی و اتش نشانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کفش ها طوری طراحی شده اند که با افتادن اشیای سنگین بر روی پا دچار آسیب و شکستگی نشود. کفش ایمنی صنعتی انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد های مخصوص خودشان را دارند. کارخانه های زیادی در ایران مشغول به تولید کفش ایمنی صنعتی هستند که این کفش ها را کیفیت و انواع مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.فروش کفش ایمنی صنعتی درجه۱

انواع کفش های ایمنی

انواع کفش های ایمنی در این مقاله می خواهیم شما را با انواع کفش های ایمنی و کاربردهای آن آشنا کنیم پس تا آخر همراه ما باشید. یکی از پر فروش ترین نوع کفش ایمنی کفش پنج فولادی می باشد که زیره این کفش از پلی یورتان میباشد. این کفش وزن سبکی دارد و زیره آن آجدار می باشد به همین دلیل تحت هیچ شرایطی دچار لغزندگی نمیشود. این کفش ها در هیچ شرایطی دچار سایش نشده و انگشتان پا در آن دچار آسیب نمیشوند‌.

بعد از عرضه شدن این کفش ایمنی به بازار تولیدکنندگان شروع به تولید کفشی کردند که ایمنی آن از کفش ایمنی با زیره پلی یورتان بیشتر میباشد. در این کفش دو لایه پلی یورتان بر روی هم قرار گرفته و ایمنی بیشتری به کفش میدهد. این کفش در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد ذوب نمی شود و در کارخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از کفش های ایمنی که مورد استفاده بسیاری از کارخانه ها می باشد کفشی است که زیره ای از لاستیک دارد. وزن این کفش نسبت به بقیه کفش های ایمنی سنگین تر می باشد و برای کارگرانی که در معرض کوره های حرارتی هستند مورد استفاده قرار می گیرد. این کفش تا دمای ۲۶۰ درجه سانتی‌گراد گرما را تحمل میکند.

این کفش های ایمنی طوری طراحی شده اند که با ریختن مواد مذاب هیچ آسیبی به پا نمیرسد. از این کفشا در صنعت جواهرسازی و اسید آمونیاک مورد استفاده قرار میگیرد.

تولید کفش ایمنی طبی باکیفیت

تولید کفش ایمنی طبی باکیفیت عرضه کفش ایمنی حرفه ای در مراکز فروش مربوط به این محصول صورت می‌گیرد. این کفش ها در سراسر ایران تولید شده و با بالاترین کیفیت تحویل خریداران داده می شود. قیمت کفش ایمنی طبی بستگی به نوع کفش و کیفیت آن دارد. همه ساله تعداد زیادی از انواع کفش های ایمنی از ایران به کشورهای دیگر صادر می شود.

اینکار یکی از پرسودترین شغل ها در ایران به شمار می‌آید. ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش ایمنی طبی میباشد. افرادی که امکان خرید حضوری کفش ایمنی طبی را ندارند می توانند از طریق سایت های معتبر اقدام به خرید کرده و این محصول را با بهترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *