فروش کفش ایمنی سفید درجه یک و ارزان

کفش ایمنی یکی از وسایل ضروری و پراستفاده برای مصرف در محل های مخاطره آمیز می باشد. پا قلب دوم انسان می باشد و محافظت از آن امری ضروی است. از برند های محبوب و پرفروش کفش ایمنی می توان به miller و 3مکس اشاره نمود. شرکت ما اقدام به فروش محصولی بسیار کاربردی و ایمن نموده است که در تولید آن تمام استانداردهای لازم رعایت شده است. فروش کفش ایمنی سفید به صورت عمده انجام می گیرد، برای خرید این محصول با ما در ارتباط باشید.

فروش کفش ایمنی سفید درجه یک و ارزان

مواد استفاده شده در ساخت کفش ایمنی

مواد استفاده شده در ساخت کفش ایمنی همانطور که قبلا ذکر کردیم رعایت نکات ایمنی در محیط های پرخطر امری ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد. برای دستیابی به این مهم استفاده از ابزار ایمنی استاندارد و با کیفیت حائز اهمیت فراوانی می باشد. برای محافظت از ابزار مورد استفاده کفش های ایمنی می باشد که در تولید آن از مواد اولیه مخصوص استفاده شده تا به بهترین شکل از پای شما محافظت نماید.

جنس این نوع کفش معمولا از چرم می باشد. طبعا به هر اندازه که چرم مورد استفاده در کفش با کیفیت تر باشد مقاومت و ماندگاری آن بالاتر می رود. یکی از نقاطی که نیازمند محافظت ویژه می باشد سرپنجه های پا می باشد.

معمولا افرادی که در محیط های کارگاهی یا ساختمانی به فعالیت مشغول هستند به دلیل افتادن اشیای سنگین وزن روی پای آن ها دچار آسیب های شدیدی می شوند. برای پیشگیری از این نوع آسیب معمولا سرپنجه های کفش های ایمنی دارای سطحی فولادی یا فایبرگلاس می باشد که می تواند به بهترین شکل از پای شما در مقابل آسیب ها محافظت نماید.

از دیگر آسیب های رایج در محیط های کارگاهی و ساختمانی آسیب هایی است که مربوط به فرو رفتن اشیای تیز به کف پای کارگران می باشد. برای جلوگیری از این اتفاق باید دقت بخصوصی در تولید کفی این محصول داشت و در طراحی آن ظرافت خاصی به خرج داد و از مواد اولیه مناسب استفاده نمود.

در تولید زیره کفش ایمنی معمولا از مواد پلی یورتان استفاده می شود. ویژگی بارز این مواد چگالی پایین آن می باشد. چگالی پایین این محصول باعث می شود تا وزن آن سنگین نشود و احساس آزادی بیشتری را به شخص مصرف کننده القا نماید.

ویژگی های یک کفش ایمنی مناسب برای کار

ویژگی های یک کفش ایمنی مناسب برای کار کفش های ایمنی دارای انواع مختلفی می باشند که شما می توانید بسته به حیطه کاری و نیاز خود نوع مورد نظر را تهیه نموده و استفاده کنید. کفش های ایمنی را می توان به صورت های مختلف دسته بندی کرد به عنوان مثال از نظر ظاهری کفش های ایمنی را به سه دسته ساق کوتاه، نیم بوت و ساق بلند تقسیم نمود.

همانطور که پیش تر نیز ذکر نمودیم شما باید بسته به نیاز و شغل خود بدنبال کفش ایمنی با ویژگی های مد نظر خود باشید. اما بطور کلی کفش های ایمنی دارای ویژگی های زیر می باشد:

  1. سبکی: از آنجا که معمولا در مشاغل کارگاهی و ساختمانی سرعت عمل از اهمیت بالایی برخوردار است در نتیجه در تولید این نوع کفش از موادی استفاده می شود که سبک باشد و استفاده از آن تجربه ای رضایت بخش را برای شخص مصرف کننده فراهم نماید.
  2. مقاومت سر پنجه: یکی از نقاط بسیار آسیب پذیر سر پنجه ها می باشد که به دلیل معمولا افتادن اشیای سنگین دچار اسیب های بسیاری می شود. برای پیشگیری از این مشکل در سرپنجه های کفش ایمنی معمولا از مواد بسیار مقاوم استفاده می شود تا از رسیدن هر گونه آسیبی به پای شخص مصرف کننده جلوگیری شود.
  3. مقاومت در مقابل حرارت: در بعضی از مشاغل افراد مجبورند برای مدتی طولانی در معرض حرارت قرار گیرند. در صورت استفاده از کفش های معمولی به کفش آسیب وارد می شود و ممکن است پای مصرف کننده نیز آسیب ببیند. در تولید کفش های ایمنی این نکته در نظر گرفته شده و در ساخت آن از موادی استفاده شده که در مقابل حرارت مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند.
  4. ضد لغزش: یکی از مهم ترین ویژگی های کفش ایمنی ضد لغزش بودن آن می باشد. در صورتی که کفش قادر به کاهش لغزش نباشد می تواند باعث سر خوردن شخص مصرف کننده شود و آسیب های جبران ناپذیری را به کمر و اعضای دیگر شخص وارد نماید. کفش ایمنی می تواند به بهترین شکل از لغزش جلوگیری نماید.
  5. عایق برق: از مهم ترین خطرات در محیط های ساختمانی برق گرفتگی می باشد. در تولید کفش ایمنی از موادی استفاده شده است که می تواند به خوبی نقش عایق را ایفا نموده و شخص مصرف کننده را از هرگونه آسیبی در امان نگه دارد.

بررسی مقاومت کفش ایمنی در برابر سایش

بررسی مقاومت کفش ایمنی در برابر سایش از مهم ترین ویژگی های کفش ایمنی ضد سایش بودن آن می باشد. این نوع از کفش دارای مواد اولیه و متریال بخصوص می باشد که به شخص مصرف کننده امکان استفاده از آن را برای مدت طولانی می دهد. شما می توانید بدون داشتن دغدغه خراب شدن و سایش کفش خود برای مدت طولانی از آن استفاده نمایید و از کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

بدلیل کاربرد خاص این محصول مقاومت آن نسبت به کفش های معمولی بسیار بالاتر می باشد و در مقابل هرگونه سایش، خراشیدگی و آسیبی از خود مقاومت نشان می دهد.

فروش بی واسطه کفش ایمنی سفید از کارخانه

فروش بی واسطه کفش ایمنی سفید از کارخانه شرکت ما اقدام به فروش کفش ایمنی سفید به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است. حذف واسطه به شما خریدار محترم این امکان را می دهد تا بتوانید محصول دلخواه خود را مستقیما از کارخانه و بدون نیاز به پرداختن هزینه های اضافی به واسطه ها تهیه نمایید. این اقدام در جهت تامین رفاه حال شما خریدار محترم انجام گرفته است.

برای خرید این محصول نیازی به خروج از منزل خود ندارید و می توانید به سادگی از طریق سایت ما سفارش خود را ثبت نمایید. محصول تهیه شده درب منزل به شما خریدار محترم تحویل داده خواهد شد.

شما می توانید این محصول را از فروشنده ای معتبر و خوشنام تهیه نمایید. برای خرید این محصول تنها کافی است به سایت ما مراجعه نموده و اطلاعات خود را در قسمت مربوطه ثبت نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار کرده و اطلاعات کامل را در زمینه نحوه ثبت سفارش در اختیار شما قرار خواهند داد. ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که تجربه خرید از شرکت ما تجربه ای رضایت بخش خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

5 پاسخ

  1. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… این محصول در شرایط استثنایی و قالب های جدید و با خلاقیت و نوآوری قابل توجه ای نسبت به موارد مشابه در کیفیت و شکل ظاهری تولید و روانه بازار شده و به طور کامل عدم اطمینان بازار رو به شرایط مطلوبی می رسونه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید….

  2. سلام برای کار ساختمانی مناسب هست؟ چون گرد و خاک زیاده چجوری باید تمیزش کرد؟

  3. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… اینکه مشتری در جریان روند تولید قرار بگیره و مطمئن بشه از اینکه تولید کننده با بهترین و به روز ترین تکنولوژی اقدام به تولید کرده در جهش ناگهانی و نفوذ در بازارهای جدید و توسعه محصول و گسترش بازارهای هدف خواهد شد

  4. سلام و خسته نباشید خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود . لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید و اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که پرداخت مبلغ آن به شکل اقساطی صورت بگیرد یا اینکه حتما باید به صورت نقدی تسویه شود؟

  5. سلام، وقت بخیر.
    ممنون بابت توضیحات مفیدتون درباره مواد اولیه مورد استفاده در محصول و درج ویژگی های کفش ایمنی مرغوب.
    تشکر از مجموعه پاک راه بابت تولید و فروش کفش ایمنی سفید زیبا، با کیفیت و درجه یک با قیمت ارزان و مناسب.
    خرید از این سایت رو پیشنهاد میکنم.
    لطفا نحوه سفارش و هزینه ارسال رو قید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *