فروش کفش ایمنی سبک به قیمت عمده در بازار تبریز

کفش ایمنی کارگری تبریز از بهترین و با کیفیت ترین کالای این شهر می باشد که مناسب فعالیت های گونان صنعتی است و همه می توانند آن را چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی خریداری نمایند. این کفش با سایزها و اندازه های متفاوت و با بهترین چرم تبریز تولید شده است. کفش ایمنی سبک تبریز در فروشگاه ها و بازار کشور به صورت عمده یافت می شود و البته توزیع عمده آن مقرون به صرفه تر است.

فروش کفش ایمنی سبک به قیمت عمده در بازار تبریز

معرفی بدترین مارک کفش ایمنی

معرفی بدترین مارک کفش ایمنی بد ترین کفش ایمنی کفش است که دارای استانداردهای ملی نباشد، و ویژگی های منحصر به فرد ملی داشته باشد. قابلیت مقاومت در برابر بسیاری از خطرات در آن وجود نداشته باشد. کفش شاهین مردانه همانند کفش ایمنی باعث امنیت پا می شود. کفش ایمنیcofra کفشی است که دارای عایق فشار قوی و رویه آن چرم طبیعی می باشد، و زیره آن از مواد تزریقی ایتالیایی که دارای تاییدیه ملی است و مقاوم ضد اسید رقیق و همچنین مقاوم در برابر سرخوردن عایق الکتریسیته ضدسایش حلال های نفتی و روغنی، سبک قابل انعطاف و می‌باشد.

سرپنجه آن استاندارد و مقاومت در برابر جریان الکتریسیته رارا دارا می باشد. مشخصات فنی کفش دارای پد پاشنه کوتاه و بلند و کفی طبی و ضد قارچ و ضد عرق می باشد. این مدل کفش برای حفاظت پا درمقابل بسیاری از خطرات و در محیط های کاری با خصوصیات مطرح شده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی

تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی بیشتر افراد هنگام خرید دنبال کفشی هستند، که استانداردهای ایمنی در آن رعایت شده باشد. در محیط‌های کاری خطرات زیادی کارکنان را تهدید می‌کند، که در آن جا کارگران با لوازم سنگین تیز و برنده و گاهی هم دارای بار الکتریکی مواجه یا روبه‌رو هستند. اگر کارکنان کفش ایمنی نداشته باشند سلامتی آنها به خطر می‌افتد.

بنابراین کفش ایمنی از بهترین وسایلی است، که باید به آن توجه داشته باشید. علاوه بر اینکه کفش با کدام کیفیت و برند ها انتخاب شود مهم می باشد. برای تشخیص ایمنی از تقلبی: ا- روی جعبه‌های کفش مشخصات و مهر شرکتی که آن را تولید کرده حتماً باشد. 2-روی جعبه کد کفش، تصویر ظاهری، مدل کفش و سایز و رنگ آن درج شده باشد. 3- برند کفش باید روی کفش یا کنار آن باشد، زیرا بیشتر برندها برند خود را روی کفش چاپ می‌کنند و خریداران باید از لوگوی اصلی شناخت کامل داشته باشند تا بتوانند از نوع تقلبی آن را تشخیص دهند.

4-زیره کفش جایی است که لوگوی شرکت تولید کننده روی آن حک شده است. ۵- هنگام خرید باید به دوخت کفش توجه کرد زیرا که برندهای معتبر به اهمیت زیادی می دهند. باید توجه داشت که انتهای دوخت بسته شده و ظرافت خاصی دارد، و علاه بر آن دوخت یکنواخت و بدون برآمدگی است. 6- در قسمت زبانی کفش هم اطلاعات و مشخصات آن با برچسب به زبان چسبیده است و باید به آن توجه کرد.

مرحله دیگر تشخیص، بند کفش به خوبی در سوراخ نشسته و سوراخ ها یکنواخت باشند. همچنین برچسب مشخصات روی جعبه با برچسب داخل کفش یکسان باشد. و البته اختلاف قیمت در کفش ها یکی دیگر از مشخصات اصل بودن را نشان می دهد. و برای اینکه بتوانید از قیمت اصل آن آگاهی پیدا کنید بهتر است که به سایت های مخصوص کفش ایمنی مراجعه فرمایید، تا راحت تر تشخیص دهید.

بعضی از کفش های ایمنی دارای علائم و نشانه هایی می باشند که برخی از این نشانه ها عبارتند از: مثلث سبز که نشان می‌دهد در مقابل سوراخ شدن مقاوم است. نوار سفید نشان حفاظت الکتریکی است و نوار زرد نشان دهنده حفاظت ضد استاتیک می‌باشد. نوار سرخ هدایت الکتریکی را نشان می دهد.

معرفی کفش ایمنی با کفه پی یو

معرفی کفش ایمنی با کفه پی یو کفش ایمنی بهترین گزینه برای محافظت پا در برابر خطرات ناشی از وسایل تیز و سقوط اجسام سنگین است. کفش های ایمنی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها مناسب محیط کاری خاصی است . به طور کلی کفش های ایمنی از نظر ظاهر و جنس با کفش های معمولی متفاوت است و نسبت به کفش های دیگر سنگین تر هستند جنس رویه و زیره آن ها انواع مختلفی دارد.

یکی از این کالاهای ایمنی با سرپنجه فولادی و با زیره پی یو است. این مدل سرپنجه آن از فولاد و زیره از جنس پلی یورتان است که برای محیط های اسیدی رقیق، نفتی، روغنی و خط مونتاژ کارخانه ها که خطر سقوط اجسام وجود دارد مناسب هستند.دیگری: کفش ایمنی با سرپنجه فولادی با زیره تی پی یو، این مدل از جنس فولاد زیره به صورت ترکیبی و جنس تی پی یو و برای محیط ها با غلظت اسید بالا محیط با حرارت بالا و دستگاه‌های آغشته به آب و صابون مناسب می باشند.

کفش صبا یکی از کفش های ایمنی است، که در محیط های کاری مثل برق کاری و جوش کاری، انبار مورد استفاده قرار می گیرد. و مشخصات آن از فولاد و مقاوم در برابر روغن ،محیط قلیایی، لغزش، بنزین، دما و آب است و علاوه بر آن جنس زیره آن تی یو و رویه از چرم طبیعی و کف داخلی پلاستیکی می باشد.

اکفش های ایمنی به انواع مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند. کفش پلاستیکی، از صدمات شیمیایی جلوگیری می کند. کفش ایمنی با کف فلزی در برابر سوراخ شدن مقاومت می‌کند. کفش ایمنی با کف پایی مخصوص از پنجه، قوزک و تمام قسمت های پا در هنگام دویدن حفاظت می‌کند. کفش ایمنی فولادی از پنجه ها در برابر فشار و ضربه مراقبت می کند. کفش ایمنی از جنس بوتیل در مقابل مواد خورنده مواظبت می‌کند و کفش ایمنی از جنس پلاستیک سخت در مقابل جریان عایق مقاومت می کند.

خرید کفش ایمنی سبک با کیفیت عالی از تبریز

خرید کفش ایمنی سبک با کیفیت عالی از تبریز تامین و توزیع انواع کفش های ایمنی سبک، با کیفیت عالی از برندهای مختلف و دارای استانداردهای ایرانی و خارجی و علاوه بر آن فروش اینترنتی انواع کفش ها را دارا می باشد. همانطور که گفته شد این نوع کفش ها با ویژگی‌ها و خصوصیات مطرح شده در بازارهای کشور و حتی فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. و خرید آن به راحتی انجام می‌گیرد. انواع این کفش ها در محیط های کاری قابل استفاده است، و توسط بسیاری از شرکت‌ها خریداری می‌شود. در میان کفش های ایمنی کفش ارک است که در محیط های کوهنوردی و نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مشخصات این کفش ساق بلند و مقاوم در برابر اسید، جنس رویه آن چرم طبیعی است. بنابراین برای خرید کفش سبک و با کیفیت می توان به سایت های مربوط به هر شرکت مراجعه کرد و سفارش داد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    کفش ایمنی تبریز بهترین نوع کفش است از نظر کیفیت و چرم خوبی هم دارد و خیلی خوب است که تنوع طرح هم دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *