فروشگاه مرکزی پوتین ایمنی ضدآب

پوتین ایمنی ضدآب مناسب برای محیط های کاری است که فرد در تماس با آب یا مایعات خطرناک قرار دارد. قیمت پوتین ایمنی برحسب جنس، کارایی و موارد ایمن سازی که در آن بکار رفته تعیین می شود. می توان از فروشگاه مرکزی عرضه کننده انواع پوشش ایمنی کار، پوتین ایمنی عمده را خریداری کرد. فروش این نوع پوتین برای استفاده در مشاغل مختلف صنعتی، ساختمان سازی و … بسیار پررونق است. کفش شاهین مردانه می تواند جایگزین مناسبی برای کفش ایمنی باشد.

فروشگاه مرکزی پوتین ایمنی ضدآب

دلایل پرکاربرد بودن پوتین ایمنی

دلایل پرکاربرد بودن پوتین ایمنی برخی از مشاغل با خطراتی در حین کار همراه هستند که رعایت نکات ایمنی و پوشیدن کفش ایمنی کارگری به حفظ سلامت کارگران و در موارد جدی تر به حفظ جان آنها کمک می کند. مشاغلی مانند کار در معدن، آزمایشگاه مواد شیمیایی، صنایع ذوب فلزات، انبار، مشاغل مرتبط با سیستم های فاضلاب شهری و … از جمله مشاغل سخت و پرخطر به حساب می آیند.

در بسیاری از مشاغل پرخطر، امکان نفوذ آب، مواد شیمیایی و … به داخل کفش وجود دارد که آسیب های پوستی و یا دشواری در ادامه کار را به همراه خواهد داشت. برای کارگران در چنین مشاغلی حتما از پوتین ایمنی که ضدآب باشد استفاده می کنند. این نوع پوتین اگر برای محیط هایی که احتمال برق گرفتگی در آن وجود دارد، استفاده شود باید از جنس چرم باشد.

اگر محیط کار با مواد اسیدی و شیمیایی سروکار داشته باشد، انتخاب جنس رویه پی وی سی بهتر است. در مشاغلی که به نوعی با جریان آب در ارتباط هستند استفاده از پوتین ایمنی ضدآب اهمیت زیادی پیدا می کند. گام برداشتن با کفش خیس که سنگین هم شده است، علاوه بر دشوار بودن بسیار خطرناک هم هست.

الزاما این نوع پوتین فقط برای کارگران استفاده نمی شود. زمانیکه مهندسان، بازرسان و یا ناظران پروژه قصد بازدید از روند کار را داشته باشند هم از پوتین ضد آب استفاده می کنند. این نوع پوتین ایمنی به دلیل وزن مناسب و نسبتا سبکی که دارد مناسب برای استفاده طولانی مدت در طول روز است و احساس خستگی در فرد ایجاد نمی کند.

سایزبندی پوتین های ایمنی ضدآب کاملا استاندارد و هماهنگ با قالب و فرم طبیعی پا است. معمولا از سایز ۳۶ تا ۴۷ پوتین ایمنی تولید می شود تا طیف گسترده ای از مصرف کنندگان قادر به استفاده آن باشند.

بازار خرید پوتین ایمنی ضدآب

بازار خرید پوتین ایمنی ضدآب به دلیل اهمیت یافتن رعایت نکات ایمنی در حین کار و الزام کارفرمایان به ایجاد شرایط کاملا امن کاری برای کارگرانشان، بازار خرید پوتین ایمنی از نوع ضدآب بسیار پررونق شده است. مشاغل متعددی هستند که باید دست کم شرایط ایمنی حداقلی در آنها رعایت و اجرا شود. در تمام این مشاغل انواع پوتین ایمنی که اجازه نفوذ هیچ مایعی به داخل کفش را ندهد، مفید واقع می شود.

معمولا چنین پوتین هایی فقط یک مزیت ضدآب بودن را ندارند، بلکه در برابر ضربه و فشار اجسام سنگین هم مقاوم هستند. در بازار فروش انواع پوتین های ایمنی، می توان نمونه هایی را یافت که باوجود نفوذناپذیر بودن، از تهویه مناسبی برای ایجاد گردش هوا و ممانعت از تعریق پاها برخوردار هستند.

استفاده از جنس مرغوب رویه به تحقق این موضوع کمک کرده و موجب استقبال مشتریان از خرید این نوع پوتین ها می شود. قیمت پوتین با توجه به جنس رویه، کفی، تامین موارد ایمنی و برند سازنده متفاوت خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *