فروشندگان کفش ایمنی پلاستیکی ارزان

در محیط های کاری پرخطر امروز و احتمال خطرات موجود برای سلامتی اعضای بدن، استفاده از لباس ایمنی ضروری به نظر می رشد. شرکت پاکراه با ارائه کفش ایمنی پلاستیکی، با کیفیت و ارزان قیمت، امنیت و سلامتی پای شما را در انجام کارهای پرخطر تضمین می کند.

فروشندگان کفش ایمنی پلاستیکی ارزان

در مورد کفش ایمنی پلاستیکی چه می دانید

در مورد کفش ایمنی پلاستیکی چه می دانید برای افرادی که در مشاغل پرخطر مشغول به کار هستند استفاده از لباس و تجهیزات ایمنی بسیار لازم و ضروری است. در ضرب المثلی آشنا بارها و بارها شنیده ایم که “اول ایمنی و بعد کار”.

هر صنعتگری با توجه به شغل و صنعت خود از لباس ایمنن مخصوصی استفاده می کند. یکی از لباس های ایمنی مهم و بسیار ضروری، کفش ایمنی است.، در زمان خرید کفش ایمنی در میان تنوعی که این روزها وجود دارد، انتخاب بهترین و مناسب ترین گزینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امروزه تعداد تولیدی ها و مواد اولیه استفاده شده در تولید کفش ازتنوع زیادی برخوردار است، بنابراین آگاهی از نحوه صحیح انتخاب کفش که مرتبط با شغل فرد باشد بسیار مهم است.کفش های پنجه آهنی و یا فولادی، کفش ضد لغزش، ضد مواد شیمیایی همچون اسید، ضد آتش و حریق و … گونه های متفائت کفش های ایمنی هستند.

کفش ایمنی پلاستیکی، موارد استفاده زیادی در صنعت و کشاورزی و دامپروری به خود اختصاص داده است. مواد بکار رفته در تولید این کفش، از پا در مقابل عوامل محیطی، مواد شیمیایی محافظت می کند و به علت عایق بودن این کفش فرد را از برق گرفتگی محفوظ می دارد.

این کفش در بخش کشاورزی نیز با محافظت پا در برابر خطراتی چون گزیدگی حشرات و خزندگان، زخم و پارگی حاصل از برخورد با اجسام و یا تیغ های گیاهان و مجاورت با مواد شیمیایی و سموم مورد استفاده و استقبال فراوان قرار گرفته است.

وزن مناسب کفش ایمنی چقدر است؟

وزن مناسب کفش ایمنی چقدر است؟ عوامل بیشماری کیفیت کفش ایمنی را تعیین می کند. در زیر تعدادی از این عوامل را ذکر می کنیم:

  • حفاظت در حین کار : برای مشاغل پرخطری که احتمال سقوط اجسام سنگین بر روی پا وجوددارد، استفاده از کفش هایی با سر پنجه فولادی که تحمل وزن زیادی را دارند مناسب هستند.
  • مقاومت در برابر سوختگی: استفاده از کفش هایی که از الیاف ضد حریق و ضد سوختگی ساخته شده اند مهم است زیرا این کفش ها از پا در مقابل سوختگی و اتش سوزی و آسیب در برابر مواد شیمیایی محافظت می کنند.
  • راحتی کفش : بدلیل اینکه فرد صنعتگر زمان طولانی پا به کفش است این گزینه اهمیت ویژه ای دارد. راحتی کفش و درواقع وزن کم کفش باعث دیرتر خسته شدن پا می شود و به علاوه اینکه برای افرادی که مدت طولانی تری روی پا ایستاده کار می کنند استفاده از کفش ایمنی که به ستون فقرات آسیب نرساند اهمیت ویژه ای دارد.
  • بهداشتی بودن کفش: به دلیل اینکه پای فرد مدت زمان طولانی در کفش می باشد استفاده از الیاف غیر طبیعی و غیر ارگانیک باعث رشد باکتری ها و قارچ ها و همین طور ایجاد میخچه در پای آنها می شود. بنابراین بکار بردن الیاف طبیعی و با کیفیت در ساخت کفش بسیار ضروری می باشد.
  • طول عمر : کفش کار یک کفش عمری می باشد و بنابراین چنانچه از چرم گاو و یا چرم بوفالو ساخته شده باشد دوام و طول عمر بیشتری داشته و دربرابر عوامل محیطی نیز مقاوم تر می باشد

مطابق با نکات گفته شده وزن مناسب کفش ایمنی مطابق با وزن خود فرد بوده و بهتر است وزن کمی داشته باشد تا علاوه بر راه رفتن و جابجا شدن راحت تر صنعتگر، خستگی پا و فشار وارده به کمر و ستون فقرات را به حداقل برسد.

شرکت پاکراه، با عرضه کفش ایمنی با کیفیت و با فاکتور های استاندارد جهانی،بهترین نوع کفش را ارائه کرده و در دسته اقدامات خود، کفش ایمنی صادراتی را نیز گنجانده است و کفش های با کیفیتی را به کشورهای اطراف صادر می نماید.

مرکز خرید کفش ایمنی پلاستیکی

مرکز خرید کفش ایمنی پلاستیکی اگر به سلامت پای خود که قلب دوم شماست اهمیت می دهید و به دنبال کفشی با ایمنی بیشتر، کیفیت اعلا و تولید شده از بهترین الیاف و مواد اولیه هستید به مرکز خرید کفش ایمنی پلاستیکی پاکراه مراجعه فرموده ویا جهت ثبت سفارش خود از راه دور، با ما در تماس باشد.

شرکت پاکراه با تتوزیع کفش ایمنی با کیفیت و مطمئن، و ارائه آن در زمانی کوتاه و با ساده ترین روش ارسال و با مناسب ترین قیمت و ارائه کفشی مناسب با سایز پای شما، ضامن سلامت پای شماست. به ما اعتماد کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *