فروشنده مستقیم کفش ایمنی مدل پرواز

کفش شاید مهمترین البسه ای باشد که انسان از آن استفاده می کند این محصول از چنان اهمیتی برخوردار است که از آن و پاهای انسان به عنوان قلب دوم نام می برند در محیط های مختلف همچون محیط های کاری پرخطر حتما باید از کفش های ایمن و مطمئن استفاده کرد تا پاها دچار آسیب شدید نشوند یکی از بهترین کفش هایی که می توان استفاده کرد کفش ایمنی مدل پرواز است که همانند کفش شاهین مردانه دارای ویژگی های بارزی می باشد که در ادامه شرح خواهیم داد.

فروشنده مستقیم کفش ایمنی مدل پرواز

معرفی بهترین کفش ایمنی مدل پرواز

معرفی بهترین کفش ایمنی مدل پروازکفش ایمنی کارگری مدل پرواز جز با کیفیت ترین کفش های ایمنی می باشد که به دلیل ویژکی های خاصی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است از جمله ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جنس رویه با کیفیت: جنس رویه کفش بسیار با کیفیت است که در مقابل انواع ضربه و فشار های که بر روی پا وارد می شود مقاوم است در محیط های کار امکان افتادن وسایل مختلف بر روی پای کارگران وجود دارد که با استفاده از این کفش ها می توان ایمنی را چند برابر کرد.
  • جنس زیره pu: جنس زیره این کفش ها از پلی یورتان با ویفیت می بلشد به همین دلیل در مقابل انواع ضربه و سایش بسیار مقاوم است.
  • کفی مناسب: کفی از جمله مهمترین قسمت های یک کفش می باشد زیرا راحتی پاها مربوط به کفی است، کفی کفش ایمنی مدل پرواز با کف پا کاملا سازگار بوده و باعث ایجاد خستگی و مشکلاتی مانند کمر درد نمی شود.
  • رنگ بندی و سایز مختلف: این کفش در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود اما عمدتا به شکل رنگ خاکستری در بازار عرضه می شود ضمن اینکه این محصول در شماره های مختلف و مناسب پاها با سایز متفاوت تولید می شود سایز این کفش از شماره ۳۷ شروع می شود و تا شماره ۴۷ تولید می شود تا افراد دغدغه ای برای تهیه آن نداشته باشند.

سفارش کفش ایمنی مدل پرواز

سفارش کفش ایمنی مدل پرواز فروشنده کفش مدل پرواز انواع مختلف این محصول را با بهترین دوخت و بهترین جنس تولید و روانه بازار می کند برای سفارش کفش ایمنی مدل پرواز می توانید کاتالوگ سایت را مشاهده نمایید و سپس در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید عمده آن اقدام کنید ما این محصول را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب به فروش می رسانیم.

شما می توانید در هنگام سفارش سایز مورد نظر، طرح و رنگ بندی های آن را نیز مشخص کنید تا مطابق با سلیقه تان کفش را خریداری نمایید و آن ها را به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *