فروشنده مستقیم کفش ایمنی اورجینال

کفش ایمنی اورجینال از جمله بهترین انواع کفش های ایمنی است که همه شرایط استاندار در آن رعایت شده است و می توان با اطمینان از تامین سلامت انگشتان پا در فعلیت های مختلفی مانند راهسازی و صنایع نفت و گاز و حتی ساختمان سازی از ان استفاده نمود.

فروشنده مستقیم این کفش اقدام به ارائه آن با قیمت مناسب و کیفیت عالی نموده است و خریداران از سراسر کشور می توانند در ارتباط با این فروشنده کفش اورجینال آن را با قیمت ارزان و برای هر نقطه از کشور درخواست کنند تا در اسرع وقت به دست آنها برسد.

فروشنده مستقیم کفش ایمنی اورجینال

ویژگی های کفش ایمنی اورجینال

ویژگی های کفش ایمنی اورجینال کفش ایمنی اورجینال به عنوان بهترین انواع کفش هایی که می توانند از وارد آمدن آسیب به پا به خصوص انگشتان جلوگیری کنند دارای ویژگی های فراوانی هستند که آنها را از انواع کفش های ایمنی دیگر متمایز می کند که در زیر به بخش از این ویژگی ها به طور خلاصه اشاره می شود :

  • جنس رویه این کفش از بهترین چرم با کیفیت و در ضخامت 1.6-1.8 میلی متر ساخته شده است و جنس چرم کاملاً سنگین است.
  • زیره این کفش ساخته شده از پلی اورتان (PU) است و به صورت یکپارچه قالب ریزی شده است همچنین دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر روغن و اسید است و مقاومت زیره در برابر سوراخ شدن قابل توجه است.
  • وزن کفش نباید از 1.1 کیلوگرم در هر جفت بیشتر باشد زیرا راه رفتن با وزن های بیشتر از این برای برخی فعالیت ها مانند ساختمان سازی مشکل خواهد بود.
  • این کفش ها اغلب به رنگ مشکی هستند و سال ساخت باید روی هر کفش چاپ شده است همچنین سایز باید به وضوح و به طور دائم در هر کفش مشخص است و گواهینامه تست سازنده نیز به همراه آن ارائه می شود.

تولید کنندگان کفش ایمنی اورجینال

تولید کنندگان کفش ایمنی اورجینال تولید کفش ایمنی اورجینال توسط تولید کنندگان این محصول در مدل های مختلف صورت می گیرد و کسانی که در زمینه فروش انواع کفش های ایمنی فعالیت دارند یا صادر کننده این محصولات هستند می توانند در ارتباط با این تولید کنندگان نسبت به سفارش آنها با قیمت مناسب و برای آدرس مورد نظر خود بدون محدودیت اقدام کنند.

این تولید کنندگان برای عرضه مستقیم این کفش از این وب سایت استفاده می کنند و با ارائه انواع مدل های این کفش در بخش محصولات سایت نسبت به فروش بدون واسطه آن اقدام می کنند تا در نهایت این محصول با نرخ مناسب به دست خریداران نهایی برسد و آنها نیز برای اهداف مختلف خود از این کفش ها استفاده نمایند و رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *