عرضه کننده کفش ایمنی پنجه فولادی

با گذر زمان و صنعتی شدن شهرها بیشتر افراد شاغل جامعه در محیط های صنعتی مشغول به کارند و بنا بر طبیعت این مشاغل محیط کار برای افراد مشغول در آنجا بسیار پر خطر است و ایمنی نقش بسیار مهمی در سلامت اشخاص در این مکانهای مستعد خطر ایفا می کند.

یکی از وسایل ایمنی کار کفش میباشد خصوصا افرادی که در کارخانه ها کار میکنن سفت و مستحکم بودن کفش برا حفظ پا از خطر شکستگی یا ضربه بر اثر برخورد اجسام سنگین بسیار اهمیت دارد. تولیدی کفش new balance 530 به تولید اینگونه کفش ها می پردازد. به همین دلیل اتواع کفش های ایمنی مناسب محیط های کار وجود دارد. یکی از ایمنترین کفش ها کفش ایمنی پنجه فولادی است

عرضه کننده کفش ایمنی پنجه فولادی

اطلاعاتی مفید درباره انواع کفش ایمنی

اطلاعاتی مفید درباره انواع کفش ایمنی

با توجه به اینکه افراد در صنایع و کارخانه ها در محیط های متفاوتی کار میکنن و با مواد شیمیایی مختلفی سازو کار دارند لذا کفش های ایمنی نیز بنا بر تفاوت خطرهای محیط های کار متفاوتند و از متریال های مختلفی ساخته شده اند. از نکات مهم خرید کفش ایمنی مناسب توجه به جنس و کیفیت رویه و کفی کفش کار است و همچنین دقت به نوع احتمال خطری که در محیط کار وجود دارد از نکات مهم خرید کفش ایمنی است. شرکت تولیدی کفش world cup اصل علاوه بر این کفش، کفش کار ایمنی هم تولید می کند.

به این منظور برای ضربه گیری و عدم ورود اجسام برنده به داخل کفش گاهی در رویه کفش از فلز به عنوان ضربه گیر در روبه کفش استفاده میشود که ایمنی و استحکام و دوام کفش را بالاتر میبرد به این نوع کفش ،کفش ایمنی پنجه فولادی گفته میشود برای ساخت رویه کفش های ایمنی به دلیل استحکام و دوام چرم، اکثرا از چرم گاو استفاده میشود

و تفاوت بیشتر در کفی کفش های ایمنی است. انواع کفش های ایمنی بنا بر نوع خطر موجود در محیط کار و تفاوت در متریال ساخته شده در کفش برای محافظت بهتر از پا تقسیم میشود به ، کفش های ایمنی ساخته شده با پلاستیک که مناسب محیط هایی هست که احتمال وجود جریان الکتریسیته وجود دارد یا محافظت پا در مقابل مواد شیمیایی مثل اسید و.. در صنایع که احتمال برخورد با اجسام سنگین وجود دارد برای رویه پا از مقداری فلز استفاده میشود یا در کفی پا برای مکانهایی که ابزار نوک تیز وجود دارد و احتمال سوراخ شدن کفی کفش وجود دارد .

و درسالهای اخیر علاوه بر توجه به ایمنی کفش و استحکام، دوام راحتی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است لذا از موادی جدید برای ساخت کفش های ایمنی استفاده شده است که از سنگینی کفش های کار بکاهد مانند پلی یورتان باترمو پلاستیک که علاوه بر سبکی ضد لغزش بوده و مانع سرخوردن میشود.

فواید مصرف کفش ایمنی پنجه فولادی

فواید مصرف کفش ایمنی پنجه فولادی

مهمترین مسئله در محیط های کار ایمنی و حفظ سلامت افراد است،واز مهمترین جزء لباس ایمنی کفش مناسب میباشد و همچنین پا از مهترین اعضاء بدن است که حفاظت از آن از اهمیت زیادی برخوردار است و همچنین بیشترین فشار و احتمال خطر برای پاها وجود دارد با توجه با این مسئله که در اکثر مشاغل محیط پر خطر وجود دارد اهمیت دادن به محافظت از پا گاهی شرط ماندن در مشاغل است و چه بسا که آینده شغلی شخص به خطر بیفتد لذا حفاظت از پاها جز اولیت های ایمنی است کفش های ایمنی پا خصوصا پنجه فلزی پارا در مقابل برخورد اجسام سنگین حفظ کرده و از شکستگی یا قطع شدن یا له شدن جلوگیری میکند پوشیدن کفش کار از سرخوردن و برخورد سر به زمین در محیط های لغزنده جلوگیری میکند از فواید دیگر استفاده از کفش ایمنی محافظت از پا در مقابل آغشته شدن به مواد شیمیایی یا اسیدی است و از نکات مهم استفاده از کفش ایمنی مناسب عایق بودن آن در مقابل برق گرفتگی است.

پخش عمده کفش ایمنی پنجه فولادی

پخش عمده کفش ایمنی پنجه فولادی

با توجه به اهمیت ایمنی در کار و حفاظت پاها ساخت کفش های کار با ایمنی و کیفیت بالا همیشه مدنظر شرکت قرار گرفته است لذا اقدام به ساخت و فروش کفش ایمنی درجه یک با بهترین مواد نموده ایم تا سلامت شمارا تضمین نماییم .

کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در دوام و ضدضربه بودن کفش از اهمیت زیادی برخوردار است و در زمینه ایمنی و سلامت احتمال خطر باید صفر باشد به همین علت شرکت با اهمیت دادن به سلامت افراد اقدام به تولید کفش های ایمنی با کیفیت نموده است و مشتری های محترم میتوانند

برای خرید کفش های ایمنی با کیفیت به سایت:www.pakrah.com مراجعه نمایید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *