سفارش خرید کفش کار ایمنی زنانه

محصول کفش کار ایمنی زنانه یا کفش کار مهندسی با هدف کاهش خطرات احتمالی در محیط کار برای بانوان تولید می گردد. طبق آمار های رسمی حادثه پذیری پا در محیط های کاری پس از دست در رده دوم قرار دارد. این امر سبب شده که حفاظت از پا در محیط کار به یک اصل اساسی تبدیل شود. امروزه به منظور کاهش آسیب به پا در حین کار انواع کفش های ایمنی تولید می گردد که آرامش و اطمینان را در حین کار به همراه می آورد.

سفارش خرید کفش کار ایمنی زنانه

معیار های مهم در انتخاب بهترین کفش ایمنی

معیار های مهم در انتخاب بهترین کفش ایمنی اجزای مهم یک کفش ایمنی شامل رویه‌ی کفش، کف کفش، سرپنجه، آستر، بند کفش، کف داخلی و بند کفش می باشد. حال به بررسی معیارهای یک کفش ایمنی کار با کیفیت می پردازیم.

کفش های ایمنی باید از موادی تولید گردد که از پا و انگشتان پا در برابر سقوط ناگهانی اجسام بر روی پا محافظت نماید و ضربه وارد شده را خنثی یا به حداقل برساند.

مقاومت کفش های ایمنی نسبت به سرخوردگی در سطوح خیس، روغن آلوده و یا ترکیب رطوبت و روغن آلوده بودن مهم و اساسی می باشد زیرا که ممکن است محیط کارگاه ها به مواد کاهش دهنده اصطکاک آلوده باشند.

کفش های ایمنی باید نسبت به برق گرفتگی عایق گردند و در ساختار آن ها از میخ فلزی استفاده نشود زیرا که میخ به عنوان یک عامل رسانا عمل می کند و امکان برق گرفتگی را به وجود می آورد.

کفش های کار باید ضد حریق و نسوز باشد تا در هنگام آتش سوزی احتمالی در محیط کار از پا محافظت کنند.

کفش های کار ایمنی باید به گونه ای طراحی شوند که تا حد امکان پا را در شرایط مناسب نگه داشته و از خسته شدن کمر و پا جلوگیری ‌کنند.

کفش های کار ایمنی باید به گونه ای باشند که پا را در برابر شرایط سخت اقلیمی گرما و سرما رطوبت یا خشکی هوا محافظت کنند.

مورد دیگری که به عنوان ویژگی یک کفش ایمنی مناسب مطرح است طول عمر آن می‌باشد.

فاکتور دیگر مقاومت این کفش ها در مقابل تخلیه الکترواستاتیکی می باشد.

روش صحیح نگهداری از انواع کفش ایمنی

روش صحیح نگهداری از انواع کفش ایمنی رعایت نکات نگهداری کفش های کار ایمنی سبب افزایش طول عمر آن و صرفه جویی اقتصادی می شود. در ابتدا راهنمای نگهداری کفش قبل از استفاده از کفش را مطالعه کنید.

در هنگام تمیز نمودن کفش کار خود از انرژی زیادی استفاده نکنید، در این صورت ممکن است به رنگ آن آسیب بزنید. برای تمیز نمودن کفش از لکه های حاصل از آب شور از آب و سرکه استفاده کنید. اگر در محیط کار کفشتان به وسیله اب و برف لکه می گیرد روغن مانع از ایجاد لکه می شود. برای پاک کردن لکه های چربی از شیرپاک کن استفاده کنید.

اجازه دهید که رطوبت ناشی از تعریق پا پس از درآوردن کفش ها به صورت طبیعی و کاملا خشک شود. برای زودتر خشک شدن کفش کارتان را در کنار منابع حرارتی قرار ندهید زیرا کفش ها بر اثر نزدیکی با منابع حرارتی سطح کفش خشک شده و ترک می خورد . بهترین راهکار استفاده از کفش کار ایمنی دیگر می باشد.

آلودگی های حاصل از محیط های آلوده کاری را پاک نمایید و در هر مرتبه استفاده، کفش وارسی شود تا پارگی و یا خرابی احتمالی کفش شناسایی و در صورت امکان کفش تعمیر گردد.

صادر کنندگان کفش کار ایمنی زنانه

صادر کنندگان کفش کار ایمنی زنانه مجموعه ما با هدف افزایش سطح ایمنی بانوان در محیط کاری، اقدام به تولید کفش کار ایمنی کرده است که این کفش ها هماهنگ با ویژگی های فیزیکی پای بانوان طراحی شده است که آرامش و راحتی و ایمنی را برای خانم ها به همراه داشته باشند. هدف این مجموعه علاوه بر حضور در بازارهای داخلی، عرضه کفش کار ایمنی کار در بازارهای بین المللی می باشد که خوشبختانه کیفیت محصولات تولیدی امر صادرات را محقق کرده است.

مجموعه پاک راه با راه اندازی فروشگاه کفش های کار ایمنی زنانه سعی در خدمت به بانوان حاضر در محیط های کاری با احتمال خطر بالا را دارد و با هدف افزایش امنیت و آرامش شاغلین محترم گام بردارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *