خرید کفش ایمنی نسوز مقاوم و ارزان

اگر در رشته های فنی و مهندسی فعالیت دارید، پوشیدن یک کفش مناسب و استاندارد اهمیت زیادی در حفظ سلامت ستون فقرات شما دارد. انتخاب و خرید کفش ایمنی نسوز و مقام نیاز به شناخت تمامی فاکتورهای کیفی این محصولات دارد. شرکت تولید کننده کفش مردانه پاندورا به تولید اینگونه کفش ها نیز پرداخته است. با توجه به تنوع عرضه این محصولات در بازار داخلی، برای تهیه و سفارش مدل های استاندارد با قیمت ارزان، راهکارهایی را به شما ارائه می کنیم.

خرید کفش ایمنی نسوز مقاوم و ارزان

آشنایی با بهترین مدل های کفش ایمنی ضد حریق

آشنایی با بهترین مدل های کفش ایمنی ضد حریق در تولید کفش عمده اصفهان مدل ایمنی از مواد اولیه‌ای استفاده می شود که مقاومت زیادی در برابر عوامل خطر آفرین برای افراد دارند. یکی از پرکاربردترین این نوع کفش ها، مدل‌های ضد حریق هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انواع کفش ایمنی ضد حریق دارای ساق های بلند هستند که به راحتی قسمت های مچ و ساق پا را پوشش می دهند.

از این نوع کفش عمدتاً در مشاغلی مانند: آتش نشانی، ریخته گری، ماشین سازی و حتی جوشکاری و آهنگری نیز استفاده می کنند. عدم نفوذ گرمای ناشی از آتش به درون کفش اهمیت زیادی در جلوگیری از سوختگی پای افراد دارد. برای این منظور معمولاً در تولید این نوع کفش ها از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند.

رویه کفش ایمنی ضد حریق می تواند از جنس چرم طبیعی یا مواد نسوز مانند ورق های آلومینیومی نازک باشد. زیره کفش ضد حریق معمولاً از پی یو ساخته می شود که بسیار مقاوم و بادام است. این نوع کفش ها نه تنها در برابر حرارت که نسبت به نفوذ، مواد شیمیایی و بنزین نیز مقاومت زیادی دارند. نمونه های استاندارد در برابر حرارت و گرما تا 250 درجه سانتی گراد نیز می توانند مقاوم باشند.

عوامل موثر بر قیمت کفش ضد حریق

عوامل موثر بر قیمت کفش ضد حریق همانطور که می دانید برای طراحی و دوخت کفش ضد حریق از مواد طبیعی و شیمایی مختلفی استفاده می کنند. این امر سبب شده تا این محصولات با قیمت های مختلفی به بازار عرضه شوند. یکی از عوامل مهم و موثر بر قیمت این نوع کفش‌ها، نوع طراحی آنها است. به این معنی که هر چقدر طراحی کفش ایمنی اصولی و استانداردتر باشد، قیمت فروش آن نیز افزایش می یابد.

برخی از کفش ها ساده و بدون ساق و لژ هستند. این مدل ها به علت عدم استفاده از مواد اولیه کمتر، قیمت و نرخ فروش پایین ترین نیز نسبت به انواع چکمه ها و بوت های ایمنی ضد حریق دارند. اگر در تولید کفش ضد حریق از مواد نانو و چرم های طبیعی مانند چرم گاوی استفاده شود، قیمت فروش آن سیر صعودی خواهد داشت.

البته باید اشاره کنیم که امروزه علاوه بر انواع کفش ضد حریق نو و کاملاً سالم، انواع کفش های استوک و دست دوم نیز در بازار خرید و فروش می شوند. این مدل کفش های ایمنی وارداتی و از برندهای بسیار معتبر هستند. قیمت های ارزان نسبت به مدل های نو، عامل مهمی در ترغیب مشتریان برای خرید آنها است.

برند شرکت تولیدی و حجم عرضه کفش ضد حریق در بازار سراسر کشور عامل مهمی در نوسان و ثبات قیمت ها است. برندهای معتبر ایرانی و خارجی در قالب نمایندگی های فروش اقدام به توزیع و فروش این محصولات می کنند. در این شیوه معمولاً قیمت ها به مراتب دارای ثبات بیشتری هستند و کمترین نوسان را به همراه دارند.

بررسی اهمیت ویژگی انعطاف پذیر بودن کفش ایمنی

بررسی اهمیت ویژگی انعطاف پذیر بودن کفش ایمنی مقاوم بودن کفش ایمنی در برابر عوامل محیطی و خطرات احتمالی در محیط های کاری اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این موضوع، کفش ها باید انعطاف پذیر بوده و در حین پوشیدن طولانی مدت، سبب ایجاد آسیب به سطح پوست پا نشوند. برای این منظور باید از انواع الیاف و مواد اولیه طبیعی در بخش داخلی کفش استفاده شود.

انواع پارچه های کتانی که سازگاری زیادی با پوست بدن دارند و از عرق کردن پا نیز جلوگیری می کنند، برای این منظور مناسب هستند. بخش بیرونی کفش به ویژه زیره آن باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد. دلیل این امر عدم لیز خوردن افراد حین انجام فعالیت های تخصصی و سنگین، عدم ایجاد اصطکاک با سطوح و همچنین مقاومت در برابر اجسام برنده است.

پوشیدن کفش ایمنی نامناسب برای ساعت های متوالی می تواند سبب فشار بر روی انگشت و کف پا شود. انعطاف پذیر بودن کفی و زیره کفش، نقش بسزایی در جلوگیری از این موضوع دارند. قالب این نوع کفش ها نیز باید استاندارد باشند تا هنگام پوشیدن، هیچ نوع فشاری بر روی کناره های پا وارد نشود.

برخی کفش های ایمنی دارای کفی از جنس لاستیک و پلاستیک هستند که قابلیت انعطافی بالایی دارند. نکته مهم اینکه اغلب کفش های ایمنی نسوز و ضد حریق، کفی های نسبتاً صاف و بدون شیار دارد. دلیل این امر جلوگیری از قرار گرفتن ذرات آلوده بر روی شیارها و خراب شدن سریع کفی کفش است.

خرید کفش ایمنی نسوز درجه یک ارزان

خرید کفش ایمنی نسوز درجه یک ارزان انواع کفش ایمنی نسوز خاصیت ضد آلرژی و ضد استاتیک دارند که سبب می شود سازگاری زیادی با پای افراد حین انجام کار و قرار گرفتن در محیط های گرم داشته باشد. خرید این مدل کفش ها مزیت های زیادی را به همراه دارد. چرا که در برابر رطوبت، آب، نفوذ مواد شیمیایی و حتی اجسام تیز و برنده نیز مقاومت زیادی دارند.

برای خرید مدل های جدید کفش engineer یا مهندسی توجه به کیفیت آنها اهمیت فوق العاده ای دارد. چرا که برخی از تولیدکنندگان، این محصولات را با دو نوع درجه کیفی به بازار عرضه می کنند. دلیل این امر کاهش قیمت ها و قابلیت خرید کفش ها توسط افراد با بودجه های مختلف است.

اگر قصد سفارش عمده انواع کفش ایمنی نسوز با کیفیت درجه یک اما قیمت مقرون به صرفه و رقابتی دارید، شناخت فعالین در حوزه وارداتی و تولیدی این محصولات اهمیت زیادی خواهد داشت. فروشندگان باید بتوانند با آنالیز بازار هدف خود، نیاز مصرف کنندگان را شناسایی و مدل های مناسب را تهیه کنند.

امروزه انواع کفش ایمنی سرپنجه فولادی، مدل های زیره تزریقی با رویه های چرمی جزء نمونه های پرفروش به شمار می آیند. برای سفارش انواع کفش با قیمت عمده و ارزان می توانید از خدمات فروشگاه های آنلاین و توزیع کنندگان اینترنتی بهره مند شوید.

نمایندگان این مرکز با سابقه طولانی در زمینه واردات انواع کفش ایمنی خارجی و تامین کفش های ایرانی با قیمت مناسب، برای تهیه و ارسال این محصولات به سراسر کشور و تامین مدل های سفارشی جهت صادرات آماده همکاری با فعالین و فروشندگان در سراسر کشور هستند. برای کسب اطلاع از قیمت های روز و نوسان بازار می توانید با مشاوران فروش آنلاین در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

یک پاسخ

  1. کفش باکیفیتی هست ولی مشکلش پنجه کفش هست که به صورت نافرمی به سمت بالاست که واقعا پارو اذیت می‌کنه. من که برگشت دادم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *