خرید کفش ایمنی قیمت مناسب از تولیدی

کفش های ایمنی همانطور که از نامشان پیداست وسایلی هستند برای بالا بردن سطح ایمنی پاها و مراقبت از انگشتان آن ها و از این وسایل در مشاغل سخت و پرخطر استفاده می شود و به عنوان لباس کار به حساب می آیند، بهترین راه حل ممکن برای خرید کفش ایمنی قیمت مناسب در کشور ما استفاده کردن از تولیدی های اصلی این محصولات است که آن ها را بدون سود و با نرخ تولید به مردم عرضه می کنند.

خرید کفش ایمنی قیمت مناسب از تولیدی

کاربرد کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت

کاربرد کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت کفش ایمنی به یک نوع پای افزار مخصوص گفته می شود که ساختار آن به گونه ای است که از استحکام خیلی بیشتری نسبت به کفش های معمولی برخوردار می باشد و به همین دلیل هم به خوبی از سلامتی پاها مراقبت می کند، مهم نرین بخش این کفش ها که باید خیلی مقاوم باشد پنجه آن ها است که محل قرار گیری انگشتان پا می باشد و عمدتا آن را از جنس کامپوزیت یا فلزاتی مثل فولاد می سازند.

کفشی که با سرپنجه کامپوزیتی ساخته شده است ویژگی های منحصر به فردی دارد، از جمله اینکه صد در صد عایق جریان برق است، خیلی انعطاف پذیر و راحت است، وزن خیلی کمی دارد، ضد ساییدگی خواهد بود، ضد لرزش است و از روی زمین لیز نمی خورد و همین ویژگی ها باعث می شوند به عنوان یک کفش استاندازد محافظتی در بین مردم شناخته شود.

اما اصلی ترین ویژگی این کفش که همان عایق برق بودن آن است موجب می شود که این وسیله برای استفاده در محیط هایی که در معرض جریان برق فشار قوی و الکتریسیته ساکن قرار دارند گزینه خیلی مناسبی تلقی شود و بیشترین کاربرد را نیز در همین زمینه خواهد داشت، یعنی از این نوع کفش برای حفاظت از سلامتی برق کاران و جلوگیری از ایجاد برق گرفتگی در آن ها استفاده می شود، مخصوصا وقتی که این افراد در محیط های خطرناک و حساس کار می کنند.

در کفش های این عزیزان به هیچ وجه نباید از سر پنجه، میخ ها و اجزای فلزی دیگر استفاده شود چون که فلزات مختلف خاصیت رسانا بودن دارند و باعث بالا رفتن خطر برق گرفتگی می شوند.

مشخصات فنی کفش ایمنی نسوز

مشخصات فنی کفش ایمنی نسوز کفش های ایمنی نسوز به وسایلی گفته می شود که این مزیت را دارند که می توانند به طور صد در صدی از پاها در مقابل حرارت زیاد، شعله های آتش و وسایل داغ و سوزان محافظت نمایند و مانع از سوختگی آن ها شوند و با توجه به خطراتی که در محل کار متوجه آتش نشان ها، گروه های امداد و نجات و کارکنان صنایع فولاد، پتروشیمی و ذوب فلزات می شود، استفاده از این کفش ها اهمیت زیادی دارد.

مهم ترین مشخصات فنی این کفش ها به جنس مواد اولیه به کار رفته در ساخت پنجه، رویه، زیره، کفی، نخ های دوخت و بند های آن ها مربوط می شود که همگی باید ویژگی نسوز بودن را داشته باشند و کاملا در مقابل آتش از خود مقاومت نشان دهند، از این رو آزمایش های کنترل کیفی مختلفی بر روی این محصولات صورت می گیرد تا از ایمنی حداکثری آن ها اطمینان حاصل شود.

در ضمن باید به این مساله توجه شود که این کفش ها قالب استانداردی داشته، طراحی مناسبی برای پاها دارند و مشکلی در راه رفتن افراد ایجاد نمی کنند و در کنار این نکات به میزان مقاومت فشاری، تحمل ضربه، مقاومت سایشی و فرسایشی این محصولات نیز توجه می شود تا میزان کیفیت آن ها به حداکثر ممکن برسد و این کفش ها بتوانند تاییدیه های کیفی لازم را دریافت کنند.

میزان مقاومت دمایی این کفش ها بر اساس درجه سانتیگراد تعیین می شود و باید به 320 درجه برسد، در ضمن باید ضرباتی تا دویست ژول را به خوبی تحمل کنند و جلوی انتقال آن به پاها را بگیرند، از این رو در ساخت آن ها از سرپنجه فولادی استفاده می شود، برای زیره این کفش ها نیز از دانسیته ضد ساییدگی rub استفاده می گردد.

عوامل موثر بر کیفیت کفش ایمنی نسوز

عوامل موثر بر کیفیت کفش ایمنی نسوز عوامل مختلفی برای تعیین میزان کیفیت انواع کفش های نسوز ایمنی وجود دارند که شما باید در زمان خرید این محصولات حتما به این نکات توجه کنید و ما در ادامه این مطلب به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد، پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید:

  1. اولین مساله برای انتخاب کفش درجه یک نسوز این است که به نوع طراحی و ساخت این کفش ها دقت کنید و از هماهنگی کامل آن با آناتومی پا مطمئن شوید، چنین کفش هایی در دسته بندی کفش های استاندارد قرار می گیرند و کمترین فشار را به پا وارد می کنند.
  2. مهم است اندازه کفش با پای شما کاملا هماهنگ باشد، یعنی نه خیلی بزرگ و نه کوچک تر از پا باشد چون در هر صورت برای شما مشکل ایجاد می کند، از این رو این کفش ها در اندازه های مختلف تا سایز 49 تولید می شوند.
  3. همچنین باید به نرم بودن کفی این کفش ها و سبک بودن وزن کلی آن ها دقت کنید تا امکان حرکت راحت تر برای شما وجود داشته باشد.
  4. جنس مواد به کار رفته در تولید این محصولات را در نظر بگیرید و تا حد ممکن از کفش های ساخته شده از مواد طبیعی استفاده کنید، چون ویژگی ضد قارچ، ضد حساسیت و ضد عرق بودن دارند و راحتی بیشتری برای شما ایحاد می کنند.

خرید بی واسطه کفش ایمنی قیمت مناسب

خرید بی واسطه کفش ایمنی قیمت مناسب تولید کننده های کفش ایمنی انواع این محصولات را با برند های مختلفی مثل فلایتون و نوین تولید نموده و آن ها را در تعداد زیاد و به کمک شرکت های پخش عمده در تمام نقاط کشور توزیع می نمایند تا بتوانند این محصولات را به دست عموم مردم برسانند، این شرکت ها هم به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه این کفش ها آن ها را با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش خواهند رساند و موجب جلب رضایت بیشتر خریداران می شوند.

با توجه به این مساله استفاده از مراکز پخش اصلی کفش ایمنی موجب می شود که شما بتوانید این محصولات تخصصی را با قیمت مناسب تری تهیه کنید و تا حد زیادی از هزینه های شما کاسته شود، با در نظر گرفتن همین موضوع همکاران ما در داخل همین وب سایت مدل های مختلف این کفش ها را به شکل بی واسطه عرضه می کنند و آماده دریافت سفارشات خرید شما از هر نقطه از کشور هستند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *