خرید کفش ایمنی فوق سبک و ارزان

خرید کفش ایمنی فوق سبک و ارزان برای همه کاگران مشاغل پر خطر بسیار لازم و حیاتی است. خرید این کالا از فروشندگان معتبر که تمامی تولیداتشان تضمین شده است در حفظ سلامت جسمی کارکنان اهمیت دارد و صنایع، معادن و نیروگاه های پتروشیمی که کارگران مشغول به کار زیادی در خدمت دارند باید این ملزومات را به صورت عمده و حداکثر در اختیار این افراد قرار دهند. خرید و تجهیز کارگران به این کفش ها از نقص عضو و آسیب های جسمی زیادی جلو گیری کرده و برای کارفرمایان نیز منافع بسیاری به همراه خواهد داشت.

خرید کفش ایمنی فوق سبک و ارزان

کفش ایمنی سبک و فوق حرفه ای

کفش ایمنی سبک و فوق حرفه ای کفش ایمنی سبک و فوق حرفه ای ark تولیدی جدید و با قیمت مناسب است که برای کارگران ساختمانی گزینه ای عالی محسوب می گردد. این کالا دارای سایزهای مختلفی است و پاها در این کفش احساس راحتی زیادی دارند و در عین حال سرعت گام برداشتن و فعالیت کردن با این محصول نیز بیشتر است.

این کفش ها به دلیل طراحی خاصی که دارند مانند سایر کفش های ایمنی سنگین نبوده و دارای وزن حداقلی برای کارگران است. در زمین ها و مناطق دارای رطوبت کار کردن با کفش های ایمنی معمول بسیار طاقت فرسا و نیازمند انرژی بیشتر است اما با پوشیدن این کفش های ایمنی کار کردن در زمین و مناطق مرطوب راحت تر می شود.

این کفش های سبک، در عین حال عایق بسیار خوبی برای انگشتان پا هستند و در صورت سقوط اجسام از ارتفاع زیاد روی پا آسیب جدی به افراد مجهز به این کفش ها وارد نمی شود. همچنین جنس این کالا درجه یک است و امنیت پا با قرار گرفتن در این کفش های عایق صد در صد تضمین خواهد شد.

کفش های فوق حرفه ای دارای ساق بلند و کوتاه هستند و به راحتی پا در درون آن قرار گرفته و از آن خارج می شود. همچنین به گونه ای طراحی و تولید شده اند که با پوشیدن طولانی مدت توسط کارگران، پاها دچار تعرق نمی شوند و از خطراتی مثل قارچ و خشکی پا نیز در امام می مانند.

جریان ورود و خروج هوا در حین انجام کارها به این کفش ها انجام می شود. بنابراین پاها دچار بوی بد نخواهند شد و بیماری های پوستی نیز به وجود نخواهد آمد. از طرفی به دلیل سطح کیفی بالای این کالا اشیاء نوک تیز نمی توانند با ورود به کفش و سوراخ کردن آن به پاها آسیب بزنند.

آشنایی با کفش ایمنی کانداکتیو

آشنایی با کفش ایمنی کانداکتیو کفش ایمنی کانداکتیو دارای سابقه ای طولانی در بازارها است و هر سال جدیدترین طراحی های آن نیز روانه ی بازارها می شود. همچنین به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این کفش عایق و ایمن، خریداران زیادی در بین انواع کفش ها، کانداکتیو را انتخاب و خریداری می کنند و از آن کاملا رضایت دارند.

کف این نوع از کفش های ایمنی به گونه ای ساخته شده که ضد لغزش است و خطر لیز خوردن افراد به وجود نخواهد آمد. بنابراین وجود برجستگی های کف کفش های کانداکتیو به خصوص در جاهایی که همواره خطر لغزش وجود دارد، مانع از افتادن کارگران و آسیب به کمر و ستون فقرات آنان در این محیط ها می شود.

از این کفش های شیک که دارای وزن بسیار مناسبی هم هستند در کارگاه های زیادی استفاده می شود و به همین دلیل مالکان صنایع و کارگاه ها همواره اقدام به سفارش و خرید انبوه کفش های مدل کانداکتیو برای افزایش ایمنی و حفظ سلامتی کارگران خود می نمایند و به گونه ای مقررات را نیز رعایت می کنند.

شرکت های صنعتی و نیروگاه های برق و نفت و گاز دارای پرسنل در حال کار زیادی هستند و این نیروها سرمایه های واقعی این مراکز به شمار می آیند و باید حداکثر رفاه جسمی این کاگران تأمین گردد. بنابراین برای کارفرما یکی از راه های الزامی این هدف خرید کفش ایمنی مناسب برای این افراد است که کفش کانداکتیو از نمونه های بی نظیر می باشد.

مشخصات ظاهری یک کفش ایمنی خوب

مشخصات ظاهری یک کفش ایمنی خوب کفش ایمنی انواع مختلفی دارد و برای مشاغل متنوع و دارای خطر، دارای طراحی و استاندارد های خاصی است که باید به آن ها توجه کرد. از نمونه های برتر و از اقسام پر طرفدار این کفش ها نیز کفش ایمنی ورکمن می باشد که دارای استاندارهای اصیل بوده و از برترین مدل ها در بازتر است.

کفش ایمنی خوب دارای عایق مناسب هم روی انگشتان پا و هم در بدنه خود است که در صورت افتادن انجسام سنگین روی پا هیچ زخم و خطری پا را تهدید نکند. همچنین به راحتی دچار خراش و یا پارگی در حین کار نگردد و به طور کلی استحکام و مقاومت بالایی داشته باشد و سایزهای متنوع از یک مدل در بازار داشته باشد.

عدم ورود آب به کفش ها و عایق گرما و سرما بودن نیز از دیگر مشخصه های کفش ایمنی خوب است. همچنین کفی آن بهتر است که لیز نباشد زیرا ضد لغزش بودن بسیار مهم است و جلو خطرات زیادی را هم برای خود فرد استفاده کننده و نیز همکاران و هم تیمی های آن شخص می گیرد.

ظاهر یک کفش ایمنی خوب باید به زیبایی و کاملا شیک طراحی شود و افراد هنگام پوشیدن آن احساس راحتی زیادی کنند. همچنین یک کفش ایمنی خوب باید ترکیب رنگی و جای قرار گرفتن بند کفش های آن به خوبی طراحی شده باشد و بر حسب سلایق دارای تنوع نیز باشد.

دلایل کاهش صادرات کفش ایمنی فوق سبک به کشورهای دیگر

دلایل کاهش صادرات کفش ایمنی فوق سبک به کشورهای دیگر از دلایل کاهش صادرات کفش های ایمنی فوق سبک به سایر کشورها تبلیغات کم و برند سازی های موثر می باشد که سبب آشنایی محدود این کشورها با کالاهای ساخت داخل می گردد. همچنین این مسئله مانع معرفی درست و بیان ویژگی های عالی این کفش ها برای فروش به دیگر کشورها شده است.

همچنین کفش های فوق سبک دارای قیمت هایی هستند که برای برخی از کشورها قابل قبول نبوده و ترجیح آن ها خرید کردن از محصولات سایر شرکت ها و برند ها است. در حالی که بسته بندی و طراحی های جدید این کالا کاملا به روز بوده و برای ساخت آن ها از برترین تکنولوژی ها استفاده شده است.

از مواردی که در این سال ها مانع از گسترش صادرات انواع کفش های فوق سبک بوده است وجود تحریم هایی است که شرکت های فعال در این عرصه را درگیر خود نموده و آن ها را با چاش های پرداختی و ارسال راحت و بدون محدودیت مواجه ساخته است. بنابراین این موضوع مستقیما صادرات را تحت تاثیر قرار داده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

یک پاسخ

  1. بعد از یک ماه استفاده ، چرم رویه یکیشون (محل تاشدگی هنگام راه رفتن) پاره شد، ولی یکیشون هنوز سالمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *