خرید کفش ایمنی طبی با قیمت مناسب

کفش ایمنی لونا طبی یکی از پر کاربردترین محصولات در محیط های کاری پر خطر می باشد؛ همانند کارگاه ها، معادن، ساختمان سازی ها و مشاغلی که با جریان برق کار می کنند. مهم ترین نکته برای خرید کفش ایمنی طبی، داشتن اطلاعات کافی از مواد به کار رفته می باشد.

قیمت کفش ایمنی طبی بر اساس نوع مواد اولیه بکار رفته و معتبر بودن شرکت تولیدی، متفاوت است. قیمت پایین بعضی از آنها به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب و نامناسب می باشد. تولید کفش های بی کیفیت و استفاده از آنها به دلیل قیمت پایین موجب آسیب رساندن به پا هنگام وقوع خطر می شود.

خرید کفش ایمنی طبی با قیمت مناسب

معرفی بهترین مدل های کفش ایمنی طبی

معرفی بهترین مدل های کفش ایمنی طبی مهمترین نکته برای انتخاب درست کفش ایمنی طبی و کفش زنانه جیوکس، داشتن اطلاعات کافی از مواد اولیه به کار رفته در کفش می باشد؛ زمان انتخاب کفش کار، باید به سبک و راحت بودن آن دقت کرد تا موقع کار باعث خستگی و آزردگی پا نشود. نوع انتخاب کفش باید بستگی به کار و حرفه شخص داشته باشد. کفش اداری، کامپوزیتی، پرسنلی، زنانه و کارگری از جمله مدل های جدید در بازار می باشد. شاغلین برحسب نوع فعالیت خود از این مدل ها استفاده می کنند.

امروزه در بازار با انواع کفش های ایمنی روبرو می شویم که به دلیل داشتن تنوع زیاد، انتخاب کفش مناسب، کار نسبتا مشکلی می باشد. بعضی از آنها دارای بخش های فلزی هستند که برای محافظت از ضربه به انگشتان پا ساخته شده اند. برخی دیگر مقاوم در برابر حرارت و دمای بالا می باشند و در مکان هایی که دمای بالا دارند مانند حوزه های نفتی استفاده می شوند. کفش کامپوزیت نوعی کفش ایمنی کار می باشد که جنس آن از فیبر و پلاستیک است. وزن سبک آن بخاطر عدم استفاده فلز در آن می‌باشد.

کفش ایمنی کاترپیلار یک برند خارجی می باشد. این کفش ساخت کشور آمریکا است. شرکت کاترپیلار علاوه بر تولید صدها محصول متنوع خود، کفش کاترپیلار از نوع کامپوزیت را تولید و در سراسر دنیا به فروش می رساند. به دلیل استحکام و دوام بالا طرفداران زیادی در بیشتر کشورها دارد.

شرکت caterpillar برند تولید محصولاتش را به کشورهای دیگر واگذار می کند. کشور های آسیایی مانند: چین و ویتنام این برند را در انحصار خود دارند. کشور ایران یکی از وارد کنندگان این نوع کفش می باشد؛ بنابراین برای خرید آن می توانید به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید تا کفش کاترپیلار اصل را خریداری کنید.

بعضی از خصوصیات کفش کاترپیلار مقاوم بودن بدنه آن در برابر اجسام سنگین و تیز می باشد. انتهای کفش از ضخامت زیادی درست شده تا هنگام بوجود آمدن اصطکاک با زمین های سخت دچار کاهش نشود.

بهترین برند تولیدکننده کفش ایمنی در ایران

بهترین برند تولیدکننده کفش ایمنی در ایران کفش ایمنی ایرانی از چرم ساخته شده و سبک می باشد. بنابراین بهترین گزینه است برای انتخاب از جانب مهندسین و شاغلینی که کارهای پیچیده ندارند. کفش های ایمنی سبک به دو صورت طبی و اسپرت تولید می شوند. کفش ایمنی طبی تبریز به دلیل کیفیت و طول عمر بالا از محبوبیت زیادی در بین مردم ایران برخوردار است. تولید کنندگان تبریز با استفاده از چرم، کیفیت محصولاتشان را چندین برابر بالا برده اند.

کفش تبریز بهترین و پرطرفدارترین کفش ایمنی طبی در ایران است. که به دلیل ویژگی های خاص و کارای های متنوع، استفاده از آنها در محیط های کاری و جاهایی که نیاز به محافظت از پا دارد مناسب است. از میان کفش های تبریز می توان به ۱۰ برند برتر اشاره کرد. ۱. آرک ۲. کاوه ۳. پای آرا ۴. یحیی ۵. پا تن. ۶. فرزین. ۷. نگهبان ۸. پادکس ۹. مادو ۱۰. پای افزار

شناخت این ۱۰ برند برتر ایرانی و جمع آوری اطلاعات کافی از این نوع کفش ها که جزو محصولات صادراتی نیز می باشند. کمک موثری در انتخاب درست و مناسب هنگام تهیه کفش ایمنی کار برای مصرف کنندگان است.

معرفی بهترین نوع کفش ایمنی اسپرت

معرفی بهترین نوع کفش ایمنی اسپرت کفش ایمنی اسپرت یکی از انواع کفش های ایمنی سبک می باشد. وزن بسیار پایین آن به دلیل استفاده از ترکیبات کامپوزیتی و متخلخل است. انجام فعالیت های زیاد، راه رفتن و دویدن با آن بسیار راحت است. افرادی که حرفه آنها نیاز به سرعت بالا و پیاده روی های طولانی دارند این نوع کفش را انتخاب می کنند.

کفش ایمنی اسپرت دارای وزن کم و سبک هستند. بیشتر ورزشکاران و افرادی که دارای مشاغل خطرناکی نیستند از این نوع کفش ها استفاده می کنند. قیمت مناسب و دوام زیاد آن باعث رضایت خریداران شده است. هنگام خرید کفش ایمنی باید به چند نکته توجه نمود تا اصل یا تقلبی بودن آن را بدانیم. همچنین خرید کفش ایمنی طبی و کفش ایمنی اسپرت باید با توجه به نوع کار و شغل اشخاص انجام شود.

یکی از مشخصات کفش ایمنی اصل، داشتن برند می باشد که شرکت تولید کننده، آن را بر روی کفش حک کرده است. کیفیت دوخت مشخصه دیگری می باشد. جنس نخ های بکار رفته و دوخت کفش های اصل و تقلبی تفاوت قابل ملاحظه و مشخصی دارند. کفش های اصل دارای جعبه های با کیفیت بوده و برند و مشخصات آن بر روی جعبه چاپ شده است و در آخر زیره کفش می باشد که لوگوی هر برند روی آن مشخص می باشد.

پخش مستقیم کفش ایمنی طبی با کیفیت عالی

پخش مستقیم کفش ایمنی طبی با کیفیت عالی کفش ایمنی برای افرادی که ملزم به پوشیدن آن برای مدت طولانی هستند، توصیه می شود. این نوع کفش از مواد کامپوزیتی سبک با وزن کم و انعطاف پذیری بالا ساخته می شود. پاشنه بلند این کفش، فشار کمتری به بدن و کمر وارد می کند. برای اشخاصی که تحت فشار کاری یا دچار مشکل فیزیکی هستند، به شکل آرگونومیک طراحی شده است تا هنگام استفاده طولانی خسته نشوند. برای خرید این نوع کفش ایمنی باید شناخت لازم از مراکز فروش را داشته باشید.

تهران به دلیل داشتن تولیدی های بسیار زیاد بهترین مرکز پخش کفش ایمنی کار به سرتاسر ایران می باشد به دلیل وجود کارخانه های فراوان در کشور ایران و تولید انبوه از این محصول باید خرید از مراکز معتبر و با دقت بیشتری انجام شود. کفش ایمنی به صورت عمده و بدون واسطه از شرکت های پخش با قیمت مناسب عرضه می شود. فروش اینترنتی و مستقیم برای سهولت و آسانی در خرید برای مشتریان از این شرکت ها انجام می گردد.

این مراکز برای رونق تولید و صنعت سعی دارند تا بهترین کفش های ایمنی با مقاومت بالا را به بازار عرضه کنند. رضایت مصرف کنندگان از کیفیت محصولات برایشان مهم و حائز اهمیت است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

4 پاسخ

  1. سلام دوستان ایراد ساختاری دارد پنجه آهنی بسیار رو به بالا طراحی شده و پا را از داخل اذیت میکنه اختلاف سایز با یکدیگر استاندارد نبودن سایز مثلا ۴۲ اگه میخواهید باید ۴۴ سفارش بدهید من ۴۲ خرید کردم و کوچک بود .در خرید بعدی ۴۴ سفارش دادم و از داخل با یکدیگر اختلاف داشت کوچک وبزرگ بود و نوک کفش بسیار رو به بالا طراحی شده من برای خرید توصیه نمیکنم البته بنده کفش ایمنی بسیار استفاده کرده ام و با تجربه ایی که داشتم نظر دادم

  2. سلام … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید… افزایش سهم بازار در گرو ارضای سلیق ها و ترجیحات متغیر مشتریان در بازار هست و باید در این زمینه از رقبا پیشی بگیرید تا مصرف کننده نهایی دغدغه ای انتخاب برند رو نداشته باشه. این روند مستلزم اینه که که سودآوری لازم برای سرمایه گذاری و افزایش خطوط تولید رو فراهم بشه و در این صورت از خروج ناگهانی از بازار و مخدوش شدن چهره و اعتبارتولید کننده جلوگیری کنه.

  3. به نظر اینجانب خرید از سایت ها و فروشگاه هایی که به صورت تخصص بر روی یک محصول خاص فعالیت دارند به دلیل اشراف فروشنده بر روی آن محصول و کالا، می تواند بسیار با اطمینان انجام شود چونکه خود فروشنده تمام بررسی ها از نظر کیفیت و قیمت را به صورت تخصص و حرفه ای برروی آن محصول انجام داده است.

  4. با سلام، وقت بخیر و خداقوت.
    چقدر خوبه که در کنار توجه به حفظ ایمنی پرسنل فنی و صنعتی به سلامتی و راحتی آنها ام فکر شده و کفش طبی تولید کردید.
    تشکر از مجموعه پاک راه بابت فروش کفش ایمنی طبی، با کیفیت و مقاوم و راحت با قیمت مناسب.
    لطفا نحوه سفارش و هزینه ارسال رو هم اعلام کنید.
    خرید از این سایت رو پیشنهاد میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *