خرید کفش ایمنی صنعت از کارخانه

واضح است که خرید کفش ایمنی صنعت های مختلف به طور مستقیم از کارخانه به صرفه می باشد. شرکت پاک راه توزیع مستقیم و بدون واسطه انواع کفش ایمنی را با نازل ترین قیمت به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می نماید. شرکت پاک راه تولیدی کفش ایمنی ارزان و با کیفیت را در اهداف و برنامه های توزیع مستقیم خود را دارد.

خرید کفش ایمنی صنعت از کارخانه

عوامل موثر بر قیمت کفش ایمنی

عوامل موثر بر قیمت کفش ایمنی مواد مختلف به کار رفته در رویه تا حد زیادی قیمت کفش ایمنی را تعیین می کند. به عنوان مثال، اینکه رویه آن از چرم گاوی یا PU یا مواد دیگر ساخته شده باشد. جنس زیره به طور عمده بستگی به این دارد که از چه ماده ای استفاده شده است. در حال حاضر زیره های لاستیکی، زیره های PU، زیره های TPU و بیشتر در بازار وجود دارد. کفش های ایمنی که باید در محیط های کاری مختلف استفاده شوند، عملکردهای متفاوتی دارند، بنابراین کفش های ایمنی به کفش های ایمنی محافظ پنجه، کفش ایمنی ضد سوراخ، کفش ایمنی عایق الکتریکی، کفش ایمنی ضد الکتریسیته ساکن، ایمنی مقاوم در برابر اسید و قلیایی تقسیم می شوند.

کفش ایمنی تجهیزات حفاظت فردی است که عمدتاً از پای کارگران محافظت می کند. محتوای فنی و ارزش افزوده بالایی دارد. طرز کار کفش ایمنی بسیار مهم است. بدون فرآیند تولید خوب، استفاده از کفش ایمنی تولید شده آسان نخواهد بود و دوام نخواهد داشت. تولید کفش ایمنی دارای الزامات بالایی در زمینه مواد اولیه، مواد کمکی، مواد شیمیایی، ماشین آلات و تجهیزات خوب می باشد. بنابراین مواد مختلف، کارایی متفاوت کفش، طرز کار متفاوت و برندهای مختلف همگی تعیین کننده قیمت کفش ایمنی هستند

وزن استاندارد کفش های ایمنی

وزن استاندارد کفش های ایمنی به طور متوسط ​​چکمه های کار حدود ۱.۵ تا 3 کیلوگرم وزن دارند، در حالی که چکمه های پنجه فولادی (1.8 کیلوگرم) وزن دارند و وزن پنجه های آلیاژی تقریباً ۷۵۰ گرم کمتر است. یک چکمه کامپوزیت پنجه از ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم وزن دارد

وزن کفش چقدر است؟ وزن متوسط ​​کفش مردانه می تواند از 500 گرم تا 1 کیلوگرم متغیر باشد. وزن متوسط ​​کفش زنانه می تواند از 400 گرم تا 900 کیلوگرم متغیر باشد.

چکمه های پنجه فولادی چقدر وزن دارند؟ چکمه های پنجه فولادی چقدر وزن دارند؟ چکمه های پنجه فولادی بین ۱.۸ کیلو گرم وزن دارند. تا ۲ کیلو گرم به طور متوسط. به خاطر داشته باشید که فولاد سنگین است، بنابراین چکمه های کار پنجه ایمنی شما هم وزن چکمه های کار معمولی نیستند

آیا آلیاژ سبک تر از کامپوزیت است؟ نتیجه تصویری در مورد سطح راحتی، باید بگوییم که کلاهک های آلیاژی سبک تر از کلاهک های کامپوزیتی هستند. وزن کفش های داخل جعبه کفش چقدر است؟ نتیجه تصویری با توجه به صنعت جعبه کفش، وزن متوسط ​​برای یک جعبه کفش ۲۰۰ گرم است. با این حال، این اعداد به طور قابل توجهی متفاوت است. طبق یک بررسی در سال 1998 که توسط صنعت کفش انجام شد، میانگین وزن یک جعبه کفش ۱۰۰ گرم بود.

آیا کفش وزن اضافه می کند؟ این حتی وزن کفش ها را نیز محاسبه نمی کند، که به راحتی می تواند ۱.۵ تا کیلو گرم دیگر اضافه کند . این بدان معناست که شما می توانید یک نوسان بزرگ در وزن خود از یک روز به روز دیگر فقط بر اساس مقدار یا مقدار کمی که می پوشید مشاهده کنید.

چکمه های ایمنی چقدر می توانند وزن داشته باشند؟ این چکمه‌ ها برای ایمنی هستند، بنابراین دارای درجه مقاومت فشاری 75 پوند فوت ASTM هستند. به زبان ساده که همه ما می توانیم آن را درک کنیم، این بدان معناست که می تواند تا 2500 پوند یا 1133 کیلوگرم فشرده سازی را تحمل کند. این نسبتاً بزرگ در بیش از یک تن متریک است.

نقد و بررسی کفش ایمنی ضد آب

نقد و بررسی کفش ایمنی ضد آب

آیا چکمه های کار ضد آب ارزشش را دارند؟ چکمه های ساختمانی ضد آب ارزش سرمایه گذاری را دارند. آنها پاها را خشک نگه می دارند و از انواع خطرات محافظت می کنند. همچنین، پوشیدن چکمه های ضد آب با نگرانی کمتر روی پای شما بسیار راحت است و بهره وری را در محل کار بهبود می بخشد..

امروزه می‌توانید انواع بسیاری از کفش‌های ایمنی را در بازار بیابید، زیرا هیچ نوع کفش ایمنی نمی‌تواند برای همه کاربرد ها به خوبی کار کند. هر کدام برای یک حرفه متفاوت مناسب است. به عنوان مثال، اگر در محل ساخت و ساز کار می کنید، باید کفش ایمنی با خاصیت ضد ضربه، ضد سوراخ شدن و ضد لغزش بپوشید.

در این مورد، فقط یک کفش ایمنی معمولی نیست که می تواند از کثیفی یا خراش جلوگیری کند. انتخاب کفش ایمنی نادرست می تواند باعث مشکلات پا مرتبط با سلامتی یا حتی سایر آسیب های جدی مانند آرتروز در لگن، زانو، مچ پا و غیره شود. بنابراین، خود را در این مشکلات قرار ندهید. بر اساس راهنمایی مفید زیر خود را به راحت ترین کفش ایمنی مجهز کنید.

راحت ترین کفش های ایمنی کدامند؟ امروزه میزان تصادفات جدی صنعتی افزایش یافته و بیش از 80 درصد از جمعیت بزرگسال در سراسر جهان مشکلات مربوط به پا از جمله درد، ضربه، فلج، تورم و غیره را دارند. مردم نمی دانند چگونه هنگام کار از پاهای خود به درستی محافظت کنند، همچنین در محل کار به کفش ایمنی مجهز نیستند. بنابراین یکی از بهترین راه حل ها برای کاهش حوادث صنعتی داشتن یک کفش ایمنی مناسب با مواد راحت و بادوام در محل کار یا در هر شرایط خطرناک است.

بسیاری از برند های معروف کفش ایمنی مانند به ​​دلیل دوام، طراحی شیک، راحتی و حداکثر محافظت معروف هستند. با این حال، بسته به هدف، هر کفش به گونه ای طراحی شده است که بیشترین راحتی را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

مقاوم در برابر آب” به معنای “ضد آب” نیست. اگر مدتی در یک گودال عمیق بایستید، پاهایتان خیس می شود. اما اگر به سادگی روز کاری خود را در یک محل کار خیس و گل آلود انجام می دهید، اما مدل چکمه های ضد آب هستند که پا شما را خشک و راحت نگه می دارند. اگر صحبت از راحتی شد، در قسمت بالای چکمه چرم نرم و جیر و همچنین زبانه و یقه بالشتک شده استاندارد دارد . مانند اکثر چکمه های ایمنی کار دارای یک زیره با کیفیت دارند. جذب ضربه. اگر با مچ پا یا زانوهای خود مشکل دارید، این طرح تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. از نظر دوام، این چکمه‌ های کار به شما زیره‌ ای می‌دهند که در برابر سوراخ شدن، لیز خوردن و مقاوم در برابر حرارت است. به زبان ساده – این چکمه ها ماندگار خواهند بود.

فروش کفش ایمنی صنعت با ارزانترین قیمت

فروش کفش ایمنی صنعت با ارزانترین قیمت می توانید کفش ایمنی را به صورت آنلاین خریداری کنید. با این حال، همیشه قبل از خرید، کیفیت ها و برند ها و سایر پارامترهای مورد نیاز را بررسی کنید. مدل های گسترده ای از کفش های ایمنی با قیمت ها، رنگ ها، اندازه های مختلف وجود دارد، برای خرید کفش هایی، ایمنی پنجه فولادی و برند کاترپیلار ،برند کوشا و چرم را از وب سایت پاک راه بازدید کرده و مستقیم و بدون واسطه خریده کرده و از یک خرید با صرفه لذت ببرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

2 پاسخ

  1. – من کاترپیلار اصلی سایز ۴۳ و نیم میپوشیدم هم کتونی و هم پوتین ایمنی‌ شو نظرات در مورد انتخاب سایز متفاوت بود ولی ۴۵ که بزرگترین سایزش بود رو انتخاب کردم کاملا اندازه پامه دوستان توجه کنن انتخاب سایز مقداریش سلیقه ایه من دوست ندارم کفشم حتی نیم شماره از پام بزرگتر باشه و فیت پام میخرم این به این معنی نیست که تنگه وقتی انگشت پاتون جمع نشه موقع راه رفتن و کفش فیت پاتون باشه اون کفش سایز شماست.ولی بعضی ها آزادتر میپوشن. رنگش با عکس سایت متفاوته و روشن تره بجز دوام

  2. سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیز این محصول با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *