خرید کفش ایمنی سبک خارجی با کیفیت

کفش ایمنی (کار) به نوعی از کفش گفته می شود که مناسب برای کسانی است که در محیط های پر خطر کار می کنند . این کفش ها از پاها در برابر خطرات موجود در محل کار محافظت می کند . از محیط های کاری پر خطر می‌توان محیط های بسیار داغ و پر حرارت مثل کوره ها و کارخانه های ذوب ، محیط هایی که برق فشار قوی و الکتریسیته وجود دارد و محیط هایی که با اشیا سنگین و نوک تیز وجود دارد را نام برد . کفش های ایمنی با توجه به نوع کاربردشان طراحی می شوند و به چند دسته تقسیم می شوند:

کفش ایمنی ضد شوک ،کفش ایمنی ضد نفوذ ، کفش ایمنی مقاوم در برابر حرارت ،کفش ایمنی مقاوم در برابر اجسام سنگین و کفش ایمنی ضد الکتریسیته ساکن .

برای این محصول هم محصولات خوب داخلی و‌ هم خارجی وجود دارد و این کامل به شما بستگی دارد که کفش ایمنی داخلی را انتخاب کنید یا کفش ایمنی سبک خارجی را که در هر صورت بهتر است استانداردهای لازم برای کفش ها را خوب بدانید تا کفشی کاملا مناسب و استاندارد تهیه کنید.

خرید کفش ایمنی سبک خارجی با کیفیت

بررسی پرکاربرد ترین نوع کفش ایمنی

بررسی پرکاربرد ترین نوع کفش ایمنی کفش های ایمنی از مهمترین ابزارهای ایمنی موجود در بازار هستند و انواع بسیار متنوعی از کفش ایمنی وجود دارد که چند نوع آن کاربرد بیشتری دارد مانند:

کفش سرپنجه فولاد : در این نوع کفش ها در قسمت پنجه فولاد کار شده و مناسب برای کسانی است که در کارگاه های صنعتی یا محیط هایی که با اسید و مواد روغنی و نفتی سرو کار دارند مناسب است . این کفش از کفش های ایمنی سبک هستند و تا دمای ۸۰ درجه سانتیگراد را می تواند تحمل می کند.

کفش سرپنجه کامپوزیت: این نوع کفش ها عایق مناسبی برای جریان برق هستند پس مناسب کسانی است که در با جریان الکتریسیته در تماس هستند.

کفش رویه فلزی: این نوع کفش رویه فلزی دارد و مناسب برای کسانی است که در محل کارشان با اجسام تیز و برنده سر و کار دارند . این کفش تمام پا را از آسیب های احتمالی محافظت می کند.

کفش ایمنی زیره لاستیک : نوعی از کفش ایمنی با زیره لاستیکی است . این کفش وزن بالایی دارد و به دلیل زیره بسیار مقاومی که دارد مخصوص کسانی است که در محیط های اسیدی یا دمای بسیار بالا کار می کنند این کفش ها درجه ذوب ۲۷۰ را دارند. این کفش جز کفش های سنگین به حساب می آید با این وحود گام برداشتن با آنها سخت نیست .

آشنایی با بهترین جنس رویه کفش ایمنی

آشنایی با بهترین جنس رویه کفش ایمنی برای انتخاب بهترین کفش ایمنی باید به چندین نکته توجه کرد تا بهترین و مناسب‌ترین کفش را انتخاب کرد :

هر کس باید متناسب به شغلی که دارد کفش را انتخاب کند زیرا هر کفش متناسب با شغلی خاص طراحی شده و هر کفشی متناسب با محیطی خاص است و در محیط های دیگر کارایی ندارد . وزن کفش هم دارای اهمیت است با اینکه کفش های ایمنی نسبت به کفش های معمولی سنگین تر هستند اما این دلیلی برای وزن بیش از حد زیاد یک کفش نیست . وزن کفش باید طوری باشد که در راه رفتن و فعالیت فرد اختلال ایجاد نکند. آنتی باکتریال بودن کفش هم یک ویژگی خوب برای کفش ایمنی است زیرا در صورت استفاده طولانی مدت پاها دچار بیماری و عفونت نمی شوند .

جنس زیره اگر با مواد پلی یورتان طراحی شده باشد علاوه بر مقاومت خوب ضد لغزش هم هستند . مورد مهم بعدی جنس رویه است که بهترین جنس رویه برای کفش های ایمنی چرم طبیعی است . چرم طبیعی مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و آسیب دارد علاوه بر مقاومت بالا عمر بسیار طولانتری هم دارند .

مقایسه کفش ایمنی خارجی و ایرانی

مقایسه کفش ایمنی خارجی و ایرانی از آنجایی که کفش ایمنی برای محافظت از پاهای کسانی که در محیط پر خطر کار می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد این کفش‌ها باید استانداردهای لازم را داشته باشند . کفشی که استاندارد های لازم را داشته باشد کفشی مناسب به حساب می آید . از قسمت های خیلی مهم کفش ایمنی که نیاز به رعایت استانداردهای لازم است میتوان رویه ، زیره ، آستر ، سرپنجه ، کفی ، طراحی قالب و بندها را نام برد .

زیره یه کفش مناسب معمولا از جنس پلی یورتان است که علاوه بر مقاومت بالا ضد لغزش نیز است . کفش مناسب در قسمت سر پنجه باید فولادهای بسیار مقاوم کار شده باشد تا از پنجه ها در برابر ضربه های سخت محافظت کند . آستر کفش باید از جنسی طراحی شود که جریان هوا رسانی به پا را مختل نکند و در صورت استفاده طولانی مدت شخص دچار عفونت و بیماری های پا نگردد. کفی کفش مناسب باید از لایه های عایق تشکیل شده باشد و هیچ‌گونه فلزی کف کفش وجود نداشته باشد تا در برابر الکتریسته مقاوم باشد .طراحی قالب هم باید به گونه ای باشد تا کارگر با میل و رغبت از کفش استفاده کند نه به اجبار . جنس بندها هم دارای اهمیت است زیرا در صورت بی کیفیت بودن خیلی زود خراب می شود و در آخر رویه ی کفش است که در صورت چرم بودن علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی نیز به کفش می دهد . رعایت این موارد در تولید یک کفش چه خارجی باشد و چه ایرانی آن را به کفشی مناسب و استاندارد تبدیل می کند. کفش های خارجی خوب و با کیفیت در کشور ما فراوان است مانند کاترپیلار اما کفش های ایرانی با کیفیت بسیار بالا که با نمونه های خارجی کاملا رقابت می کنند هم در کشور ما فراوان است مانند کفش کلار ، پاتان ، یونکس و..‌‌.. که همگی از کفش های بسیار با کیفیت به حساب می آیند.

فروش کفش ایمنی سبک خارجی اصل و با ضمانت

فروش کفش ایمنی سبک خارجی اصل و با ضمانت اگر به دنبال خرید کفش ایمنی مناسب هستید ابتدا الویت های خود را پیدا کنید . هر کس باید متناسب با شغل و محیط کاری خود برای خرید کفش اقدام کند . بعد از در نظر گرفتن محیط کاری استانداردهای لازم را برای کفش در نظر بگیرید یک کفش اصل همه استانداردهای مد نظر شما را در خود خواهد داشت . گام آخر اعتماد به شرکتی است که تجربه ای بسیار بالا در تولید و توزیع محصولات ایمنی دارد . مجموعه ای که با همکاری چندین ساله با موسسات و مراکز مختلف دولتی و خصوصی مورد اطمینان بودن خود را به اثبات رسانیده است . ما به شما مجوعه پاک راه را پیشنهاد می کنیم . شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با ضمانت خود شرکت انتخاب و خرید کنید .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

3 پاسخ

  1. شیک و خوش طرح . رنگش هم خوبه. به اندازه دقت کنید. از سایز پاتون یک یا یک و نیم شماره بزرگتر بگیرید خوبه.

  2. سلام خسته نباشید به تمامی عزیزانی که به کیفیت و اصالت کالا اهمیت می دهند و خواستار پشتیبانی کامل فروشنده هستند پیشنهاد می کنم خرید از این فروشگاه را در اهداف خود قرار دهند زیرا علاوه بر خدمات خوب و سریع قیمت های باور نکردنی نیز دارند سپاس بی پایان از سایت خوب شما

  3. سلام و درود خدمت شما درخواستی داشتم ازتون راجع به این موضوع که اگر امکان دارد تصاویر بیشتری از محصولاتتون را در سایت منتشر کنید و قیمت های اجناس را در کنار تصاویر درج کنید ، این امر به مشتریان در انتخاب و خرید محصول به بهترین نحو بسیار کمک خواهد کرد، ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *