خرید کفش ایمنی حفاری درجه یک و زیبا

شرکت پاکراه در تولید کفش ایمنی حفاری تخصص دارد؛ اما انواع مختلفی از کفش های امینی حفاری و ضد الکتریسیته در بازار وجود دارد با هر نوع ویژگی ایمنی و راحتی ممکن برای کفش ایمنی، که شما به دنبال آن باشید. ما بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت را به شما ارائه می نمایم. برترین برند های کفش های ایمنی حفاری، azar، کفش لوپوس و دیوالت درجه یک و زیبا را از ما بخواهید.

خرید کفش ایمنی حفاری درجه یک و زیبا

مقایسه کفش ایمنی فولادی و کامپوزیت

مقایسه کفش ایمنی فولادی و کامپوزیت فولاد و سایر مواد آلیاژی قوی‌تر از مواد کامپوزیتی هستند، بنابراین این اجازه می‌دهد که پنجه فولادی (و انگشتان آلیاژی) در کفش‌ های پنجه فولادی نازک‌ تر باشد. چکمه های پنجه فولادی محافظت بیشتری نسبت به چکمه های پنجه کامپوزیت دارند زیرا می توانند ضربه های بیشتری را تحمل کنند. آنها ارزان تر از چکمه های پنجه کامپوزیت هستند. با این حال، چکمه های پنجه فولادی سنگین تر هستند و به خوبی چکمه های پنجه کامپوزیت تنفس نمی کنند. این امر باعث می‌شود که پوشیدن آنها برای مدت طولانی راحت نباشد.

تفاوت اصلی بین چکمه های پنجه کار کامپوزیت و استیل در جنس کلاهک چکمه است. در یک بوت کار پنجه کامپوزیت، سر پنجه از مواد غیر فلزی مانند پلاستیک، فایبر شیشه، پلاستیک و غیره تشکیل شده است. تفاوت بین کامپوزیت و فولاد چیست؟ کامپوزیت ها سبک تر از فولاد هستند – یک فوت معکب فولاد ریخته گری تقریباً 250 گرم وزن دارد. بسته به فرمول مواد، کامپوزیت ها می توانند تا 70 درصد سبک تر باشند. کامپوزیت ها فوق العاده قوی هستند – آنها را می توان به صورت سفارشی برای افزایش استحکام در مناطق بحرانی، مانند نقاطی که ممکن است خم شده یا فرسوده شوند، طراحی کرد.

تفاوت بین پنجه فولادی و پنجه ایمنی چیست؟ این تقریباً همان سر پنچه فولادی است. در واقع تمام انگشتان استیل در دسته سر پنچه ایمنی قرار دارند. اما همه سر پنچه ایمنی فولادی نیستند. یک لایه از مواد محکم و بادوام در جعبه پنجه چکمه یا کفش قرار می گیرد. کفش کامپوزیت چیست؟ همانطور که از نام آن پیداست، کفش‌ های ایمنی کامپوزیت از مواد متعددی تشکیل شده‌اند که در کنار هم، ایمنی مشابه کفش‌ های پنجه فولادی را دارند. رایج ترین فرمول مواد کامپوزیت پلاستیک، فیبر آرامید کولار و فیبر کربن است

آیا چکمه های پنجه کامپوزیت برای مقابل سرما مقاوم است؟ علاوه بر این، چکمه های پنجه کامپوزیت گرما را به خوبی هدایت نمی کنند. اگر در خارج از منزل کار می کنید و با شرایط سرد و مرطوب مواجه می شوید، مجموعه ای از انگشتان کامپوزیت سرد نمی شوند و پاهای شما سرد نمی شوند . یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید وزن است، زیرا چکمه های پنجه ایمنی با جعبه کامپوزیت سبک تر از پنجه های فولادی هستند

تفاوت بین کفش های پنجه آلیاژی و کامپوزیت چیست؟ انگشتان آلیاژی از مواد سبک وزن مانند آلومینیوم و تیتانیوم یا ترکیبی از برخی مواد سبک تر ساخته شده اند. از طرف دیگر سر پنجه کامپوزیت از فلزات غیر فلزی قوی مانند کولار، فایبرگلاس و فیبر کربن ساخته شده اند.سر پا کامپوزیت چیست؟ کلاهک های کامپوزیتی معمولاً سبک تر از چکمه های فولادی هستند و کاملاً بدون فلز هستند و بنابراین رسانای الکتریسیته نیستند. در عوض، آنها حاوی یک ماده کامپوزیت در قسمت پنجه چکمه و زیره میانی هستند. مواد کامپوزیتی موادی مانند فایبرگلاس، کولار یا فیبر کربن هستند

چه زمانی کفش‌های ایمنی نیاز به تعویض دارند

چه زمانی کفش‌های ایمنی نیاز به تعویض دارند هیچ مسافت پیموده‌ شده مشخصی برای تعویض کفش‌ های ایمنی‌ تان وجود ندارد ، اما کفش‌ ها و چکمه‌ ها تقریباً در حدود ۱۵۰۰ کیلومتر کمتر از حد متوسط، فرسوده می‌شوند. هر چند وقت یک بار باید کفش ایمنی خود را عوض کنم؟ به طور کلی، کفش های پنجه ایمنی کار در محیط کار متوسط ​​بین شش تا دوازده ماه دوام خواهند داشت. برخی ممکن است بیشتر دوام بیاورند، برخی نه چندان. نکته اصلی این است که هر جفت کفش در نهایت باید تعویض شود

کفش کار چقدر باید دوام بیاورد؟ مسافت پیموده شده کفش کار یا یک جفت چکمه در شرایط عادی از 500 تا 750 کیلومتر متغیر است. این بدان معناست که آنها را به مدت تقریباً 6 ماه بپوشید و با مراقبت و توجهی که در نگهداری که از آنها می شود دوام می آورند. چه زمانی باید چکمه های کارم را تعویض کنم؟ شش تا دوازده ماه در اولین نشانه ساییدگی، ممکن است سعی کنید با نرم کننده های اضافی، اسپری های ضد آب و مراقبت های احتیاطی، طول عمر آنها را افزایش دهید. اما در واقعیت، احتمالاً باید هر شش تا دوازده ماه یک بار چکمه های کاری خود را تعویض کنید (بسته به نوع استفاده و دفعات آن).

چگونه متوجه می شوید که کفش ها فرسوده شده اند؟ کفش های خود را از روی پاهای خود بردارید و آنها را در کنار هم روی یک سطح صاف قرار دهید. پایین بیایید تا چشمانتان با سطح همسطح شود و بررسی کنید که آیا یک شیب قابل رویت به کف پا در پاشنه پا وجود دارد یا خیر. اگر وجود دارد، یک جفت کفش فرسوده روی دست دارید.

مشخصات فنی کفش ایمنی حفاری

مشخصات فنی کفش ایمنی حفاری در درجه اول باید الزامات حفاظتی برای مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر فشار را برآورده کنند. سپس، بسته به الزامات حفاظتی ویژه کفش، معیارهای حفاظتی اضافی، در صورت برآورده شدن، بر این اساس برچسب گذاری می شوند. برچسب کفش باید به وضوح نشان دهد که کفش کدام یک از الزامات را دارد. الزامات به شرح زیر است:

مقاومت در برابر ضربه برای ناحیه پنجه کفش. در حالی که نیازی به پنجه فولادی نیست، کلاهک محافظ پنجه باید بخشی دائمی از کفش باشد. نسخه‌ های قبلی ASTM F2413 چندین سطح از محافظت در برابر ضربه را مشخص می‌کردند. جدیدترین به روز رسانی استاندارد به بالاترین سطح نیاز دارد که در برابر ضربه تا نیروی 40 کیلوگرمی محافظت می کند.

همانطور که در مثال های بالا نشان داده شده است، برچسب باید الزامات مورد نیاز کفش را فهرست کند. کفش ممکن است در برابر هفت دسته محافظت کند. حفاظت ارائه شده بر روی برچسب با استفاده از مخفف نشان داده شده در زیر توضیح داده شده است. کفش های مقاوم در برابر ضربه، کفش های مقاوم در برابر فشار، کفش‌ هایی را که به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که در برابر ضربه بالای پا (متاتارسال) مقاوم باشند، شناسایی می‌کند سی دی، حفاظت در برابر خطرات رسانا را شناسایی می کند، کفش هایی را که زیره و پاشنه آن از خواص عایق الکتریکی ساخته شده اند را شناسایی می کند. موردی که در برابر ضربه نیز مقاوم است، کفش‌ هایی را که برای کاهش تجمع الکتریسیته ساکن اضافی طراحی شده‌اند، شناسایی می‌کند، کفش هایی را که به گونه ای طراحی شده اند که در برابر سوراخ شدن مقاوم باشند.

تولید کفش ایمنی حفاری با کیفیت

تولید کفش ایمنی حفاری با کیفیت مجموعه ما به طور تخصصی تولید کننده و پخش کنند مستقیم کفش های ایمنی حفاری با کیفیت درجه یک می باشد، تمام متقاضیان و مصرف کنندگان کفش ایمنی می توانند برترین مدل ها و طرح های کفش های ایمنی را بدون واسطه با ارزان ترین قیمت به صورت آنلاین از وب سایت به آسانی تهیه نمایند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

3 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    کفش ایمنی از با کیفیت ترین کفش های ایمنی است من برای همکارانم سفارش دادم

  2. سلام و درود خدمت شما تولید کننده عزیز خواستم اینجا ازتون به خاطر شرایط فروش ویژه ای که برای محصولاتتون گذاشتین تشکر کنم در این شرایط اقتصادی نه چندان مناسب قیمت های بسیار مناسبی رو برای مشتریانتون در نظر گرفتین و نرخ شکنی کردید سپاس فراوان از شما و سایت معتبرتون

  3. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر در زمینه صادرات این محصول به شکل عمده و در تعداد بالا در حوزه اروپای مرکزی مایل به همکاری هستید؟ ممنون میشم در صورت تمایل به شروع روابط کاری به این سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنون از شما عزیزان و سایت معتبر و خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *