خرید کفش ایمنی با قیمت مناسب از تبریز

خرید کفش ایمنی تبریز و چکمه های کاری پنجه فولادی را به همراه طیف وسیعی از کفش های کار ایمنی را به صورت مستقیم و عمده با قیمت مناسب از مجموعه پاکراه به طور آنلاین امکان پذیر می باشد.

خرید کفش ایمنی با قیمت مناسب از تبریز

آشنایی با مشخصات کفش ایمنی خوب

آشنایی با مشخصات کفش ایمنی خوب به عنوان یک نیاز اساسی، کفش ایمنی باید دارای کلاهک 200 ژول باشد. سایر خواصی که ممکن است شامل شود عبارتند از: مقاومت در برابر نفوذ (محافظت میانی)، رسانا، ضد الکتریسیته ساکن، عایق در برابر گرما یا سرما، جذب انرژی، مقاوم در برابر تماس گرم، مقاوم در برابر آب.

در کفش ایمنی به چه معناست؟ تمام ویژگی های، به علاوه مقاومت در برابر نفوذ زیره میانی . به این معنی که این کفش ها ضد سوراخ هستند. به عنوان مثال، یک زیره وسط فولادی مانع از سوراخ شدن اجسام تیز در زیره می شود. اما از رویه لاستیکی یا پلیمر کاملاً قالب گیری شده، مانند چکمه ولینگتون ساخته شده است.

کدام ماده زیره برای کفش ایمنی بهتر است؟ زیره‌های PU سبک و مقاوم در برابر سایش هستند که آن را برای تولید کفش‌ های سخت مناسب می‌سازد. این زیره دارای خواص مکانیکی طولانی مدت است و همچنین در برابر آب مقاوم است. به همین دلیل است که مردم کفش های ایمنی را برای مردان و زنان با کفی PU ترجیح می دهند.

کدام پنجه ایمنی سبک ترین است؟ مواد نانوفیبر کربنی مواد نانو الیاف کربن ، نوعی کامپوزیت، سبک ترین و پیشرفته ترین پنجه ایمنی موجود امروزی را ارائه می دهد. وزن این انگشتان پا 50 درصد کمتر از فولاد و 40 درصد کمتر از پنجه کامپوزیتی استاندارد است

چگونگی انتخاب کفش ایمنی استاندارد

چگونگی انتخاب کفش ایمنی استاندارد اولین موردی که برای راحتی مطلوب باید در نظر گرفت تناسب صحیح است. همیشه باید اطمینان حاصل کنید که کفش ایمنی خیلی تنگ نباشد و بتوان آن را به شکل مناسب بنداند . به‌ جای اینکه هر روز کفش را «لغزش» کنید، باید هر روز صبح آن را دوباره ببندید تا چسبندگی محکم روی پای کاربر تضمین شود.

کفش ایمنی چیست؟ چکمه های ایمنی و کفش های ایمنی دارای سطوح مختلف حفاظتی هستند. اطمینان از سطح صحیح حفاظت بسته به خطرات احتمالی برای اطمینان از حداکثر حفاظت مهم است. خطرات آسیب می تواند شامل موارد زیر باشد:

برخورد با اجسام سنگین که منجر به صدمات له شدن می شود اجسام تیز – خطر سوراخ شدن کف پا جذب عناصر – مانند آب یا روغن ایجاد الکتریسیته ساکن دمای شدید هنگام انتخاب کفش ایمنی به نکات زیر توجه کنید: اطمینان حاصل کنید که کفش با استانداردهای EN ISO 20345 مطابقت دارد. جنس، چرم یا مصنوعی استفاده در فضای داخلی یا خارجی دما، محیط های گرم یا سرد آب و هوا، شرایط آفتاب، برف یا باران خطرات، استفاده از روغن یا مواد شیمیایی.

چکمه ها و کفش های ایمنی چگونه دسته بندی می شوند؟ کفش های ایمنی در طیف وسیعی از نوع/سبک موجود هستند، از جمله: چکمه‌ های ایمنی: رایج‌ ترین نوع کفش‌ های ایمنی، دارای سرپوش‌ های محافظ با بسیاری از ویژگی‌ های ایمنی دیگر از جمله زیره‌ های مقاوم در برابر لغزش، کفی میانی مقاوم در برابر نفوذ و عایق در برابر گرما و سرمای شدید. کفش‌ های ایمنی: مانند چکمه‌ های ایمنی، این کفش‌ ها معمولاً دارای سرپوش‌ های فولادی محافظ هستند، اگرچه مانند چکمه‌ های ایمنی، «بدون فلز» (به اصطلاح کفش‌ های کامپوزیت) در دسترس هستند که سبک‌ تر هستند.

شاید از نظر زیبایی‌ شناختی توسط پوشندگان جذاب‌ تر به نظر می‌رسند، اینها غیر رسمی‌تر به نظر می‌رسند. برخی از آنها دارای کلاهک های فولادی هستند در حالی که برخی دیگر پلاستیکی هستند.

نام «ریگر» از این واقعیت ناشی می‌شود که آن‌ها برای کارگران سکوهای نفتی دریایی در دریای شمال یک مسئله استاندارد بود، اما امروزه توسط اکثر کارگران یدی به عنوان یک چکمه کار عمومی استفاده می‌شود. نگرانی هایی در مورد این نوع کفش های ایمنی از جمله عدم پشتیبانی از مچ پا مطرح شده است. ولینگتون ها: معمولاً از لاستیک ساخته می شوند و برای کار در شرایط مرطوب استفاده می شوند،

همچنین در مشاغلی که کفش ها به دلایل بهداشتی نیاز به شستشو و ضدعفونی دارند، مانند صنایع غذایی و شیمیایی مفید هستند. پاپوش: از این کفش ها می توان به عنوان کفش ایمنی نیز استفاده کرد. آنها به طور سنتی از چوب راش ساخته می شوند و ممکن است با کلاهک های فولادی و کف لاستیکی نازک برای آج آرام تر نصب شوند.

طیف های زنانه: کفش های ایمنی برای زنان در طیف وسیعی از سبک ها (چکمه، کفش، مربی) با ویژگی های کلیدی مورد نیاز مانند کلاهک پنجه فولادی، کفی میانی مقاوم در برابر حرارت و زیره دافع روغن. کفش برای شرایط سلامتی (مانند فاشیای کف پا، دیابت): به زیر مراجعه کنید. به یاد داشته باشید: تولید کنندگان و تامین کنندگان نقش کلیدی در حصول اطمینان از اینکه محصولات مناسب در دسترس هستند و شرکت ها اطلاعاتی را دارند که آنها را قادر به انتخاب درست می کند، دارند.

تاثیر قیمت ارز بر قیمت انواع کفش ایمنی

تاثیر قیمت ارز بر قیمت انواع کفش ایمنی نوسانان ارز در ایران بر قیمت ثابت انواع کفش ایمنی تاثیر زیادی گذاشته است. این نوسان مشکلات زیادی برای تولید کنندگان و فروشندگان کفش ایمنی به بوجود آورده است. نوسان ارز تاثیر مستقیم بر مواد اولیه تولید کفش ایمنی و قیمت تمام شده آن دارد. این نوسانات و افزایش ارز گاهی آنقدر بالا بوده که واردات به صرفه تر از تولید بوده و تولیدکننده مجبور به واردات کفش شده و نتوانسته رقابت با قیمت وارداتی نماید.

فروش کفش ایمنی با کیفیت عالی در تبریز

فروش کفش ایمنی با کیفیت عالی در تبریز

تبریز مرکز تولید و فروش انواع کفش با کیفیت و اصالت در ایران می باشد. کیفیت کفش های تبریز بر هیچ ایرانی پوشیده نیست. مجموعه پاکراه فروشنده عمده کفش های ایمنی با کیفیت تبریز به صورت آنلاین می باشد. ما مفتخریم که صادرات کفش ایمنی و فروش برندها معتبر مانند croft، برند الماس و کفش ملی با ارزان ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان معتبر قرار می دهیم.

سبک و رنگ ممکن است اولین افکار شما در هنگام انتخاب چکمه یا کفش ایمنی جدید باشد، اما باید تناسب، تناسب با شغل شما و استانداردهای حفاظتی باشد که باید در خط مقدم ذهن شما باشد. استانداردهای کفش ایمنی در سراسر اروپا یکسان است: EN ISO 20345:2011 . بر اساس این استاندارد، همه کفش های ایمنی (از جمله چکمه های کار، کفش های ایمنی، مربیان ایمنی و غیره) باید از انگشتان پا در برابر ضربه 200 ژول محافظت کنند.

همه کفش های ایمنی تحت مقررات یکسانی قرار می گیرند. یک جفت مربی ایمنی با یک جفت چکمه ولینگتون که روی پنجه آن فولادی است قابل مقایسه است. یک جفت پاپوش ایمنی بدون لغزش برای یک بیمارستان دارای مقررات قانونی مشابه با درجه بندی چکمه های ایمنی است که در ساخت و ساز می پوشید: EN ISO 2034:2011 .

بنابراین هر کفشی که برای کارهای کاری خود نیاز دارید تا پاهای خود را از آسیب یا بیماری ایمن نگه دارید، از دستورالعمل ها و کدهایی مانند هر چکمه ایمنی پیروی خواهید کرد. EN ISO 20345:2011 آنقدرها که در ابتدا به نظر می رسد پیچیده نیست و الزامات اساسی کفش ایمنی را برای برآورده کردن استاندارد مشخص می کند. EN – این استاندارد فعلی قابل اجرا در سراسر اروپا است ISO – همه محصولات PPE کفش باید حداقل استانداردهای ایمنی را که توسط سازمان بین المللی استاندارد تعریف شده است، رعایت کنند. 20345 – این شماره قانون اختصاص داده شده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

یک پاسخ

  1. برای من کوچک بود یک سایز بزرگتر سفارش دادم ولی با این حال توی ۹ ساعت پامو میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *