خرید عمده کفش ایمنی ضد اسید

در محیط های کاری پرخطر امروز و احتمال خطرات موجود برای سلامتی اعضای بدن، استفاده از لباس ایمنی ضروری به نظر می رشد. شرکت پاکراه با ارائه کفش ایمنی ضد اسید، با کیفیت و ارزان قیمت، امنیت و سلامتی پای شما را در انجام کارهای پرخطر تضمین می کند.

خرید عمده کفش ایمنی ضد اسید

مشخصات بهترین کفش ایمنی ضد اسید

مشخصات بهترین کفش ایمنی ضد اسید کفش ایمنی جزء لباس کار محسوب شده و کارفرمایان و مدیران موظف هستند برای کارگران خود کفش و لباسی متناسب انتخاب کنند تا خطرات محیطی جان و سلامتی کارگران آنها را تهدید نکند.

کفش ایمنی ضد اسید نیز یکی از این کفش های ایمنی بسیار مهم می باشد و دارای مشخصات زیر است:

  • حفاظت در حین کار : برای مشاغل پرخطری که احتمال ریختن مواد شیمیایی و اسید بر روی پا وجوددارد، استفاده از کفش هایی از جنس چرم گاو و بوفالو که تحمل زیادی را دارند مناسب هستند. در طراحی زیره و کف این کفش ها پلی اورتان PVC بکار رفته است تا در هنگام برخورد کفش با مواد شیمیایی و اسیدی از نفوذ این مواد به داخل کفش و برخورد آن ها با پا جلوگیری شود.
  • کفش های ایمنی ضد اسید دارای سر پنجه فولادی نیز هستند و این امر علاوه بر مواد شیمیایی پا آنها را از خطر سقوط اشیای سنگین نیز محفوظ می دارد.
  • کفی ضد لغزش: در طراحی کفی این کفش مساله ضد لغزش تودن آن نیز مدنظر قرار داده شده است تا در هنگام کار در محیط های اسیدی یا غیر اسیدی لغزنده خطر لیز خوردن برای کارگر وجود نداشته باشد.
  • راحتی کفش : بدلیل اینکه فرد صنعتگر زمان طولانی پا به کفش است این گزینه اهمیت ویژه ای دارد. راحتی کفش و درواقع وزن کم کفش باعث دیرتر خسته شدن پا می شود و به علاوه اینکه برای افرادی که مدت طولانی تری روی پا ایستاده کار می کنند استفاده از کفش ایمنی که به ستون فقرات آسیب نرساند اهمیت ویژه ای دارد.
  • بهداشتی بودن کفش: به دلیل اینکه پای فرد مدت زمان طولانی در کفش می باشد استفاده از الیاف غیر طبیعی و غیر ارگانیک باعث رشد باکتری ها و قارچ ها و همین طور ایجاد میخچه در پای آنها می شود. بنابراین بکار بردن الیاف طبیعی و با کیفیت در ساخت کفش بسیار ضروری می باشد.
  • طول عمر : کفش ایمنی ضد اسید به دلیل اینکه در معرض مواد شیمیایی گوناگون است بسیار آسیب پذیر می باشد بنابراین چنانچهاز مواد اولیه محکم و مقاوم و درجه یک ساخته شده باشد دوام و طول عمر بیشتری داشته و در برابر عوامل محیطی نیز مقاوم تر خواهد بود.
  • وزن و سایز مناسب: وزن وسایز کفش ایمنی مطابق با وزن و سایز خود فرد بوده و بهتر است وزن کمی داشته باشد و کاملا اندازه پای کارگر باشد تا علاوه بر راه رفتن و جابجا شدن راحت تر صنعتگر، خستگی پا و فشار وارده به کمر و ستون فقرات را به حداقل برسد. کفش ایمنی سبک فشار کمتری را به ستون فقرات فرد وارد می کند.
  • خاصیت مقاومت در برابر جریان الکتریسیته: طراحی کفش باید به گونه ای باشد تا کارگران را از خطر برق گرفتگی حفظ کند.

شرکت پاکراه، با عرضه کفش ایمنی با کیفیت و با فاکتور های استاندارد جهانی،بهترین نوع کفش را ارائه کرده و در دسته اقدامات خود، کفش ایمنی صادراتی را نیز گنجانده است و کفش های با کیفیتی را به کشورهای اطراف صادر می نماید.

موارد مصرف کفش ایمنی ضد اسید

موارد مصرف کفش ایمنی ضد اسید یک کفش ایمنی ضد اسید مناسب، باید تحمل و مقاومت کافی در برابر مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی، مواد روغنی، مواد اشتعال زایی چون بنزین و گازوئیل و توان حفظ بدن در محیط های لغزنده و شرایط متفاوت اب و هوایی از جمله سرما و گرما را داشته باشد.

لازم به ذکر است که ویژگی های بالا به این دلیل برای کفش های ایمین ضد اسید ضروری می باشد که موارد مصرف این کفش در نجاری، کارگاه های تراشکاری، جوشکاری، شرکت های ساختمانی و آزمایشگاه ها و انبارهای مواد شیمیایی می باشد.

توجه به نکات ایمنی می تواند راندمان و بهره وری کارگران در هنگام کار افزایش داده و محیطی ایمن را برای کار به وجود بیاورد.

قیمت فروش کفش ایمنی ضد اسید

قیمت فروش کفش ایمنی ضد اسید توجه به مسائل ایمنی و انتخاب مناسب و متناسب لباس کار می تواند بازدهی و بهره وری کارگران در هنگام کار را افزایش داده، اطمینان بیشتری را متوجه مدیران و کارفرمایان کند و محیط ایمن را برای کار بفراهم آورد.

بنابر آن چه گفته شد چنانچه به سلامت پای خود که قلب دوم شماست اهمیت می دهید و به دنبال کفشی با ایمنی بیشتر و با مدل های متنوع، کیفیت اعلا و تولید شده از بهترین الیاف و مواد اولیه هستید سفارش کفش ایمنی خود را با شرکت پاکراه کامل کنید.

شرکت پاکراه مرکز پخش کفش ایمنی با کیفیت و مطمئن و با قیمت مناسب بوده و ارائه آن را در زمانی کوتاه و با ساده ترین روش ارسال و با مناسب ترین قیمت و متناسب با سایز پای شما، به دست شما می رساند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *