خرید انواع کفش ایمنی استاندارد

با توجه به اینکه اغلب افراد در محیط های پر خطر و صنعتی مشغول به کار هستند نیاز است که موارد امنیتی رعایت شود به خصوص برای حفاظت از پا ها که قلب دوم انسان هستند نیاز است که از کفش ایمنی استاندارد استفاده شود به همین خاطر خرید یک کفش ایمنی مناسب و با کیفیت بسیار لازم و ضروری است و نیاز است که برای این امر مهم بدون خساست هزینه کنیم تا سلامت خود. را تامین کنیم.

خرید انواع کفش ایمنی استاندارد

نشانه های تشخیص کفش ایمنی استاندارد

نشانه های تشخیص کفش ایمنی استاندارد اهمیت خاصی دارد که کفشی که ما می خواهیم خریداری کنیم و باید تمام استانداردهای جهانی را رعایت کرده باشد. زیرا که ما در محیط های کاری خطراتی بسیار زیادی پای ما را تهدید می کند و اگر کفش ایمنی اصل را به پا نکرده باشیم ممکن است که سلامتیمان به خطر افتد . حال که به حساسیت موضوع پی بردید شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه یک کفش ایمنی اصل را از فیک تشخیص دهیم آیا راهی برای این کار وجود دارد؟ و یا نشانه هایی هست که ما به سادگی بتوانیم از قوه تشخیص مان استفاده کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید پاسخ سوال خود را بیابید.

تشخیص کفش ایمنی اصل از تقلبی

در کفش های ایمنی مشخصه هایی وجود دارد که با کمی دقت میتوانید تشخیص دهید که این محصول اورجینال میباشد. این عوامل و راه های تشخیص را در زیر بررسی می کنیم.

جعبه های کفش

جعبه کفش باید دارای مشخصات کمپانی همچنین رنگ سازمانی باشد و لوگوی شرکت روی آن درج شده باشد.

برچسب مشخصات درج شده بروی جعبه کفش

برچسب مشخصات باید دارای شماره اختصاصی کفش، تصویر کفش، مدل، رنگ و سایز کفش باشد.

لوگوی شرکت حک شده بروی زیره کفش

توجه داشته باشید اکثر کمپانی بروی تمامی کفش های خود لوگوی خود را بروی زیره کفش درج میکند.

برچسب مشخصات داخلی کفش (برچسب زبانه کفش)

برای اطمینان کامل دقت داشته باشید برچسب مشخصات روی جعبه کفش با برچسب مشخصات داخلی کفش کاملا یکسان باشد.

کیفیت دوخت

تمامی برند های معتبر برای تولید محصولات خود نظارت و دقت بالایی را نسب به دوخت، طراحی دارند. انعطاف پذیری کفش ایمنی

درج برند بر روی کفش

اکثر شرکتها بر روی کفش های ایمنی خود لوگو یا برند خود را بر روی آن درج می کنند. مثلا: کفش ایمنی یحیی برند خود را هم در کنار و هم در بالای کفش خود قرار داده است.

فروش انواع کفش ایمنی استاندارد

فروش انواع کفش ایمنی استاندارد در فروشگاه کفش ایمنی ما شما عزیزان می توانید بدون حضور و فقط از طریق سایت خریدی مطمئن و هوشمندانه داشته باشید و و فقط با چند دقیقه دیدن نمونه کار ها و انتخاب کفش مورد نظر خود خرید کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده به دستتان می رسد‌.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *