تولید کننده کفش ایمنی کوهستان

کفش ایمنی کار کوهستان در رنگ های خاکستری و کرمی در سایزهای مختلف تولید و به صورت عمده عرضه می گردد. تولید کنندگان این صنعت، تمامی استانداردهای لازم را رعایت نموده تا بتوانند کفشی با کیفیت بالا ارائه نمایند. فروش این کفش ها به قیمت بسیار مناسب بوده و در صورت خرید در حجم بالا، شرایط ویژه ای اعمال می گردد.

تولید کننده کفش ایمنی کوهستان

اندازه های مختلف کفش ایمنی کوهستان

اندازه های مختلف کفش ایمنی کوهستان یکی از کفش های ایمنی بسیار خوب که ویژگی های زیادی نیز دارد مدل کوهستان است، کفش ایمنی کوشا مناسب برای محیط های صنعتی است، کفش کوهستان به دلیل خصوصیات خاصی که دارد مورد استقبال بسیاری واقع شده است، از خصوصیات مهم آن مقاوم بودن در برابر لغزش می باشد، در شرکت های صنعتی به دلیل آغشته بودن سطح زمین با روغن سبب افتادن افراد و ایجاد شکستگی شده است. لذا استفاده از کفش ایمنی بسیار ضروری می باشد.

جنس کفش ایمنی کوهستان، در قسمت رویه آن از چرم مصنوعی ساخته شده و زیره آن PU است، این کفش در انواع مدل مختلف و در سایزهای 38 تا 52 تولید می شود، همین طور یکی از مسائلی که افراد در هنگام خرید به آن توجه کنند رنگ آن است. انتخاب رنگ با توجه به محیط صورت می گیرد، به عنوان مثال در محیط های مواد غذایی، از رنگ سفید استفاده می شود تا رعایت مسائل بهداشتی در آن به خوبی مشاهده شود.

کفش ایمنی کوهستان در رنگهای سفید، خاکستری، مشکی در سایزهای مختلف، وجود دارد، اما پرکاربردترین آنها رنگ کرم و نوک مدادی می باشد، اندازه های مختلف این نوع کفش در مدل های مختلف بنددار و بدون بند از تنوع این کفش با کیفیت است.

پخش انواع کفش ایمنی کوهستان

پخش انواع کفش ایمنی کوهستان در فروشگاه کفش ایمنی، مدل کوهستان یکی از محبوب ترین نوع کفش هاست که در پای بسیاری از کارگران صنعتی مشاهده می شود، مزیت این کفش در مقایسه با سایر کفش ها، سبک و راحت بودن آن است، از طرفی مناسب برای تمامی مشاغل می باشد، محبوبیت این کفش ها به دلیل جنس و کیفیت آن است، زیره این کفش طبی بوده و رویه آن از چرم ساخته شده است.

برای تولید کفش ایمنی مناسب آزمایشات خاصی جهت استحکام آنها انجام می شوند، کفش کوهستان به دلیل رعایت نمودن تمامی استانداردها، توانسته انواع مختلفی از کفش ایمنی تولید نماید:

  • کفش ایمنی تابستانه
  • کفش ایمنی بنددار
  • کفش ایمنی ساقه کوتاه
  • کفش ایمنی ساقه بلند

از طرفی مهمترین ویژگی که این کفش ها دارند، این است که کاملا آنتی باکتریال هستند و از هر گونه بیماری پوستی پا، مانند قارچ جلوگیری می کند، مقاومت بالایی از لحاظ حرارتی دارند، این کفش طبق استانداردهای بین المللی در دمای 150 درجه به مدت 30 دقیقه باید پاها را از هر گونه سوختگی حفظ نماید. پخش انواع مختلف این کفش ها جهت عرضه به فروشگاهها، مغازه ها و کارخانجات صنعتی با شرایط ویژه صورت می گیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *