تولید کفش ایمنی ساق بلند

این روز ها تولید کفش ایمنی در عسلویه مدل ساق بلند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای بالا بردن ایمنی در کار و جلوگیری از هر گونه خطر نیاز است که از کفش های مناسبی استفاده شود به همین دلیل تیم ما در تلاش است طبق استاندارد های لازم و با بهترین مواد اولیه و کیفیت کفش های ایمنی با متریال عالی تولید کند تا تاثیر موثر و بسزایی را در حفظ سلامت شما عزیزان و کارگران گرامی داشته باشیم.

تولید کفش ایمنی ساق بلند

انواع مختلف کفش ایمنی ساق بلند

انواع مختلف کفش ایمنی ساق بلند این که با توجه به اینکه بسیاری از افراد به خصوص کارگران در محیط های صنعتی و پرخطر مشغول به کار هستند نیازمندند که صاحبان مشاغل و پیمانکار ها برای حفظ سلامت و تامین امنیت جانی آنها نهایت تلاش خود را انجام دهند و از محصولات ایمنی در محیط های پر خطر استفاده شود یکی از محصولات ایمنی که در محیط های خطرناک استفاده می شود کفش ایمنی می باشد که برای حفاظت از قلب دوم ما انسان ها در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود. تولیدی کفش سالامون تاناکورا بزرگترین تولیدی کفش های ایمنی است.

کفش ایمنی نگهبان در انواع مختلف تولید می شود که نیاز است برای خرید به نکات زیر توجه کنید تا خریدی بدون نقص را تجربه کنید.

وزن کفش: با اینکه یک کفش ایمنی بطور کلی نسبت به یک کفش معمولی از وزن بیشتری برخوردار است، اما نباید این وزن اضافه به گونه ای باشد که سبب ناراحتی شما در حرکت و تحرکات سریع در محیط کارتان شود.

زیره کفش: از دیگر نکات مهم برای انتخاب و خرید کفش ایمنی مناسب، توجه به جنس زیره آن است. اصولا قسمت زیره این مدل از کفش های کاری را با پلی یورتان (PU) طراحی می کنند که هم از مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش برخوردار است و هم بطور کلی دارای خاصیت ضد لغزش مناسبی می باشد.

رویه کفش: معمولا برای قسمت رویین کفش ها از چرم های طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند که البته همین تفاوت متریالی نیز سبب ایجاد اختلاف قیمت میان این تجهیزات ایمن کاری شده است. ناگفته نماند به این دلیل از رویه چرمی در قسمت رویین کفش های ایمنی استفاده می کنند که دارای مقاومت مطلوبی در برابر آسیب و سایش می باشد.

سرپنجه کفش: از مهمترین بخش های موجود در یک کفش ایمنی، سرپنچه آن است. معمولا سرپنجه این مدل از پاپوش های ایمنی را از جنس فولاد طراحی می کنند تا از مقاومت مطلوبی در برابر سقوط اشیاء بصورت ناگهانی بر روی قسمت جلوی پا و همچنین وارد شدن ضربات ناگهانی در حین راه رفتن و یا دویدن در محیط های کاری برخوردار باشد.

ارتفاع ساق: اینکه ساق کفش شما چقدر باشد، بستگی به محیط و شرایط کاری شما دارد؛ مثلا اگر بایستی مدت زمان زیادی را در محلول های مختلف شیمیایی و یا حتی آبی مشغول کار شوید، قطعا باید کفش ایمنی شما از ساقی بلند برخوردار باشد و اگر هم صرفا مسئول اداری یک کارگاه صنعتی هستید، ساق کفش مصرفی تان کوتاه باشد.

خاصیت ضد آنتی باکتریال: اگر کفش ایمنی شما از خاصیت ضد آنتی باکتریال برخوردار باشد، دیگر خیالتان کاملا آسوده خواهد بود که حتی در صورت استفاده های طولانی مدت از کفش نیز پاهایتان نه دچار بیماری های مختلف می شوند و نه از بوی نامطبوعی برخوردار می گردند.

نحوه بسته شدن: برای بسته شدن کفش های ایمنی همچون سایر کفش معمولی می توان از: زیپ، چسب، بند و همچنین خاصیت کشی در قسمت مُچ کفش استفاده کرد که البته ما به شما توصیه می کنیم همواره به دنبال خرید کفش ایمنی باشید که دارای بندهایی محکم بر روی خود می باشند.

قیمت کفش ایمنی: قیمت کفش ایمنی از صد هزار تومان آغاز و تا چند میلیون تومان نیز می تواند با توجه به کیفیت ساخت و مرغوبیت مواد به کار رفته در تولید آن ادامه پیدا کند. منتهای مراتب ما به شما پیشنهاد می کنیم در وهله اول به دنبال کفشی مناسب با شرایط کاری خود باشید و سپس به قیمت آن توجه کنید. از آنجایی که استفاده از کفش ایمنی در ارتباط مستقیمی با سلامت پاهایتان دارد، خواهشا در خرید آن خساست به خرج ندهید.

توزیع انواع کفش ایمنی ساق بلند

توزیع انواع کفش ایمنی ساق بلند فروش کفش ایمنی توسط شرکت ما و توزیع آن به سراسر کشور عزیزمان ایران این امکان را فراهم کرده تا شما در هر جای این سرزمین هستید فقط با صرف چند دقیقه وقت کفش مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول خریداری شده به دستتان برسد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *