تولید عمده کفش کار ایمنی ساق کوتاه

بعضی از مشاغل به علت سخت و پرخطر بودن و احتمال بروز آسیب در اعضای بدن کارکنان نیاز به کفش های مخصوصی دارند، که دارای قدرت و استحکام بالایی بوده و از انگشتان پای افراد محافظت می نمایند، کارخانه هایی که در عرصه تولید عمده کفش کار ایمنی ساق کوتاه و همچنین کفش اسپرت عمده فعالیت می کنند، محصولات تولیدی خود را در حجم خیلی زیادی به بازار عرضه می کنند، تا آن ها را به مصرف کننده ها ارائه دهند.

تولید عمده کفش کار ایمنی ساق کوتاه

موارد مصرف کفش کار ایمنی ساق کوتاه

موارد مصرف کفش کار ایمنی ساق کوتاه مشاغلی مانند آتش نشانی، امداد و نجات، تاسیسات حساس، معدن کاری، حفاری یا کار های عمرانی، به لیل اینکه محیط کاری پرخطری داشته و جزء شغل های سخت به حساب می آیند که در آن ها سلامتی افراد ممکن است در خطر قرار بگیرد، به انواع و اقسام کفش های ایمنی نیاز دارند. شرکت های تولیدی کفش ایمنی مشغول ب تولید کفش آدیداس اصل سه خط نیز می باشند. زمینه های مصرف و به کار گیری کفش کار ایمنی ساق کوتاه که شبیه کفش های اسپرت یا ورزشی به نظر می رسند، شامل موارد زیر هستند:

  • انجام پروژه های ساختمانی، عمرانی و راه سازی: در این شغل ها خطر افتادن مصالح و وسایل سنگین وزن بر روی پای افراد وجود دارد و این کفش ها از انگشتان پا محافظت می کنند.
  • فعالیت های صنعتی و تولیدی: ممکن است که پای کارگران بر روی قطعات فلزی و نوک تیز برود و آسیب ببیند، یا مواد مذاب روی آن ها بریزد.
  • کار در تاسیسات و نیروگاه های برق: در نیروگاه ها خطر برق گرفتگی خیلی زیاد است و با استفاده از این کفش ها کف و پنجه پای افراد محافظت می شود.
  • پالایشگاه های سوخت های فسیلی: ممکن است که در اثر ریختن نفت و سایر فراورده های آن، پای کارگران دچار سوختگی شود.

بهترین جنس کفش کار ایمنی ساق کوتاه

بهترین جنس کفش کار ایمنی ساق کوتاه بهترین و با کیفیت ترین مدل های کفش کار ایمنی که با ساق کوتاه ساخته می شوند، با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و بادوامی تولید می گردند، که این مواد شامل موارد زیر می باشند:

  • قسمت رویه این کفش ها را با استفاده از چرم های طبیعی ضخیم و باکیفیت مانند چرم گاو یا گاومیش تولید می کنند، به این ترتیب این کفش ها هم بسیار زیبا هستند، هم منعطف و هم بادوام.
  • قسمت زیره کفش ایمنی مخصوص کار با استفاده از مواد پلیمری بسیار مرغوبی مانند پلی اورتان ساخته می شود، در نتیجه زیره کفش بسیار نرم و انعطاف پذیر است، در برابر سایش و فرسایش مقاوم می باشد، سبک است و به پا فشاری وارد نمی کند.
  • این بخش به صورت چند لایه ساخته می شود، پس دارای دوام حداکثری می باشد و هر عاملی همچون تغییرات دما و شرایط جوی را به خوبی تحمل خواهد کرد.
  • در قسمت جلویی این کفش ها و در پنجه آن ها معمولا از فلزات با دوامی همچون فولاد ضد زنگ استفاده می شود، که پاها را در مقایل وارد آمدن ضربات سنگین یا افتادن اجسام بزرگ به خوبی محافظت می نماید و مانع از شکستن انگشت های پای افراد می شود.
  • همچنین در این کفش ها برای راحتی بیشتر افراد یک لایه کفی هم قرار داده می شود که جنس آن معمولا EVA است.

بازار عرضه کفش کار ایمنی ساق کوتاه

بازار عرضه کفش کار ایمنی ساق کوتاه فروشندگان کفش کار ایمنی، نمونه های ساق کوتاه یا ساق بلند این کفش های مخصوص را در بازار های خرید و فروش سطح کشور عرضه می نمایند و آن ها را بر اساس برند و درجه کیفی محصول قیمت گذاری می نمایند، مراجعه کردن به شرکت های اصلی پخش کفش کار به صورت محلی یا آنلاین برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید کفش کار ارزان قیمت و در عین حال مرغوب می گردند، روش مناسبی می باشد، تمام کسانی که به دنبال خرید این کفش ها از راه دور هستند، می توانند از طریق فروشگاه های آنلاینی که در زمینه عرضه این محصولات در بستر فضای مجازی فعالیت می کنند، جهت ثبت کردن سفارش کفش کار ایمنی به صورت غیر حضوری و از داخل خانه خود اقدام کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *