تولیدکنندگان پوتین ایمنی سبک

پوتین ایمنی سبک یک پوشش ضروری و‌مفید برای کسانی است که در محیط های پرخطر مشغول به فعالیت هستند. تولید کنندگان پوتین ایمنی کارگری از جنسی مقاوم که معمولا چرم گاوی است برای ساخت آن استفاده می کنند و قسمت سرپنجه ها دارای لایه محافظ اضافی برای در امان ماندن انگشتان پا درصورت افتادن اشیاء سنگین بر روی آنها است.

تولیدکنندگان پوتین ایمنی سبک

شناخت انواع کفش ایمنی مردانه

شناخت انواع کفش ایمنی مردانه برخی مشاغل با خطرات و حوادث احتمالی بسیاری همراه است که کارکنان در این بخش ها ملزم به استفاده از پوششی مناسب برای در امان ماندن از حوادث غیرمترقبه هستند. یکی از پوشش های مرسوم برای این دسته مشاغل، پوتین ایمنی است که سعی می شود با وجود دارا بودن جنسی محکم و مقاوم، بسیار سبک بوده و مزاحمتی برای مصرف کننده آن ایجاد نکند.

پوتین های ایمنی به دو گروه پوتین ایمنی اداری و پوتین ایمنی کارگری تقسیم می شود. پوتین ایمنی از نوع اداری معمولا فاقد بند است و در قسمت کناره، کش کوتاهی تعبیه شده تا به راحتی بتوان آن را پا کرد. چنین پوتینی دارای زیره مقاوم در برابر لغزش و ساییدگی بوده و در مواجه با انواع روغن ها، حلال های اسیدی و مواد شیمیایی نفوذ ناپذیر است.

پوتین ایمنی اداری در قسمت سرپنجه از یک قطعه فلزی بهره می برد تا انگشتان پا در برابر هر فشار و یا ضربه ای در امان باشد. این نوع پوتین مناسب تمام پرسنل اداری انبارها، آزمایشگاه ها و مشاغلی از این دست می باشد. نوع دیگر پوتین ایمنی به کارگری شهرت دارد. پوتین های کارگری اغلب بندی هستند و زبانه ای دارند که از قسمت داخل کفش به آن چسبیده شده است.

این زبانه مانع از ورود هرگونه گرد و غبار، مایعات، تراشه چوب یا ذرات فلز به داخل پوتین ایمنی می شود. کفی استفاده شده برای این پوتین از چرم طبیعی و کاملا طبی است. سرپنجه آن در برابر فشار بالا تا حد ۲۰۰ ژول و بیشتر از آن هم مقاومت ضربه ای دارد. در پاشنه این مدل پوتین از نوار شب رنگ استفاده شده تا در محیط های تاریک هم به راحتی قابل تشخیص باشد. هر دو پوتین ایمنی نام برده برای عرضه به بازار فروش ملزم به دریافت گواهی استاندارد و تاییدیه های لازم از سوی سازمان کار هستند.

تامین کنندگان پوتین ایمنی سبک

تامین کنندگان پوتین ایمنی سبک تامین کنندگان پوتین ایمنی سبک با بهره بردن از جنس چرم مرغوب و دارای ضخامت کافی اقدام به ساخت پوتینی می کنند که در صنایع سنگین و سبک حافظ جان و سلامت کارگران باشد. پوتین های تولید شده کاملا استاندارد هستند و مقاومت و کارایی آنها به تایید سازمان های ذی صلاح رسیده است.

تولیدکنندگان انواع پوتین ایمنی آمادگی دارند با استفاده از شیوه های فروش غیرحضوری، محصولات خود را به دست مشتریان در سراسر کشور برسانند. در این شیوه فقط کافیست خریدار به سایت اینترنتی فروش مراجعه و با مشاهده انواع مدل های تولید شده و قیمت روز محصولات، طبق نیاز و هم تراز با بودجه خود اقدام به خرید بهترین محصول کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *