توزیع کننده کفش کار ایمنی سبک خارجی

توزیع کننده کفش ایمنی ماموت سبک خارجی، با پخش کفش کار در بهترین جنس و کیفیت در سطح بازار به خوبی شناخته شده است به گونه ای که از سطح اعتبار و محبوبیت ویژه ای بین بازاریان برخوردار شده است. این توزیع کننده انواع کفش کار در سایز های متفاوت و مدل های مختلف را بین بازار کلیه استان ها پخش و توزیع می کند و از این طریق کسب درآمد می نماید.

توزیع کننده کفش کار ایمنی سبک خارجی

چگونگی تولید کفش کار ایمنی

چگونگی تولید کفش کار ایمنی به طور کلی تولید کفش کار ایمنی یحیی در پنج مرحله متوالی صورت می گیرد. بدین صورت که ابتدا:

  • در مرحله اول ابتدا طرح و نمونه سایز کفش بر روی چرم را طراحی می کنند و برش می زنند این مرحله دقت و تمرکز زیادی نیاز دارد زیرا در صورت اشتباه برش زدن، چرم مورد نظر سایز و اندازه خواسته شده را نخواهد داشت.
  • در مرحله دوم چرم برش زده را بر روی دستگاه مخصوصی قرار می دهند تا به عبارتی ماشین کاری شود و به حالت سه بعدی درآید تا بتواند قسمت رویه کفش را تشکیل دهد هم چنین دوخت های اولیه کفش در این مرحله انجام می شود.
  • در مرحله سوم نیز ماده پلاستیکی به کفش تزریق می شود تا کفش حالت پا مانندی را به خود بگیرد به عبارتی شبیه سازی می شود. هم چنین سگک های مخصوص و کمر بند هایی بر روی لایه رویی کفش نصب می شود.
  • سپس در مرحله بعدی قسمت پاشنه کفش را درست می کنند به گونه ای که با یک برس سیمی، چرم قرار گرفته در این ناحیه را صاف و مسطح می کنند تا حالتی یکنواخت داشته باشد و در حین راه رفتن کف پا را اذیت نکند.
  • در مرحله پایانی نیز جهت زیبا تر شدن، کفش را رنگ و جلا می دهند و برند های مختلف را بر روی آن حک می کنند.

معرفی علائم اختصاری کفش ایمنی

معرفی علائم اختصاری کفش ایمنی کفش ایمنی یکی از مهم ترین وسایل در محافظت از پا است که به خوبی می تواند از پا ها در برابر عوامل محیطی چون سرما، گرما، ضربات احتمالی و ..‌ محافظت کند از این رو باید در جنس و کیفیت بالا خریداری شود. به طور معمول در شناسایی کفش ایمنی کار علائم اختصاری زیادی وجود دارد که دانستن این علائم، مشخصات کفش را به ما نشان می دهد.

  • یکی از این علائم نشانه pu است که نام اصلی آن پلی یورتان می باشد. این علامت مربوط به جنس زیره کفش است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد زیرا بسیار انعطاف پذیر و مقاوم است.
  • علامت SD روی کفش ایمنی حاکی از این است که این کفش در برابر اتصالات برق و انفجار ها می تواند از پا به خوبی محافظت کند به عبارتی نقش عایق برای پا دارد.
  • علامت CP حک شده بر روی کفش ایمنی نشانه این است که این کفش مناسب برق کاران می باشد زیرا این کفش از رسیدن برق به پا در حین کار با سیم های برق، ممانعت می کند.
  • علامت اختصاری RR نشان دهنده این است که این کفش می تواند از پا در مقابل و حین تماس با اجسام تیز و برنده مانند شیشه، تیغ، براده های آهن و …مراقبت کند.

عرضه مستقیم کفش کار ایمنی سبک خارجی

عرضه مستقیم کفش کار ایمنی سبک خارجی شرکت ها و نمایندگی های زیادی در سطح بازار وجود دارد که در زمینه عرضه مستقیم کفش کار ایمنی سبک خارجی در حد وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند. این واحد ها انواع کفش کار عمده را به صورت مستقیم و غیر حضوری از طریق وب سایت های اختصاصی خود عرضه و توزیع می کنند به گونه ای که در این روش نیازی به حضور مشتری نیست بلکه فقط این شرکت ها با گرفتن سفارش کفش کار در مدل و نوع انتخابی، و در نهایت اخذ وجه آن، محصول مورد نظر را در کم ترین زمان ممکن به نشانی سفارش دهنده ارسال می کنند.

علاوه بر این عرضه مستقیم کفش کار با قیمت مناسب و ارزانی صورت می گیرد زیرا کفش ها به طور مستقیم و بدون رد و بدل شدن از دست عرضه کننده به دست مشتری می رسد و در این ما بین بسیاری از هزینه های اضافی حذف می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *