توزیع مستقیم کفش ایمنی معدن

کفش ایمنی معدن که به آن کفش کار یا پوتین حفاری نیز میگویند یکی از اولین و مهمترین تجهیزات ایمنی برای مشاغل سخت است که از پا در برابر فشار و ضربات اجسام سنگین محافظت میکند و نسبت به سایر کفش ها وزنی سنگین تر دارد.

با توجه به مشاغل مختلف کفش های کار نیز با توجه به کاربرد آنها انواع مختلفی دارند و قیمت هر یک نیز با توجه به کارکرد آن با یکدیگر متفاوت است.طراحی و آرگونومی کفش کار معدن باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی تولید شوند تا در استفاده از آنها معدنچیان دچار مشکل نشوند.

شما به عنوان یک معدن چی باید برای انتخاب کفش مناسب خود ابتدا راحتی و دوام کفش را در نظر بگیرید و مولفه ی مهمی که در انتخاب این نوع کفش مهم است ، قسمت رویه و قسمت زیره ی کفش است و سپس باید قسمت داخلی کفش و خاصیت آنتی باکتریال آن یعنی ضد قارچ و ضد بو بودن آن را در نظر گرفت .


توزیع مستقیم کفش ایمنی معدن

کفش ایمنی معدن چه ویژگی هایی دارد؟

کفش ایمنی معدن چه ویژگی هایی دارد؟ کفش ایمنی معدن با توجه به کاربردی و ضروری بودن آن باید ویژگی هایی داشته باشد که ما در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم ؛

در برابر اشیا نیز و برنده مقاوم باشد .

همچنین در برابر جریان برق ( الکتریسیته) نیز مقاوم باشد، یعنی ضد عایق الکتریکی باشد.

به دلیل ماندن ساعت های طولانی پا در کفش ، کفش ایمنی باید ضد بو و ضد قارچ (آنتی باکتریال ) باشد.

و همینطور باعث کمردرد و مشکلات پا (پادرد ) نشود.

کفش ایمنی باید راحت باشد و پا را اذیت نکند.

ضد سایش ، ضد لیز خوردن باشد.

در برابر ضربه های سنگین مقاوم باشد .

در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف ( گرمای شدید ، سرمای شدید) از پا محافظت کند.

شما میتوانید با توجه به موارد فوق بهترین کفش را برای محیط کار خود تهیه کنید .

فروش کفش ایمنی معدن بدون واسطه

فروش کفش ایمنی معدن بدون واسطه به دلیل با اهمیت بودن کفش ایمنی معدن ، شرکت ما اینک با توزیع کفش ایمنی معدن شرایطی را برای شما مهیا ساخته ، تا شما بدون واسطه و به طور مستقیم و آنلاین بتوانید این کفش را خریداری کرده و با خیالی راحت در کار معدن از آن استفاده نمایید.

شرکت ما با فروش کفش ایمنی معدن ، که باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد و همینطور باید بسیار راحت و مقاوم در برابر شرایط معدن باشد تا معدنچیان با استفاده از این کفش دچار مشکل نشوند از این رو شرکت ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است .

و لذا به دلیل این که یک کارگر معدنچی ساعت های طولانی سرپا هست باید طراحی کفش طوری باشد که به ستون فقرات آسیب نزند و باعث کمردرد نشود.

مهم ترین قسمت در انتخاب کفش معدن قسمت سرپنجه ی کفش و طراحی آن است لذا در موقع خرید حتما به این نکته توجه کنید .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *