بازرگانی فروش کفش ایمنی نگهبان

در محیط های کاری پرخطر امروز و احتمال وجود خطرات زیاد برای سلامتی اعضای بدن، استفاده از لباس ایمنی ضروری به نظر می رسد. شرکت کفش فرزین موناکو به عنوان فروشنده کفش کار با ارائه کفش ایمنی نگهبان با کیفیت، امنیت و سلامتی پای شما را در انجام کارهای پرخطر تضمین می کند.

بازرگانی فروش کفش ایمنی نگهبان

مواد اولیه برای تولید انواع کفش ایمنی

مواد اولیه برای تولید انواع کفش ایمنی در تولید کفش یزی 500 ایمنی به این دلیل که احتمال هر خطری وجود دارد، این کفش بایستی هم در قسمت رویه و هم در قسمت کفی از مواد اولیه با کیفیت عالی تولید شده باشد تا هم فرد صنعتگر را به بهترین شکل محافظت کند و هم طول عمر بهتررا برای کفش به همراه داشته باشد.

  • جنس رویه اصولا ازچرم گاوی و یا چرم بوفوالو می باشد تا دوام بهتری داشته و در برابر پررتاب ذرات ذاغ و مواجهه شدن با حرارت و گرما از خود مقاومت نشان دهد.
  • در قسمت پنجه از فولاد استفاده می شود تا هنگام برخورد و سقوط اشیا سنگین روی پا، از پنجه محافظت کند.
  • جنس کفی کفش از مواد PVC و پلی اورتان می باشد تا علاوه بر داشتن خاصیت انعطاف پذیری و عایق بودن و داشتن خاصیت ضد لغزش، از نفوذ مواد شیمیای و گرما و حرارت به داخل کفش جلوگیری کند.

آن چه در خرید کفش ایمنی باید مد نظر خریدار باشد همین موضوع است، در واقع آن چه قیمت یک کفش را تعیین می کند نوع مواد اولیه بکار رفته شده در آن است چرا که حادثه هرگز خبر نمی کند پس اگر از کفش ایمنی با کیفیت و مطمئن تری استفاده شده باشد آسیب کمتری وارد می شود.

کفش ایمنی نگهبان چه خصوصیات بارزی دارد؟

کفش ایمنی نگهبان چه خصوصیات بارزی دارد؟ کفش کار ایمنی نگهبان نیز یکی از این کفش های ایمنی بسیار مهم می باشد. از آنجایی که فرد نگهبان ممکن است در هر محیطی حاضر شده و خطرات محیطی، او را نیز در گیر کند، لذا داشتن لباس و کفش ایمنی مناسب برای یک نگهبان بسیار ضروری می باشد.

از جمله خصوصیات بارزی که کفش ایمنی نگهبان بایستی دارا باشد به موارد زیر می توان اشاره کرد:

• ایمنی کامل : جنس رویه این کفش ها اصولا از چرم طبیعی می باشد تا زمانی که در معرض مواد شیمیایی قرار می گیرند پای آنها را در برابر خطرات احتمالی محفوظ دارد. در این صورت این کفش، ایمنی کامل را در مواجهه با موادی چون روغن و مواد آتش زایی مثل بنزین و اسید و … حفظ می کند.

• کفی ضد لغزش: در طراحی کفی این کفش مساله ضد لغزش تودن آن نیز مدنظر قرار داده شده است تا در هنگام کار در محیط ها لغزنده خطر لیز خوردن برای نگهبان وجود نداشته باشد.

• راحتی کفش : بدلیل اینکه فرد نگهبان زمان طولانی پا به کفش است این گزینه اهمیت ویژه ای دارد. راحتی کفش و درواقع وزن کم کفش باعث دیرتر خسته شدن پا می شود و به علاوه اینکه برای افرادی که مدت طولانی تری روی پا ایستاده کار می کنند استفاده از کفش ایمنی که به ستون فقرات آسیب نرساند اهمیت ویژه ای دارد.

• بهداشتی بودن کفش: به دلیل اینکه پای فرد مدت زمان طولانی در کفش می باشد استفاده از الیاف غیر طبیعی و غیر ارگانیک باعث رشد باکتری ها و قارچ ها و همین طور ایجاد میخچه در پای آنها می شود. بنابراین بکار بردن الیاف طبیعی و با کیفیت در ساخت کفش بسیار ضروری می باشد.

• وزن و سایز مناسب: وزن وسایز کفش ایمنی مطابق با وزن و سایز خود فرد بوده و بهتر است وزن کمی داشته باشد و کاملا اندازه پای کارگر باشد تا علاوه بر راه رفتن و جابجا شدن راحت تر صنعتگر، خستگی پا و فشار وارده به کمر و ستون فقرات را به حداقل برسد. کفش ایمنی سبک فشار کمتری را به ستون فقرات فرد وارد می کند.

• خاصیت مقاومت در برابر جریان الکتریسیته: طراحی کفش باید به گونه ای باشد تا فرد نگهبان را از خطر برق گرفتگی حفظ کند. در محیط های کارگاهی اصولا دستگاه های برقی و مخصوصا برق های با فاز بالا موجود است بنابراین عایق بودن کفش برای ایمنی نگهبانان بسیار ضروری می باشد.

شرکت پاک راه، با عرضه کفش کار بادوام و با کیفیت و با فاکتور های استاندارد جهانی، بهترین نوع کفش را ارائه کرده و برای نگهبانان نیز کفشی ارائه کرده است که علاوه بر ایمنی کامل و دادا بودن ویژگی های مذکور راحتی را نیز برای آنان به ارمغان آورد.

پخش کنندگان کفش ایمنی نگهبان

پخش کنندگان کفش ایمنی نگهبان شرکت پاک راه، فعال در زمینه عرضه کفش ایمنی از هرنوع و هر گروه، نیاز کلیه صنعتگران فعال در بخش های مختلف را تامین می نماید. در واقع شرکت ما کفشی ایمنی با بهترین مواد اولیه را به شما عرضه می دارد. با خرید کفش ایمنی تولید شده با بهترین مواد اولیه، در واقع برای سلامتی خود سرمایه گذاری کرده اید.

بنابراین جهت خرید و دریافت مشاوره در زمینه خرید کفش ایمنی متناسب یا حرفه خود با ما در ارتباط باشید. این شرکت با عرضه بی واسطه کفش کار، کفش ایمنی عمده و همچنین به صورت تکی سعی دارد محصولات خود را به ساده ترین و سریعترین روش و مقرون به صرفه ترین قیمت به دست شما برساند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *