بازار عرضه کفش کار ایمنی قهوه ای

کفش کار ایمنی قهوه ای سالهای زیادیست که فعالیت خود را در عرضه ی کفش های با ایمنی بالا برای کار آغاز کرده و در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.کفش کار که به آن کفش ایمنی نیز میگویند.

و در بسیاری از کارخانه ها یا مشاغل سخت از آن استفاده میشود باید ایمنی کارکنان و پرسنل آن کارخانه از اسیب دیدگی انگشتان با افتادن جسم سنگین بر روی پا مصون بدارد .و همچنین یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی در مشاغل سخت می‌باشد.

بازار عرضه کفش کار ایمنی قهوه ای

مشخصات کفش کار ایمنی مقاوم چیست؟

مشخصات کفش کار ایمنی مقاوم چیست؟ جنس رویه ی کفش کار ایمنی قهوه‌ای از چرم گاوی تهیه شده و جنس داخلی کفش ، از مموری فوم ساخته شده است که علاوه بر استفاده در کفش های کار از مموری فوم برای محصولات طبی و کفش های طبی استفاده میشود و کاربرد بسیاری دارد چراکه اگر کفش کفی مناسب و طبی نداشته باشد در صورت استفاده مداوم باعث آسیب به کمر و ستون فقرات میگردد.

کفش کار ایمنی خاصیت ضد قارچی و ضد بو دارد همه‌ی ما میدانیم که اگر کفش طی ساعتهای متوالی و طولانی در پا باشد ممکن است پا بوی بدی بگیرد و عرق کند که در این صورت شرایط به وجود آمدن قارچ پا فراهم میشود که این کفش از این ایجاد این مشکل پیشگیری کرده است ، جنس آستر داخلی کفش پلی استر می باشد.

در بخش زیر میتوانیم خلاصه ای از توضیحات اصلی متن را در زیر برایتان بازگو کنیم ، از آنجایی که خرید کفش کار باید دارای مشخصه هایی باشد که در محیط کاری پا اذیت نشود و از آسیب در امان باشد از این رو برای خرید کفش کار باید ویژگی های زیر را در نظر گرفت ؛

خاصیت ضد سایش و ضد برش داشته باشد، عایق الکتریکی باش،در سطوح لغزنده و صاف اصطکاک بیشتری ایجاد کند ، در برابر مواد شیمیایی و اسیدی و نفتی مقاوم باشد،در مقابل ضربه های سنگین( ۲۰۰ ژولی ) مقاوم باشد ، آنتی باکتریال باشد یعنی مانع ایجاد قارچ در داخل کفش شود و از بوی بد پا نیز جلوگیری کند، کفش کار سبک باشد ، از ورود آب و مایعات که در محیط کارگاه ها وجود دارد جلوگیری کند.

با توجه به مطالب فوق شما میتوانید با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید و بهترین و مناسب ترین کفش را برای محیط کاری خود انتخاب نمایید.

روش هایی برای افزایش طول عمر کفش کار

روش هایی برای افزایش طول عمر کفش کار برای افزایش طول عمر کفش کار باید چند نکته را رعایت کنید تا کفش هایتان برایتان بیشتر کار کند.

اول اینکه در پوشیدن و درآوردن کفش عجله نکنید آنها را به آرامی درآورید ، دوم اینکه کفش خود را اگر نیاز به تعمیر دارد، به موقع تعمیر کنید ، سوما اینکه کفش چرمی برای بقای خود نیاز به واکی دارد که جز جدایی ناپذیر آن است حتما کفش خود را واکس بزنید ، کفش را از آلودگی و گرد و خاک پاک کنید ،کفش را در محیط خشک و خنک به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

کفش کار ایمنی میتواند در مشاغلی مانند؛ صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، مهندسی، راه و ساختمان، ماشین سازی، صنایع الکتریکی جوشکاری و آهنگری ، کارگاه های تولیدی ، صنایع چوب و درود گر ، انبار داری و غیره مورد استفاده قرار میگیرد. از کفش کار پلاستیکی هم‌ معمولا برای استفاده در کارگاه هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند استفاده میشود.

قیمت عمده کفش کار ایمنی قهوه ای

قیمت عمده کفش کار ایمنی قهوه ای هم اکنون برای اطلاع از قیمت عمده کفش کار ایمنی قهوه ای و برای خرید آن می توانید به سایت ما مراجعه کرده و با مشاوران ما در زمینه خرید کفش مناسب خود و با قیمت مناسب و کیفیت عالی آن را خریداری کنید.چرا که در تولید کفش کار ایمنی قهوه‌ای با آرگونومی خاص خود و با استفاده از محصولات باکیفیت و با دوام ساخته شده که تمام مشخصات کفش کار با استانداردهای لازم را دارد و شما را از آسیب های احتمالی و کمر درد در امان نگه میدارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *