بازار عرضه کفش ایمنی ساق بلند

بازار عرضه کفش ایمنی در عسلویه بسیار شلوغ است. این محصول طبق رعایت تمامی استاندارد های مواجهه با عوامل پر خطر و آسیب زننده تهیه شده است تا بتواند بهترین محافظت را از پاها انجام دهد. انواع کفش ایمنی از پاها و پاهای کارگران در برابر آسیب های مختلف خرد شدن، سوراخ شدن، شیمیایی و سوختگی محافظت می کند.

بازار عرضه کفش ایمنی ساق بلند

معرفی انواع کفش ایمنی ساق بلند

معرفی انواع کفش ایمنی ساق بلند

انواع کفش ایمنی ساق بلند در مدل ها و طرح ها و نیز رنگ های مختلف روشن و تیره همانند کفش آدیداس اصل سه خط در سایز بندی های مختلفی وجود دارد که افراد بر اساس نوع شغل، میزان خطر، سایز و اندازه کف، رنگ مورد علاقه، قیمت آن، ضخامت آن و غیره انتخاب می نمایند.

به عنوان مثال کفش های ایمنی آتشنشانان با کفش های ایمنی کارگران که با روغن و گریس و عوامل کم خطر تر سر و کار دارند متفاوت می باشد. انواع مدل های این کفش باید رویه چرمی داشته باشد.

انواع این کفش ها متناسب با تماس مواد گرم، سمی، پاشیدن از طریق جوش کاری، فلز مذاب، مواد شیمیایی، خطرات الکتریکی، تخلیه الکتریکی ساکن و لغزش ها و شرایط محیطی، از جمله زمین های ناهموار، سطح لغزنده و دمای شدید. چکمه های ایمنی، که عمدتا از چرم ساخته شده اند، به محافظت در برابر این خطرات کمک می کنند زیرا شامل عناصری مانند محافظ رویه هستند.

محافظ قسمت بالایی پا و صفحه محافظ کف (یک جز فلزی یا غیر فلزی است که از سوراخ شدن کف پا محافظت می کند). چکمه های ساق بلند با وضوح بالا در برابر آسیب مچ پا پشتیبانی می کنند.

انواع چکمه ها باید به درستی متناسب باشند و راحت باشند. برای تناسب مناسب، پا باید اندازه گیری شود. باید فضای کافی برای حرکت آزادانه انگشتان پا وجود داشته باشد. برای انتخاب سایز مناسب کفش،از آنجا که پاها در طول روز متورم می شوند، بهترین زمان برای انتخاب کفش، نیمه روز است.

همیشه برای جوراب های کاری یا تکیه گاه های قوسی فضای خالی بگذارید. برای اطمینان از تناسب مناسب، کاربر باید کفش را داخل آن بچرخاند و انعطاف دهد. قیمت به طور کلی نشان دهنده کیفیت است: هرچه هزینه بالاتر باشد، به نظر می رسد تناسب و راحتی آن بهتر خواهد بود.

قیمت کفش ایمنی ساق بلند

قیمت کفش ایمنی ساق بلند

قیمت کفش ایمنی ساق بلند در این نمایندگی فروش در مقایسه با دیگر مراکز فروش بسیار منصفانه و مناسب می باشد. قیمت کلی این محصولات توسط اتحادیه فروش با در نظر گرفتن نوع چرم به کار رفته، کیفیت کفش، مقاومت کفش، نوع رویه به کار رفته، زیره و کفی با کیفیت و همچنین نحوه خرید مستقیم و تعداد خریداری شده تعیین گردیده و نرخ بسیار مناسبی به مشتریان معرفی می گردد.

بازار کفش ایمنی ساق بلند به دلیل ویژگی های کیفیتی و ماندگاری و مناسب بودن قیمت بسیار گرم و پر فروش و پر رونق است. چنانچه خواهان خرید بهترین کفش و مقاوم ترین نوع دوام هستید و می خواهید قیمت کمتری در مقایسه با دیگر مراکز خرید پرداخت نمایید هم اکنون می توانید با کارشناسان مجموعه فروش ما تماس حاصل نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *