بازار خرید کفش کار ایمنی خارجی طبی

استفاده از کفش های نامناسب برای کار و در ساعت های طولانی می‌تواند علاوه بر خستگی صدمات جبران ناپذیری را به پای افراد وارد کند بنابر این توصیه می شود جهت حفظ سلامت، راحتی و خستگی کمتر از کفش های ایمنی خارجی طبی استفاده شود.کفش کار ایمنی خارجی طبی علاوه بر کیفیت و زیبایی ، دارای استاندارد های بین المللی می باشد و یکی از بهترین و مناسب ترین کفش ها برای انجام کار به خصوص برای افرادی که در شیفت های کاری طولانی مدت کار می کنند.

بازار خرید کفش کار ایمنی خارجی طبی

اطلاعاتی مفید در مورد انواع کفش کار ایمنی

اطلاعاتی مفید در مورد انواع کفش کار ایمنی تولید کفش کار ایمنی بر اساس اینکه فرد دارای چه شغلی باشد و در معرض چه مواد شیمیایی یا خطرات فیزیکی قرار داشته باشد و به انواع مختلفی تقسیم می شود و افراد باید موقع خرید کفشهای کار ایمنی حتماً به موقعیت کاری خود و اینکه برای چه مکانی استفاده می شود توجه داشته باشد در زیر به برخی از خصوصیات این کفش ها اشاره می شود:

  • کفش هایی با کفی فلزی مناسب برای محل هایی است که افراد با اجسام تیز سروکار دارند
  • کفش های با کفی پلاستیکی سخت برای افرادی است که ممکن است در معرض جریان الکتریسیته قرار بگیرند.
  • کفش های با کفی پلاستیکی از صدماتی که ممکن است مواد شیمیایی به پا وارد کنند، پا را محافظت می کند.
  • کفشهای ایمنی کانداکتیو مناسب برای محیط هایی است که خطر انفجار در آن محیط ها وجود دارد.
  • کفشهای ایمنی بوتیل از پا در برابر مواد خورنده محافظت می نماید.
  • کفش های ایمنی ساق دار نیز از کف پا ،قوزک و مچ پا محافظت کرده و بیشتر برای محیط هایی است که فرد نیاز به سرعت عمل بالا و دویدن داشته باشد.

آشنایی با استاندارد های تولید کفش کار

آشنایی با استاندارد های تولید کفش کار کفش کار استاندارد دارای ویژگی‌های مناسب با موقعیت کاری فرد و تهیه و توزیع می گردد.

کفش کار استاندارد دارای علامت های استاندارد و اختصاری است که فرد اگر با این علامت ها آشنا باشد به راحتی می تواند کفش مناسب خود را انتخاب و تهیه نماید.

جهت آشنایی اجمالی شما خوانندگان محترم در زیر به برخی از علامت های اختصاری را اشاره می کنیم:

برخی از علامت های اختصاری روی کفش ها نشان دهنده این است که این کفش چه نوع تست ها و آزمایشاتی را پشت سر گذاشته است مثلاً : علامت اختصاری SRA , SRB و SRC به معنای آن است که کفش تست لغزش را پشت سر گذاشته و بر روی سطوح لغزنده مقاومت خوبی داشته و مانع لیز خوردن فرد می شود البته بسته به اینکه کدام علامت اختصاری بر روی کفش درج شده باشد نشان دهنده آن است که کیفیت کفش نیز متفاوت بوده و مقاومت آن در برابر لغزندگی متفاوت است.

علامت S درج شده بر روی کفی کفش ها نیز معانی متفاوتی را در بر می گیرند که عبارتند از :

  • S1 دارای سرپنجه فلزی و همچنین مقابل به مواد نفتی و مشتقات آن
  • S2 دارای سرپنجه فلزی مقاوم در برابر مواد نفتی و همچنین مقاومت بالا در مقابل آب
  • S3 دارای سرپنجه فلزی مقاوم در برابر مواد نفتی، آب و همچنین مقاوم در برابر اشیاء نوک تیز و برنده
  • S4 دارای سر پنجه فلزی مقاوم در برابر مواد نفتی آب و مواد روغنی
  • S5 کلیه خصوصیات گروه S دارد و مقاوم ترین کفش کار ایمنی می باشد.

عرضه بی واسطه کفش کار ایمنی خارجی طبی

عرضه بی واسطه کفش کار ایمنی خارجی طبی توزیع کفش کار از طریق نمایندگی های فروش مجاز این کالا در سراسر کشور انجام می شود از آنجا که این محصول خارجی و وارداتی است لازم است در تهیه این محصول دقت لازم را مبذول دارید تا جنس های تقلبی و بی کیفیت را بجای جنس اصل به شما ارائه نشود بدین منظور لازم است حتما از سایت های معتبر و درگاه های فروش اینترنتی مجاز فروش این محصول و یا فروشگاه هایی که نمایندگی فروش این محصول را دارند اقدام به خرید این محصول با کیفیت نمایید.

شایان ذکر است که تهیه این محصول از طریق درگاه فروش اینترنتی به صورت مستقیم و بی واسطه می تواند صرفه اقتصادی بالایی را برای شما داشته باشد و با قیمت پایین تری این کفش ها را در اسرع وقت تهیه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *