بازار خرید کفش کار ایمنی ایرانی

برای کارهای صنعتی و دشوار که احتمال آسیب پا زیاد است ، کفش ایمنی کار ایرانی با مقاومت و ایمنی که دارد بهترین گزینه می باشد. این کفش برای محیط های کار و مشاغل صنعتی طراحی و تولید شده است و از پا به خوبی محافظت می کند.کفش کار ایمنی یکی از اولین ضرورات و الزامات برای رعایت ایمنی در محیط کار است و انواع مختلفی دارد. این روزها به دلایل شرایط کاری، بازار خرید کفش کار ایمنی رونق زیادی دارد. در این بازار کفش بسیار با کیفیت و مرغوب عرضه شود چون پا قلب دوم انسان می باشد.

بازار خرید کفش کار ایمنی ایرانی

کاربرد کفش کار ایمنی در صنعت

کاربرد کفش کار ایمنی در صنعتکفش ایمنی کوشا کفشی نام آشنا برای صنعت کاران می باشد و مهم ترین عامل در حفاظت پا آن ها در برابر صدمات و آسیب های ناشی از برخورد اشیاء سنگین با پاها محسوب می شود.

استفاده از کفش کار ایمنی ایرانی به همراه لباس کار، حداقل پوشاک ایمنی مورد نیاز برای محیط های صنعتی و تولیدی می باشد. در ساخت زیره کفش ایمنی از پلیمری به نام P U یا پلی یورتان استفاده می شود .

بر روی کفش یک سری علامت های اختصاری وجود دارد که بعضی از آن ها نشان دهنده مقاومت کفش در برابر سوراخ شدن ، برخی در برابر جریان الکتریسیته مقاوم می باشند.و گروه دیگر کفش رسانای الکتریسیته می باشند.

ویژگی های یک کفش ایمنی مناسب

ویژگی های یک کفش ایمنی مناسب کفش ایمنی مناسب ویژگی های خاصی دارد، مهم ترین ویژگی آن حفاظت مناسب و ایمن از پنجه و انگشتان پا می باشد و سایر ویژگی ها در زیر به طور خلاصه بیان می شود.

  • طول عمر بالایی داشته باشد؛ بهترین کفش ایمنی معمولا از چرم گاو یا بوفالو تهیه می شود تا دوام بیشتری داشته باشد.
  • راحتی و بهداشتی؛. چون افراد به مدت طولانی از این کفش استفاده می کنند، این کفش ها باید بسیار راحت باشند و پا در آن ها عرق نکند و سریع بو نگیرد. همین عرق کردن های طولانی به مرور باعث ایجاد بیماری های پوستی مانند میخچه و ایجاد باکتری و قارچ می شوند.
  • محافظت از پا در برابر سوختگی؛ در بسیاری از محیط های کار احتمال آتش سوزی وجود دارد، کفش ایمنی مناسب با داشتن مواد اولیه با کیفیت می تواند تا حد زیادی از پا در برابر آتش سوزی ، پرتاب مواد مذاب و اسیدی محافظت کند.
  • مانع از خستگی عضلات و اندام های بدن شود؛ نداشتن کفش ایمنی استاندارد برای کارگرانی که ساعت ها بر روی سطوح سخت کار می کنند، سبب کوفتگی و خستگی سریع در کف ، ساق و عضلات پا می شود. پوشیدن کفش مناسب این مشکلات را به حداقل می رساند.
  • شکل ظاهری خوب؛. این کفش ها باید به شکلی باشند که کاربر با رغبت از آن ها استفاده کند.
  • محافظت از پا در برابر جریان الکتریسیته؛ این نوع مناسب افرادی است که در نیروگاه یا پالایشگاه با نیروی برق سر و کار دارند.

پخش کنندگان کفش کار ایمنی ایرانی

پخش کنندگان کفش کار ایمنی ایرانی فروشندگان کفش کار در ایران بسیار زیاد هستند و بسیاری از آن ها در زمینه صادرات کفش کار به کشورهای دیگر نیز فعالیت دارند، کفش ایمنی را با رویه چرمی و پنجه فولادی با کامپوزیت ، که مقاوم در برابر اجسام سخت خارجی می باشد ، تولید می کنند که حفاظت خوبی از پاها در محیط های صنعتی داشته باشد.

اما نوع دیگری از کفش ایمنی تولید می شود که کفش کار ارزان است، در این نوع کفش از رویه ی چرم مصنوعی استفاده می شود که نسبت به چرم گاوی ارزان تر است و زیره ی آن از جنس پلیمری به نام پلی اورتان است که نرم بوده و برای جلوگیری از لغزش در سطوح لغزنده ، زیره آن به صورت شیار دار است نه مسطح. این نوع کفش ایمنی در قسمت جلویی کفش پنجه فلزی یا کامپوزیتی ندارد و برای پروژه های کوتاه مدت مناسب است.

پخش کنندگان کفش کار ایمنی ایرانی انواع کفش کار ایمنی ایرانی را در فروشگاه ها و مراکز معتبر خرید پخش می کنند و با مراجعه به آن ها یا از طریق خرید اینترنتی می توان یک کفش ایمنی مناسب با شغل خود را خریداری کرد .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *